Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto miten surullista :(

Vierailija
01.08.2015 |

Siivosin vaatehuonetta. Alusvaatelaatikon perälle hautautuneina löytyi yhdet aivan ihanan seksikkäät rintaliivit. Sellaiset pitsihepeneet, joista tahtoo miehenkin innostuvan. Ostin ne joskus kymmenen vuotta sitten kun yritin saada mieheltäni seksiä ja huomiota.

No, noista näki että käytetty on, oli aika nuhruiset. Monta kertaa ne oli puettu päälle suurin toivein, pettymys joka kerta. Spesiaalihetkifiilisten sijaan aloin käyttää niitä arkisin ja töissä. Nyt menevät roskiin, eikä mies ole niitä koskaan vielä edes nähnyt. Ja häntä varten ne ostin. :(
Mies siis haluaa seksiä kerran vuodessa ja silloinkin pimeässä peiton alla, minut se on nähnyt alasti viimeksi 2004 kun oltiin synnyttämässä ja painoin 100 kg.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. :( Tavattoman pajon nyt äskettäin ollut täällä näitä haluttomien miesten puolisoiden avauksia. Käsittämättömän yleistä tuntuu olevan.

Jaksamisia sinulle!

Vierailija
2/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta oletko onnellinen? Seksi ei ilmeisesti ole sulle lainkaan tärkeää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:40"]Anteeksi, mutta oletko onnellinen? Seksi ei ilmeisesti ole sulle lainkaan tärkeää?
[/quote]
Seksi on mulle erittäin tärkeää, miehelle ei. Mies ei kaipaa parisuhdetta muutenkaan, siis henkistä tai fyysistä läheisyyttä. Olen tosi onneton välillä, mutta välillä oma elämäni on niin mukavaa etten muista surra parisuhteettomuuttani. Terapia, ssri-lääkkeet ja e-pillerit on ihan hyvä kombo unohtamiseen. Ja harvalla on ihan psykiatrin kirjallinen lausunto siitä, että riivaavasta rumuuden tunteestani huolimatta olen ihan ok nainen. Ap

Vierailija
4/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te naiset aina niitä haluttomia miehenkuvatuksia oikein löydättekin.

Vierailija
5/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet miehen kanssa, jos suhde ei ole tyydyttävä? Mä en ole ikinä tajunnut tuota uhriutumista!

Vierailija
6/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä surullista on se, että sinä haluat seksiä, mutta et tee kuitenkaan mitään sitä saadaksesi.

Vierailija
7/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:52"]Miksi olet miehen kanssa, jos suhde ei ole tyydyttävä? Mä en ole ikinä tajunnut tuota uhriutumista!
[/quote]
Avaako asiaa yhtään ymmärrettäväksi, jos kerron että suhteessa oli ensimmäisinä vuosina väkivaltaa, jonka johdosta alistuin ihan kynnysmatoksi. (Taustalla oli toki omassa elämässäni asioita, jotka altistivat minut alistumiselle ja masentumiselle.) Elämästä meni varmaan kymmenen-viisitoista vuotta hellan ja pelottavan miehen välissä ilman ystäviä tai omaa tahtoa. Ap

Vierailija
8/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:54"]Mun mielestä surullista on se, että sinä haluat seksiä, mutta et tee kuitenkaan mitään sitä saadaksesi.
[/quote]
Ei sitä saa vaikka mitä tekisi. Mies ei siirrä katsetta telkkarista vaikka ydinpommi räjähtäisi olkkarissa ennen kuin joskus aamuyöllä kun minun on pakko nukkua. Ap

Vierailija
9/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:54"]Mun mielestä surullista on se, että sinä haluat seksiä, mutta et tee kuitenkaan mitään sitä saadaksesi. [/quote] Ei sitä saa vaikka mitä tekisi. Mies ei siirrä katsetta telkkarista vaikka ydinpommi räjähtäisi olkkarissa ennen kuin joskus aamuyöllä kun minun on pakko nukkua. Ap

[/quote]

Miksi haluat edelleen olla miehesi kanssa?

Vierailija
10/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:00"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:54"]Mun mielestä surullista on se, että sinä haluat seksiä, mutta et tee kuitenkaan mitään sitä saadaksesi. [/quote] Ei sitä saa vaikka mitä tekisi. Mies ei siirrä katsetta telkkarista vaikka ydinpommi räjähtäisi olkkarissa ennen kuin joskus aamuyöllä kun minun on pakko nukkua. Ap

[/quote]

[/quote]

Uusi mies? Vois irrota. Mutta ei. Sä tykkäät olla uhri. Onnea.

Vierailija
11/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:00"]

[/quote]

[/quote]
En minä haluakaan. En vain ole löytänyt vielä keinoa erota miehestä, joka kaikella tarmollaan vastustaa eroa. Olisi kuitenkin iso läjä raha-asioita ja lasten asiat järjestettävinä, ja se on tosi iso savotta hoitaa yksin toisen vastustaessa. Ap

Vierailija
12/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:52"]Miksi olet miehen kanssa, jos suhde ei ole tyydyttävä? Mä en ole ikinä tajunnut tuota uhriutumista!
[/quote]
Avaako asiaa yhtään ymmärrettäväksi, jos kerron että suhteessa oli ensimmäisinä vuosina väkivaltaa, jonka johdosta alistuin ihan kynnysmatoksi. (Taustalla oli toki omassa elämässäni asioita, jotka altistivat minut alistumiselle ja masentumiselle.) Elämästä meni varmaan kymmenen-viisitoista vuotta hellan ja pelottavan miehen välissä ilman ystäviä tai omaa tahtoa. Ap
[/quote]

Ei itseasiassa avaa. Tuossahan on vain lisäsyitä erota, ei pysyä yhdessä.

Vierailija
13/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa kusipäältä. Otan osaa.

Vierailija
14/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:00"]

[/quote]

[/quote]
En minä haluakaan. En vain ole löytänyt vielä keinoa erota miehestä, joka kaikella tarmollaan vastustaa eroa. Olisi kuitenkin iso läjä raha-asioita ja lasten asiat järjestettävinä, ja se on tosi iso savotta hoitaa yksin toisen vastustaessa. Ap
[/quote]

Mä neuvon. Hanki vuokra-asunto ja muuta lasten kanssa sinne. Varaa aika lastenvalvojalle elatus- ja tapaamissopimusta varten. Anna miehelle tiedoksi aika. Jos ei tule paikalle, kusy lastenvalvojalta lisäohjeita.

Täytä avioerohakemus ja toimita käräjäoikeuteen. Vaadi osituksen tekemistä. Jos mies vastustaa, ota yhteys kunnan oikeusaputoimistoon.

Vierailija
15/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:52"]Miksi olet miehen kanssa, jos suhde ei ole tyydyttävä? Mä en ole ikinä tajunnut tuota uhriutumista!
[/quote]
[/quote]

[/quote]
Varmaankin näin on tervemielisen ihmisen mielestä. Minä olen vuosia ajatellut, ettei minulla ole esimerkiksi oikeutta käydä marketissa koska olen niin ällöttävä, ja siksi minä yleensä ajattelen että vika on minussa enkä ansaitse mitään hyvää. Ap

Vierailija
16/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi et eroa?

Vaikutat ihan järkevältä luonteestasi huolimatta. Olet ilmeisesti tehnyt paljon töitä sen eteen, että ymmärtäisit että kokemasi väkivalta ja alistaminen on sairasta - se rikkoo ihmisen vuosikausiksi. Mutta älä enää jää siihen tilanteeseen ja suhteeseen. Vaikka miehesi ei nyt lyö, niin hän käyttää sinua kohtaan henkistä väkivaltaa mitätöimällä sinut. Sinä olet aikuinen ja ilmeisesti äitikin, joten älä hyväksy kurjaa tilannettasi. Lähde omillesi.

Sinulla on vielä paljon oivallettavaa ja koettavaa - ne avautuvat paremmin ilman miestäsi joka on sinulle pahin painolasti nyt.

Vierailija
17/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:52"]Miksi olet miehen kanssa, jos suhde ei ole tyydyttävä? Mä en ole ikinä tajunnut tuota uhriutumista!
[/quote]
[/quote]

[/quote]
Varmaankin näin on tervemielisen ihmisen mielestä. Minä olen vuosia ajatellut, ettei minulla ole esimerkiksi oikeutta käydä marketissa koska olen niin ällöttävä, ja siksi minä yleensä ajattelen että vika on minussa enkä ansaitse mitään hyvää. Ap
[/quote]

Kukaan muu ei voi muuttaa sun ajatuksia. Sun pitää opetella uskomaan itseesi. Mun mielestä sun ei kuitenkaan pitäisi tuntea surua, kun mietit niitä hepeneitä, vaan pelkästään vihaa sitä miestä kohtaan, joka tuhosi sut.

Vierailija
18/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä hyvin samanlaine tilanne. Mies ei välitä ja tekee mitä haluaa.
Itse haluaisin erota ja olla onnellinen mutta mies ei päästä irti.
En tiedä mitä tehdä, mistä aloittaa.. Ei ole ystäviä ketkä olisi tukena ja potkisi eteenpäin.
Toivoisin että voisimme erota kuten normaalit ihmiset!

Vierailija
19/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet alkanut herätä todellisuuteen. Tästä eteenpäin kyse on syn valinnastasi. Olet siinä, koska valitset olla. Minä lähdin. Jätin alkoholistin. Vieläkin teen irtiottoa ja virheitä ja elämä on sekaisin, mutta tämä on vaihe, matka kohti parempaa elämää.

Vierailija
20/40 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:13"]Ap, miksi et eroa?

Vaikutat ihan järkevältä luonteestasi huolimatta. Olet ilmeisesti tehnyt paljon töitä sen eteen, että ymmärtäisit että kokemasi väkivalta ja alistaminen on sairasta - se rikkoo ihmisen vuosikausiksi. Mutta älä enää jää siihen tilanteeseen ja suhteeseen. Vaikka miehesi ei nyt lyö, niin hän käyttää sinua kohtaan henkistä väkivaltaa mitätöimällä sinut. Sinä olet aikuinen ja ilmeisesti äitikin, joten älä hyväksy kurjaa tilannettasi. Lähde omillesi.

Sinulla on vielä paljon oivallettavaa ja koettavaa - ne avautuvat paremmin ilman miestäsi joka on sinulle pahin painolasti nyt.
[/quote]
Kiitos kivoista sanoistasi. Mutta en minä nyt tiedä, mitätöidäänkö minua. Jos otan asioita puheeksi miehen kanssa, niin minustahan ne johtuvat. Seksiäkään ei kuulemma ole koska en halua enkä tee aloitteita. No en minä tee aloitteita kun ne aina torjutaan, tai mies ei ole edes paikalla että aloitteita voisi tehdä. En tiedä mikä tässä olisi viisasta. Sen valkenemista odotellessa yritän keskittyä noihin lapsiin. Keskimmäinenkin alkaa olla kohta murkku, pianhan ne on maailmalla kaikki. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi