Hitto miten surullista :(
Siivosin vaatehuonetta. Alusvaatelaatikon perälle hautautuneina löytyi yhdet aivan ihanan seksikkäät rintaliivit. Sellaiset pitsihepeneet, joista tahtoo miehenkin innostuvan. Ostin ne joskus kymmenen vuotta sitten kun yritin saada mieheltäni seksiä ja huomiota.
No, noista näki että käytetty on, oli aika nuhruiset. Monta kertaa ne oli puettu päälle suurin toivein, pettymys joka kerta. Spesiaalihetkifiilisten sijaan aloin käyttää niitä arkisin ja töissä. Nyt menevät roskiin, eikä mies ole niitä koskaan vielä edes nähnyt. Ja häntä varten ne ostin. :(
Mies siis haluaa seksiä kerran vuodessa ja silloinkin pimeässä peiton alla, minut se on nähnyt alasti viimeksi 2004 kun oltiin synnyttämässä ja painoin 100 kg.
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:13"]Ap, miksi et eroa?
Vaikutat ihan järkevältä luonteestasi huolimatta. Olet ilmeisesti tehnyt paljon töitä sen eteen, että ymmärtäisit että kokemasi väkivalta ja alistaminen on sairasta - se rikkoo ihmisen vuosikausiksi. Mutta älä enää jää siihen tilanteeseen ja suhteeseen. Vaikka miehesi ei nyt lyö, niin hän käyttää sinua kohtaan henkistä väkivaltaa mitätöimällä sinut. Sinä olet aikuinen ja ilmeisesti äitikin, joten älä hyväksy kurjaa tilannettasi. Lähde omillesi.
Sinulla on vielä paljon oivallettavaa ja koettavaa - ne avautuvat paremmin ilman miestäsi joka on sinulle pahin painolasti nyt.
[/quote]
Kiitos kivoista sanoistasi. Mutta en minä nyt tiedä, mitätöidäänkö minua. Jos otan asioita puheeksi miehen kanssa, niin minustahan ne johtuvat. Seksiäkään ei kuulemma ole koska en halua enkä tee aloitteita. No en minä tee aloitteita kun ne aina torjutaan, tai mies ei ole edes paikalla että aloitteita voisi tehdä. En tiedä mikä tässä olisi viisasta. Sen valkenemista odotellessa yritän keskittyä noihin lapsiin. Keskimmäinenkin alkaa olla kohta murkku, pianhan ne on maailmalla kaikki. Ap
[/quote]
Mutkuputku. Seliseli. Et vain edes taida haluta onnea? On turvallista olla tutulla tavalla surkeana?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:18"]Täällä hyvin samanlaine tilanne. Mies ei välitä ja tekee mitä haluaa.
Itse haluaisin erota ja olla onnellinen mutta mies ei päästä irti.
En tiedä mitä tehdä, mistä aloittaa.. Ei ole ystäviä ketkä olisi tukena ja potkisi eteenpäin.
Toivoisin että voisimme erota kuten normaalit ihmiset!
[/quote]
Kyllä ero on aina itse tehtävä. Mulla on paljon ystäviä, mutta ei mua silti kukaan potkinut eteenpäin. He kuuntelivat kyllä ja sanoivat, että teet kuten parhaaksi näet. Mutta vastuu päätöksistä oli vain mulla. Mä sanoin ne sanat, mä tein järjestelyt. Mun ero.
[/quote]
Minä taas tarvitsisin jonkun tuen. Niin monta vuotta olen tätä yksin ja hiljaa kestänyt.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:54"]Mun mielestä surullista on se, että sinä haluat seksiä, mutta et tee kuitenkaan mitään sitä saadaksesi.
[/quote]
Öö siis raiskatakko se mies pitäis?
Aika suuri osa eroista on Ihan Paskaa ja aiheuttaa sotkua ja säätöä.
Etenkin jos toinen osapuoli vastustaa ja ei halua päästää irti, se on yleensä syy erota eikä olla eroamatta.
Ap: onhan sinulla oma tili ja edes jonkin verran omaa rahaa? Mitä miehesi sanoo siihen, että olet lääkityksellä ja terapiassa?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:54"]Mun mielestä surullista on se, että sinä haluat seksiä, mutta et tee kuitenkaan mitään sitä saadaksesi.
[/quote]
Öö siis raiskatakko se mies pitäis?
[/quote]
Vaihtaa miestä, jos nykyinen ei halua. Niin minä tein, nyt saan paljon ja hyvää.
Mä odottelin puolisen vuotta ja kun se oli täynnä, se liitto oli sitten siinä. Huomasin että sinäkin syöt e-pillereitä, eikös olekin turhauttavaa saada jokapäiväinen muistutus siitä että ei saa seksiä?
Lopetin pillerit kuin seinään samalla kun heivasin miehen pihalle.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:52"]Miksi olet miehen kanssa, jos suhde ei ole tyydyttävä? Mä en ole ikinä tajunnut tuota uhriutumista!
[/quote]
Avaako asiaa yhtään ymmärrettäväksi, jos kerron että suhteessa oli ensimmäisinä vuosina väkivaltaa, jonka johdosta alistuin ihan kynnysmatoksi. (Taustalla oli toki omassa elämässäni asioita, jotka altistivat minut alistumiselle ja masentumiselle.) Elämästä meni varmaan kymmenen-viisitoista vuotta hellan ja pelottavan miehen välissä ilman ystäviä tai omaa tahtoa. Ap
[/quote]
Ei itseasiassa avaa. Tuossahan on vain lisäsyitä erota, ei pysyä yhdessä.
[/quote]
Varmaankin näin on tervemielisen ihmisen mielestä. Minä olen vuosia ajatellut, ettei minulla ole esimerkiksi oikeutta käydä marketissa koska olen niin ällöttävä, ja siksi minä yleensä ajattelen että vika on minussa enkä ansaitse mitään hyvää. Ap
[/quote]
Mieskö sun ajattelumaailman on saanu noin vinksalleen.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:18"]Täällä hyvin samanlaine tilanne. Mies ei välitä ja tekee mitä haluaa.
En tiedä mitä tehdä, mistä aloittaa.. Ei ole ystäviä ketkä olisi tukena ja potkisi eteenpäin.
[/quote]
Kyllä ero on aina itse tehtävä. Mulla on paljon ystäviä, mutta ei mua silti kukaan potkinut eteenpäin. He kuuntelivat kyllä ja sanoivat, että teet kuten parhaaksi näet. Mutta vastuu päätöksistä oli vain mulla. Mä sanoin ne sanat, mä tein järjestelyt. Mun ero.
[/quote]
Minä taas tarvitsisin jonkun tuen. Niin monta vuotta olen tätä yksin ja hiljaa kestänyt.
[/quote]
Joo mutta kun ei se mene niin, että joku tulee komentamaan sua ja kertoo, miten tehdään. Aikuisena olemisessa on sellainen juttu, että itse pitää tehdä päätökset ja elää niitten kanssa. Ottaa vastuu.
ap painaa kuitenkin sen päälle 100 kiloa (varmaan enemmän kuin mies) ja sitten ihmetellään kun ei saada seksiä.. voi olla miehellä vähän hankala saada nousemaan jos näky ei ole yhtään eroottinen
alapeukuttakaa vaan mutta tämä on totuus
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:26"]Aika suuri osa eroista on Ihan Paskaa ja aiheuttaa sotkua ja säätöä.
Etenkin jos toinen osapuoli vastustaa ja ei halua päästää irti, se on yleensä syy erota eikä olla eroamatta.
Ap: onhan sinulla oma tili ja edes jonkin verran omaa rahaa? Mitä miehesi sanoo siihen, että olet lääkityksellä ja terapiassa?
[/quote]
En minä enää ole, olin joskus. Lopetin kun mies haukkui minut niistä pystyyn. Ja omat rahat on, vakiduuni ja omaisuuttakin vähän. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:29"]
ap painaa kuitenkin sen päälle 100 kiloa (varmaan enemmän kuin mies) ja sitten ihmetellään kun ei saada seksiä.. voi olla miehellä vähän hankala saada nousemaan jos näky ei ole yhtään eroottinen
[/quote]
Mäkin painoin viimeisilläni raskaana lähes 100 kg. Normaali painoindekseni on 23. Langanlaiha en ole, vaan juuri sopivasti muodokas. Pitkäkin olen, joten siksi raskaana ollessani painoin paljon.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:29"]ap painaa kuitenkin sen päälle 100 kiloa (varmaan enemmän kuin mies) ja sitten ihmetellään kun ei saada seksiä.. voi olla miehellä vähän hankala saada nousemaan jos näky ei ole yhtään eroottinen
[/quote]
Niin, painoin rv 42. Kolme kuukautta synnytyksestä olin normaalissa bmi:ssäni 25. Joo, sekin on monen mielestä liikaa, mutta en ole lapsenakaan ollut tämän hoikempi. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:29"]
Ja omat rahat on, vakiduuni ja omaisuuttakin vähän. Ap
[/quote]
Hyvä! Sentään joku hyvä asia! Oman rahan ja tilin avulla voit lähteä HETI.
Etsit asunnon, tilaat muuton, haet avioeroa, varaat sen lastenvalvoja-ajan ja tarvittaessa otat asianajajan. Varaa aika myös lääkärillesi, lääkitystä saattaa joutua hienosäätämään vähän eron vuoksi kun mielen päällä on normaalia enemmän huolia.
Oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:29"]
[/quote]
Etsit asunnon, tilaat muuton, haet avioeroa, varaat sen lastenvalvoja-ajan ja tarvittaessa otat asianajajan. Varaa aika myös lääkärillesi, lääkitystä saattaa joutua hienosäätämään vähän eron vuoksi kun mielen päällä on normaalia enemmän huolia.
Oikeasti.
[/quote]
Ongelma 1: erinäisistä syistä en voi lähteä tästä talosta vaan mies pitäisi saada ulos. Keskustelu ja avioerohakemuksen postittaminen (hakemus on jo rauennut) ei auta. Viranomaiskeinojen käyttö on rumaa, en halua altistaa lapsia sellaiselle riitelylle. Ovat jo niin isoja että ymmärtäisivät kaiken.
Eikä minulla ole lääkäriä eikä lääkitystä enkä ajatellut sellaisia hankkiakaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:29"]
[/quote]
Oikeasti.
[/quote]
Ongelma 1: erinäisistä syistä en voi lähteä tästä talosta vaan mies pitäisi saada ulos. Keskustelu ja avioerohakemuksen postittaminen (hakemus on jo rauennut) ei auta. Viranomaiskeinojen käyttö on rumaa, en halua altistaa lapsia sellaiselle riitelylle. Ovat jo niin isoja että ymmärtäisivät kaiken.
Eikä minulla ole lääkäriä eikä lääkitystä enkä ajatellut sellaisia hankkiakaan. Ap
[/quote]
Älä nyt hyvänen aika anna avioerohakemuksen raueta. Haet eroa, loppuun asti! Käräjäoikeudesta voi hakea yhteiselämän päättämistä, jolloin toinen velvoitetaan muuttamaan pois. Samoin ositukseen saa pakotettua.
Mies tietää, että et ole tosissasi, siksi temppuilee. Tietää, että et sä ole tosissasi kuitenkaan.
Todella kiihottava kombo: läski marttyyri, joka on kynnysmattoakin alempana. Miksi edes haluat panna sinua alistavaa ihmistä vai nautitko sittenkin tilanteestasi jossain määrin kun et mitään muutosta siihen saa aikaiseksi. Selityksesi ovat tekosyitä.
Mutkunmutkunmutkun. No jää siihen avioliittoos sitten ja elä surkea loppuelämä. Joko sä kasvatat munat ja teet asian eteen jotain, tai sitten kestät tilanteesi ja pidät turvan kiinni. Vituttaa tollaset kynnysmatot, jotka valittaa miten elämä on perseestä mutta sitten ei tehdä mitään sen muutoksen eteen. Keksitään vaan tekosyitä ettei tarvis tehä mitään, ja sais jäädä vaan säälin ja surkuttelun kohteeksi.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 10:46"]Mutkunmutkunmutkun. No jää siihen avioliittoos sitten ja elä surkea loppuelämä. Joko sä kasvatat munat ja teet asian eteen jotain, tai sitten kestät tilanteesi ja pidät turvan kiinni. Vituttaa tollaset kynnysmatot, jotka valittaa miten elämä on perseestä mutta sitten ei tehdä mitään sen muutoksen eteen. Keksitään vaan tekosyitä ettei tarvis tehä mitään, ja sais jäädä vaan säälin ja surkuttelun kohteeksi.
[/quote] Helppo sinun on puhua kun et ilmeisesti ole kokenut tälläisiä asioita(et muuten puhuisi noin). Asiat eivät ole niin mustavalkoisia ja yksinkertaisia. Ap selittelee joo, mutta siihen on omat syynsä, ymmärrän kyllä. On vaikeaa lähteä monen vuoden jälkeen, kun monta asiaa pitäisi tehdä ja järjestellä samaan aikaan kun itsensä arvostaminen on nollassa. Voi ajatella että ehkä hän ei ansaitsekaan mitään parempaa, ehkä voimatkin ovat lopussa. Ap sanoi, että oma elämänsä on joskus niin mukavaa ettei joskus edes muista parisuhteettomuuttansa... Ehkä hän ei koe asiaa kaiken sen häslingin arvoiseksi.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:18"]Täällä hyvin samanlaine tilanne. Mies ei välitä ja tekee mitä haluaa.
[/quote]