Mies lähti mökille mukamas yksin
ja kun menin käymään siellä eilen illalla, miehen paras kaveri, naispuolinen, oli paikalla myös. Olivat saunoneet ja syöneet. Olen aina luottanut heidän ystävyyteensä, mutta jäi nyt vähän outo olo, kun ei mies voinut sanoa että "Laura" tulee myös. Miksi ihmeessä piti salata?
Kommentit (386)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:56"]
Jos meillä olisi mökki jolla mies tapaisi käydä yksinään kokonaisia viikonloppuja, ja sitten sinne yllättäen menisi naispuolinen ystävä saunomaan ja syömään, niin kyllä mulla tulisi mieleen heti että sillä naisella on jotain mielessä, vaikka mieheeni luottaisinkin. Varsinkin kun nainen on juuri eronnut, enkä tiedä yhtään mikä on ollut syynä eroon, ehkä se että nainen on ihastunut ystävään...
[/quote]
Voihan sitä haluta eron jälkeen keskustella asiasta ystävänsä kanssa, tai vaikka vain vietää enemmän aikaa ystävänsä kanssa kun viimein ehtii.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:56"]
Jos meillä olisi mökki jolla mies tapaisi käydä yksinään kokonaisia viikonloppuja, ja sitten sinne yllättäen menisi naispuolinen ystävä saunomaan ja syömään, niin kyllä mulla tulisi mieleen heti että sillä naisella on jotain mielessä, vaikka mieheeni luottaisinkin. Varsinkin kun nainen on juuri eronnut, enkä tiedä yhtään mikä on ollut syynä eroon, ehkä se että nainen on ihastunut ystävään...
[/quote]
Voihan sitä haluta eron jälkeen keskustella asiasta ystävänsä kanssa, tai vaikka vain vietää enemmän aikaa ystävänsä kanssa kun viimein ehtii.
[/quote]
No joo, ehkä, mutta tuo paikka on vähän erikoinen kun miehen vaimolle ei ole kerrottu.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:46"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:43"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:40"]
Saattaa olla että mökillä syttyy oikea kissatappelu, karvat pölisevät ym. Kummankohan mies lopulta valitsee, ap:n vai "lauran"? Toinen mahdollisuus on että mies ja "laura" istuvat laiturinnokassa ongella metrin päässä toisistaan, mukavia jutellen ja koko juttu lässähtää.
[/quote]
Käry käy, jos ei näy matopurkkia.
[/quote]
No se ämmähän oli aikonut lähteä sieltä pois piakkoin kun ap. lähti. Eli jos on siellä niin se riittänee ap:lle.
[/quote]
Riittää juu, mutta tekosyy pitää olla jäämiseen. "Me saatiin kuningasidea ruveta onkimaan, ja ihan ajattelematta otettiin pari saunakaljaa, joten täytyy tässä odotella, että pystyy ajamaan. Pitää muistaa, että siellä luikertaa nyt kenties käärme paratiisissa...
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:56"]
[/quote]
[/quote]
Aivan, mutta siitä voisi kertoa avoimesti.
"Vai millä harhaiset ihmisperseet muuten selittävät sen, etteivät ole päätyneet yhteen jo vuosia sitten?"
Minulla on miespuoleinen kaveri, jonka kanssa ollaan oltu ystäviä jo vuosia. Tutustuessamme molemmat ihastuttiin toisiimme, vaikkemme palavimman ihastuksen aikaan koskaan tätä ääneen toisillemme sanoneetkaan tai mitään ystävyydestä poikkeavaa tehneetkään, silti toisen tunteet oli selvästi tiedossa. Olin ja olen yhä hyvässä parisuhteessa, joten emme koskaan antaneet ihastuksemme kasvaa sitä ruokkimalla ja vähitellen jäimme puhtaasti ystäviksi. Mies on myös nyt ollut useamman vuoden suhteessa toisen naisen kanssa. Kuitenkin on selvää, että jos joskus elämän edetessä olemme kummatkin sinkkuina, ei liene enää syytä pidätellä. Yhteisten vuosien mittaan toisesta on oppinut yhtä ja toista mm. sen, että molemmat arvostamme uskollisuuden korkealle. Noh, aika näyttää.
Naiset kasvatetaan luottamaan toiseen ihmiseen ja tätä luottamusta sitten monet miehet käyttävät hyväkseen ihan kympillä. Mä en hyväksyisi tuollaista ystävyyttä, kuin ap:n miehellä on, ketään naista kohtaan omalta mieheltäni. Kaikkea ei voi tässä elämässä saada ja se on hyväksyttävä jos haluaa olla parisuhteessa. Ei ihmisellä ole mitään velvollisuutta hyväksyä puolisonsa kaverien liiallista tungettelevuutta, vaan hän voi lähteä suhteesta, jos toinen ei muuta tapojaan. Jos on vaikeaa luopua kaverista puolison hyväksi, niin silloin ei suhde puolisoon ole kovin hyvä alun perinkään. Puolisonhan on tarkoitus olla se elämänKUMPPANI.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:58"]Jos tällainen tilanne olisi tosielämässä eikä vain jonkun av-trollin fantasiamaailmassa, en välttämättä näkisi tässä potentiaalista pettämisen paikkaa. Jos ovat tunteneet ala-asteikäisistä, jompi kumpi saattaa ollakin jossain vaiheessa toiseen ihastunut mutta toinen ei ole sillä tavalla kiinnostunut missään vaiheessa, joten suhdetta ei synny. Vai millä harhaiset ihmisperseet muuten selittävät sen, etteivät ole päätyneet yhteen jo vuosia sitten?
[/quote]
Tämä on ihan totta, vaikkakin hieman noh, provoavasti sanottu. Mulla on ollut miespuolinen ystävä ala-asteelta asti. Olen itse siis nainen. Olemme molemmat eronneet vuosien varrella emmekä silti päätyneet yhteen. Itse en kyllä silti lähtisi tuolla lailla mökille ystäväni kanssa. En haluaisi missään nimessä aiheuttaa epäluuloja. Pahinta olisi, jos ystäväni nykyinen avovaimo laittaisi hänet valitsemaan. Luultavasti menettäisin ystävän.
Eihän kukaan järki-ihminen usko tuollaiseen 'ystävyyteen', että mennään mökille kahdestaan ja saunotaan siellä. Valitettavasta on lapsellista uskoa tuohon.
Valitettavasti oma vuosien kokemus on osoittanut, että sinkkumies + varattu nainen on ihan potentiaalinen ystäväkombo, mutta sinkkunainen + varattu mies ei niinkään. Se miesosapuoli on 99 %:ssa tapauksista valmis panemaan tätä "platonista kaveriaan" edes kertaluontoisesti, joten jos nainen yhtään tyrkyttää itseään, soppa on valmis.
Nämä "me ollaan vain kavereita" suhteet on nähty liian moneen kertaan. Varmaan sellaisia aitoja platonisia ystävyysuhteitakin on olemassa miehen ja sinkkunaisen, mutta enpä itse jaksaisi ottaa riskiä. Jätä se sika.
No niin, ap on varmaan jo mökillä, koska tarina jatkuu?
Arvataanko? Jäävät rysän päältä kiinni :)
Joko jäävät rysän päältä kiinni tai ystävänainen on lähtenyt kotiinsa. Jälkimmäisessä tapauksessa ap huumaantuu miehensä uskollisuudesta ja jää panemaan tämän kanssa loppuyöksi mökille ja kertoo vasta huomenna, mikä tilanne.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:17"]
Kiitos tsempeistä. Nyt lähden tarkistamaan. Jos ovat molemmat siellä, onpahan todellinen syy nostaa meteli.
ap
[/quote]
Olemme puolellasi.
[/quote]laura tais alapeukuttaa
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:15"]Kerää klapeja ja risuja. Alat rakentamaan omaa mökkiä. Sympatiat on sun puolella. Laita pystyyn keräys.
[/quote]
Minä voisin kyllä lahjoittaa :)
[/quote]
Mikä on tilinumero? Olen mukana. :)
[/quote]
Mistä on kysymys? Samapa tuo. Kyllä minäkin lahjoitan. :)
[/quote]
Todella paljon kylmiä kommentteja tässä ketjussa!
Myös minä olen valmis lahjoittamaan.Toimin rakennusalalla. Hyvällä tahdolla ja normaalilla työmoraalilla AP saa oman mökkinsä huomenna. :)
[/quote]
Tehdään säätiö. Sen kautta voi virallisesti lahjoittaa rahaa säätiöön, joka käyttää varat mökkiin, missä AP voi viettää aikaansa. :)
Sen jälkeen AP:n ei tarvitse miettiä muiden mökkimenoja. :)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:15"]Kerää klapeja ja risuja. Alat rakentamaan omaa mökkiä. Sympatiat on sun puolella. Laita pystyyn keräys.
[/quote]
Minä voisin kyllä lahjoittaa :)
[/quote]
Mikä on tilinumero? Olen mukana. :)
[/quote]
Mistä on kysymys? Samapa tuo. Kyllä minäkin lahjoitan. :)
[/quote]
Todella paljon kylmiä kommentteja tässä ketjussa!
Myös minä olen valmis lahjoittamaan.Toimin rakennusalalla. Hyvällä tahdolla ja normaalilla työmoraalilla AP saa oman mökkinsä huomenna. :)
[/quote]
Tehdään säätiö. Sen kautta voi virallisesti lahjoittaa rahaa säätiöön, joka käyttää varat mökkiin, missä AP voi viettää aikaansa. :)
Sen jälkeen AP:n ei tarvitse miettiä muiden mökkimenoja. :)
[/quote]
Ihana ajatus! Olen mukana!!! Laitoin jo 300€.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:04"]
No missäs mies ja Laura nyt on?Ei kai ne sentään jäännyt kahdestaan mökille ja sinä lähdit himaan?
[/quote]
Itse asiassa en tiedä enää. Laura sanoi tekevänsä pian lähtöä kotiin, ja lähdin ennen häntä. Kävin vain mustikassa siellä. Miehen pitikin olla viikonloppu mökillä. Nyt kun mietin, mistäs tietää jäikö L sinne yöksi.
ap
[/quote]
itse olisin jäänyt paikalle kunnes erikoinen vieras olisi lähtenyt tai ajanut nurkan taakse seuraamaan kuinka pian Laura tekee lähtönsä...vai lähteekö. Jos ei olisi kohtuulliseen aikaan häipynyt, olisin käynyt etsimässä 'unohtuneita avaimia/kännykkää/villatakkia'.
Mä en meidän märreä mustikkaan enkä sieneen ota! Ensin se ulvoo koko automatkan. Sitten sitä joutuu pitämään hihnassa, koska vapaana se karkaa samantien. Jos sen sitoo puuhun tai joutuu olemaan minuutin kauemmin samalla mättäällä paikallaan, alkaa vetäminen ja valittaminen. Kerää siinä sit mustikoita käsissä ämpäri, marjapuimuri ja huutava ja vetävä koira. Ihanan stressitöntä aah NOT! Saa maksamakkara maata kotona rinsessana sohvalla ja pääsee erikseen reippaalle flexilenkille mettään, jossa ei tartte vingahdella pysähtymisistä. En ole ap, mutta meidän märre on hirviö. Ei kaikki koirat ole kivoja marjastuskavereita.
Jos tällainen tilanne olisi tosielämässä eikä vain jonkun av-trollin fantasiamaailmassa, en välttämättä näkisi tässä potentiaalista pettämisen paikkaa. Jos ovat tunteneet ala-asteikäisistä, jompi kumpi saattaa ollakin jossain vaiheessa toiseen ihastunut mutta toinen ei ole sillä tavalla kiinnostunut missään vaiheessa, joten suhdetta ei synny. Vai millä harhaiset ihmisperseet muuten selittävät sen, etteivät ole päätyneet yhteen jo vuosia sitten?