Kuka on Life of Siljan uusi bf??
Uusimmassa postauksessa on ollut poikaystävänsä kanssa Porvoossa
Kommentit (51)
Ilmeisesti Silja ja Jyri tutustuneet Tatuun viime kesänä kun kuvasivat sitä tv-ohjelmaa treffit auringon alla
Tulis nyt äkkiä tv:seen. Silja joku aika sit paljasti bloginsa kommenteissa että maikkarin ohjelma, tulee nyt keväällä tai syksyllä. Veikkaan että TIS:n jälkeen. Tuo Temptation Island on varmaan liian kova kilpailija tossa ettei ehkä samaan aikaan kannata alkaa näyttämään.
Silja syyttää blogissaan niitä lapsia kun ei heidän takia oo voinu postailla :D
Vierailija kirjoitti:
Silja syyttää blogissaan niitä lapsia kun ei heidän takia oo voinu postailla :D
No eihän syytä. Minkä takia oikein keksimällä koitat keksiä siitä postauksesta että Silja syyttäisi lapsia jostain. Just tätä av-paskaa.
En tiiä miten päädyin lukemaan näitä kommentteja mutta Jeesus että netti on täynnä katkeraa porukkaa XD... En oo mikään Silja fani mut mitä se nyt teiltä on pois jos se seurustelee itseään vanhemman miehen kanssa? Ja mitä väliä että miehellä on lapsia? Miten homma ei voi mukamas toimia koska Jyri ja uus mies on kavereita? Kaikki ei oo aina niin mustavalkoista ja blogiin silja ei varmaan Kirjoita KAIKKEA :DDDD ja tää ikäero kauhistelu kuulostaa ihan liian huvittavalta. Etsimällä etsitään kaikkea mistä täällä voi valittaa mm. että silja syyttää lapsia siitä että ei ole kirjoittanut???! :D mitäköhän pahaa silja on teille oikein tehny? Miks ei voi antaa toisen elää omaa elämää ilman että palstoilla höpistään siitä et miten perseestä silja on ja miten peedo se ukkokin on ku on Siljan kanssa . :DD
Kuka kehtasi haukkua jyrin uutta daamia -97 syntyneeksi. Olen ymmärtänyt että se on -98
Vierailija kirjoitti:
Kuka kehtasi haukkua jyrin uutta daamia -97 syntyneeksi. Olen ymmärtänyt että se on -98
Se on kyllä -94
Mistähän nämäkin "faktat" tänne tulee :'DD
Silja on jyrin exä, tatu eli jyrin kaveri nyt sitten seurustelee siljan kanssa miten helvetissä tämmöinen voi olla ok? Ja jos tuo vielä pitää paikkaansa että silja yöpyy punavuoren kämpässä kun on bilettämässä eli yöpyy jyrin luona, justiinsa.. What_the_fuck
mutta eihän se mulle kuulu