Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos olisit työelämästä syrjäytynyt?

Vierailija
05.03.2022 |

Ja olisit minä. Valis

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene kuntouttavaan työtoimintaan. Muuta neuvoa ei tule

Auttaako se jotain? Tuloja se ei ainakaan lisää. Ap

Lisääpä sen 9€/pvä. Täällä sai aiemmin myös viitisen kymppiä matkarahaa/kk, mutta se muutettiin bussilipuksi.

Lisäksi lounas.

Vierailija
22/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turha ehdottaa kuntouttavaa työkyvyttömyyseläkeläiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syrjäytyy, niin siitä on kyllä elämästä nauttimiset aika kaukana. Mulla meni terveys työn vuoksi ja olen nyt työkyvytön (työtön työnhakija tietty...) enkä ole ollut enää vuosiin työelämässä. Sosiaaliset piirit on paikkakunnallani olemattomat. Koen olevani syrjäytynyt sanan virallisessa merkityksessä.

On nakertanut mielenterveyttä aika paljon, voin kertoa. Joinain päivinä on saavutus että pääsen ovesta ulos. Teillä on tosi ruusuiset kuvitelmat että tässä vaan harrasteltaisiin kaikkea nautinnollista ja eletään parasta elämää kerrankin kun aikaa on. Kun on tipahtanut syrjään, alkaa kaikki negatiiviset vaikutukset kasautua ja se vanha ns. normaali katoaa käsien ulottumattomiin.

Olkoonkin ap mikä lie palstarölli tahansa niin halusin vaan täältä sivusta huomauttaa ja muistuttaa, että syrjäytymisellä voi olla todella karmeat kasvot.

T: 37-vuotias nainen josta ei päälle päin tätä mitenkään näe

Vierailija
24/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole muuta kuin aikaa, niin ala täyttelemään mielipidekyselyjä netissä. Ajan kanssa saat lahjakortin ansaittua.

Vierailija
25/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisit keväisen suursivouksen talossasi kuten minä. Parin viikon päästä sitten ikkunoitten pesu.

t. työtön syrjäytynyt.

Vierailija
26/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kokonaan, mutta ilmeisesti taas jonkun tylsistyneen kotirouvan kirjoitus. Ukko elättää, mikäs siinä. Onhan noita kotirouvia ollut maailman sivu. 

Vierailija
27/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi aikaa, niin alkaisin harrastamaan intihimoisesti jotain taiteeseen liittyvää. Lisäksi urheilisin paljon. Kyllä tekemistä löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän