Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti mökille mukamas yksin

Vierailija
01.08.2015 |

ja kun menin käymään siellä eilen illalla, miehen paras kaveri, naispuolinen, oli paikalla myös. Olivat saunoneet ja syöneet. Olen aina luottanut heidän ystävyyteensä, mutta jäi nyt vähän outo olo, kun ei mies voinut sanoa että "Laura" tulee myös. Miksi ihmeessä piti salata?

Kommentit (386)

Vierailija
101/386 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:15"]Kerää klapeja ja risuja. Alat rakentamaan omaa mökkiä. Sympatiat on sun puolella. Laita pystyyn keräys. [/quote] Minä voisin kyllä lahjoittaa :) [/quote] Mikä on tilinumero? Olen mukana. :) [/quote] Mistä on kysymys? Samapa tuo. Kyllä minäkin lahjoitan. :) [/quote] Todella paljon kylmiä kommentteja tässä ketjussa! Myös minä olen valmis lahjoittamaan.Toimin rakennusalalla. Hyvällä tahdolla ja normaalilla työmoraalilla AP saa oman mökkinsä huomenna. :)

[/quote]

Onko tämä keräys laillinen? Voin pilkkoa polttopuita.

Vierailija
102/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:58"]

Jos tällainen tilanne olisi tosielämässä eikä vain jonkun av-trollin fantasiamaailmassa, en välttämättä näkisi tässä potentiaalista pettämisen paikkaa. Jos ovat tunteneet ala-asteikäisistä, jompi kumpi saattaa ollakin jossain vaiheessa toiseen ihastunut mutta toinen ei ole sillä tavalla kiinnostunut missään vaiheessa, joten suhdetta ei synny. Vai millä harhaiset ihmisperseet muuten selittävät sen, etteivät ole päätyneet yhteen jo vuosia sitten?

[/quote]

Taatusti ovat panneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla yksi ja sama henkilö, joka tehtailee näitä pettämis stooreja, jotenki näistä paistaa samanlainen kerrontatyyli kaikista ja kerta toisensa jälkeen av- mammat on ihan koukussa, mikähän siinä pettämisessä kiehtoo.

Vierailija
104/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:03"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:56"]

Jos meillä olisi mökki jolla mies tapaisi käydä yksinään kokonaisia viikonloppuja, ja sitten sinne yllättäen menisi naispuolinen ystävä saunomaan ja syömään, niin kyllä mulla tulisi mieleen heti että sillä naisella on jotain mielessä, vaikka mieheeni luottaisinkin. Varsinkin kun nainen on juuri eronnut, enkä tiedä yhtään mikä on ollut syynä eroon, ehkä se että nainen on ihastunut ystävään... 

[/quote]

Voihan sitä haluta eron jälkeen keskustella asiasta ystävänsä kanssa, tai vaikka vain vietää enemmän aikaa ystävänsä kanssa kun viimein ehtii.

[/quote]

No joo, ehkä, mutta tuo paikka on vähän erikoinen kun miehen vaimolle ei ole kerrottu.
[/quote]

Riippuu tietysti ihmisistä, mutta haluaisin uskoa, että mies ja nainen voivat olla ystäviä. Etenkin tällaisessa tapauksessa kun on tutustuttu jo ala-asteella, luulisi että suhde näiden välillä on enemmän sisaruksellinen kuin niin intohimoinen, että se heti tilaisuuden tullen roihahtaa?

Skenaario joka mulle tulee mielee. on se, että L on ottanut mieheen yhteyttä ja kysellyt vaikka iltasuunnitelmia, mies.on vastannut olevansa mökillä ja pyytänyt ystävää käymään. Jos ap ja mies ovat sopineet että mies on viikonlopun mökillä, niin miksi miehen olisi pitänyt ilmoittaa että ystävä tulee käymään. Olisiko miehen pitänyt ilmoittaa jos ystävä on miespuolinen?

Toki jos mies on suoranaisesti valehdellut tästä Laurasta tai yrittänyt peitellä asiaa, tilanne olisi eri. Ilmeisesti tässä ei kuitenkaan niin ollut ja mies sekä Laura päinvastoin olivat hyvillään kun AP ilmestyi mökille.

Vierailija
105/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap? Eiks siel skutsis toimi netti?

Vierailija
106/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen tuota sinisilmäisyyttä, että ystävän kanssa saunotaan ja pestään selät ym. ja sitten kaikkea muuta jota tehdään oman puolison kanssa mökillä. En hyväksyisi. Uskon, että ap:ta vedätetään ihan kunnolla. Odotan jatkoa, oli totta tai ei, jännityskiintiö ei ole täynnä.

Vierailija
107/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ajatus siitä, että mies ja nainen eivät voi olla platonisesti ystäviä on yksi wt:n/alemman sosiaaliluokan merkki. Osoittaa tiettyä ajatusmaailman rajoittuneisuutta sekä kapeakatseisuutta.

Vierailija
108/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi, jos mieheni saunoisi jonkun toisen naisen kanssa ilman, että muita olisi paikalla.

Vierailija
109/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:05"]

En hyväksyisi, jos mieheni saunoisi jonkun toisen naisen kanssa ilman, että muita olisi paikalla.

[/quote

Ei kai kukaan hyväksy!!!

Vierailija
110/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:05"]

[/quote

Ei kai kukaan hyväksy!!!
[/quote]senpä takia tämä tavarina on vale.

Vierailija
111/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaavatko miehesi ja Laura aina kahdestaan, vai onko teillä ollut yhteisiä tapaamisia, illanviettoja, reissuja? Tunnetko tämän Lauran?

Kutsupa vaikka Laura teille kahville. Jos on pannut miestäsi, niin tuskin kehtaa tulla paikalle. Turhan akward.

Vierailija
112/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen ei voi olla pelkkiä ystäviä. Piste. Kokemusta löytyy paljon. N24

Vierailija
113/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pieniä koiria ei todellakaan oteta mukaan mustikkametsään tai ylensäkkään juuri metsiin. Todella hankala niiden kulkea siellä isojen juurakoiden seassa.

Meillä on mökki ja mä ja mies joskus mennään yksinään rentoutuun mökille.

Mä uskon täysin, että voi olla miehen ja naisen välillä paltoninen suhde. Ihan omasta kokemuksesta.

Vierailija
114/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ajatus siitä, että mies ja nainen eivät voi olla platonisesti ystäviä on yksi wt:n/alemman sosiaaliluokan merkki. Osoittaa tiettyä ajatusmaailman rajoittuneisuutta sekä kapeakatseisuutta.

[/quote]

Elä hupata. Kyllä sitä kuule osataan paremmissakin piireissä.

Vierailija
115/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko perustaa tukiyhdistyksen ja kerätä rahaa mökin rakentamiseen tai ostamiseen, petetyille naisille, heille lepopaikka jossa toipua ja koota voimia.

Vierailija
116/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ketjua ja huomasin että AP saa oman mökin. Hänen ei tarvitse enää miettiä turhia esim miehen mökkimenoista.

Kiitos kaikille, tästä tämä lähtee AP. !

Vierailija
117/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No AP????

Vierailija
118/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura edelleen mökillä, tulivat juuri saunasta kun pölähdin tupaan. Kuulemma oli eilen lähtenyt, mutta tullut tänään takaisin tarkoituksena olla yötäkin. Mies kiirehti selittämään, että hänen hyvä kaverinsa oli myös istunut iltaa mökillä eli eivät kahdestaan olleet kokoajan. Tuohon en oikein usko, koska kyseinen kaveri kuulemma vetää melkoiset perseet mökkireissuilla ja baareissa. Miksi olisi selvinpäin lauantai-illan kaverin mökillä?

Kysyin missä Laura nukkuu, kun alakerran vierassohvaa ei ole levitetty eikä lakanapinoa näy missään. Kuulemma vasta laittavat pedin. Takakuistilla olleet tyhjät kuoharipullot kavalsivat myös, koska he eivät vaikuttaneet kännisiltä, joten ainakin toinen pullo juotu eilen ja tuskin L lähtenyt päissään ajelemaan kotiin. Sanoin miehelle kahden kesken että tämä on selvä tapaus ja etten halua enää kuulla onnettomia selityksiä. Mies laittaa välillä viestiä perään, että olen luulotautinen ja ettei hän voisi ajatellakaan kaveria siinä mielessä.  

Koiralla juoksut, joten en ottanut eilen mukaan. Juoksuista koiraa en päästä irti, ja hihna kädessä en marjasta. Sitä paitsi koirat pitäisi pitää kytkettynä 1.3-19.8. 

ap

Vierailija
119/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä nyt on meneillään kun ei tule tilannekatsausta?

Ja joo, ei voi täysin 100% platonista suhdetta olla, työkavereita joo, mutta ei mitään ystäviä, bestiksiä, aina on jompikumpi joka vähän salaa toivoo jotain muutakin, vaikka toisella on 100% varmuus että tässä ollaan nyt vaan ystäviä. Ja sillä asialla ei ole mitään tekemistä wt:n kanssa.

Vierailija
120/386 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:07"]

[/quote

Ei kai kukaan hyväksy!!!

[/quote]

129 tuntuu hyväksyvän, koska me muut ollaan wt ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme