Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella lyhytkasvuisen, alle metrin pituisen ihmisen kanssa?

Vierailija
01.08.2015 |

Olettaen että itse olisit sinkku ja se lyhytkasvuinen ihminen aivan ihana, sielunkumppaniainesta? 

Oletko itse nainen vai mies?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellutkin. Tosin hän oli 120cm pitkä. Jätti mut toisen terveen, eli normaalihintaisen naisen takia. Olemme kyllä edelleen ystäviä, mutta sielunkumppaneiksi meistä ei ollut. 

Vierailija
62/76 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:49"]

Olen seurustellutkin. Tosin hän oli 120cm pitkä. Jätti mut toisen terveen, eli normaalihintaisen naisen takia. Olemme kyllä edelleen ystäviä, mutta sielunkumppaneiksi meistä ei ollut. 

[/quote]

Apua, mikä autocorrect! Normaalipituisen piti lukea :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoilen normaalihintaiselle :D

Vierailija
64/76 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:49"]

[/quote]Minkäs hintainen sinä sitten olit? Löysikö hän sinut Tokmannin alelaarista ja uuden naisensa Stockmannilta?

Vierailija
65/76 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:45"]

Periytyvyys askarruttaisi, jos perhettä olisin perustamassa.

[/quote]

Meinasitkos lapselle antaa sellaisen kuvan että hän on jotenkin huonompi? Et taida ajatella kauhean nätisti lyhytkasvoisista.

Vierailija
66/76 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä pitkä ja voimakas kieli. Voisi nuolla pimppiä vaikka liikennevalossa seisoskellessa tai kaupan kassajonossa. uuh.

Vierailija
67/76 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:53"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:45"]

Periytyvyys askarruttaisi, jos perhettä olisin perustamassa.

[/quote]

Meinasitkos lapselle antaa sellaisen kuvan että hän on jotenkin huonompi? Et taida ajatella kauhean nätisti lyhytkasvoisista.

[/quote]

Apua, siis kasvuisista! :D

Vierailija
68/76 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä juttu pariskunnasta, jossa mies on lyhytkasvuinen ja nainen normaalipituinen. http://www.kaleva.fi/teemat/hyva-elama/lyhytkasvuisen-pitaa-olla-kekselias-kurkottaja/73661/

Vierailija
69/76 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
70/76 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä heidän on omasta viiteryhmästä löydettävä kumppani.
Ulkonäkö ei ole minulle tärkeä, mutta tämä menee yli "ulkonäön". Kyseessä on poikkeuksellinen vamma, joka rajoittaa elämää monin tavoin."
"Kyseessähän ei ole pelkkä epätavallinen lyhyys vaan kehon mittasuhteet ovat täysin vääristyneet.
Eli lyhytkasvuinen ei ole "mini-ihminen", jossa vain mittakaava on toinen vaan raajat ovat lyhyet, pää omituisen iso ja kasvotkin yleensä todella rumat. "

Nämä on tyypillisiä LUULOJA sellaisilta ihmisiltä joilla ei ole minkäänlaista tietoa lyhytkasvuisuudesta ja sen syistä ja dignooseista. Kyllä me voimme ja saamme löytää kumppaneita ihan mistä ihmisryhmästä tahansa. Ja erittäin monet ovatkin perustaneet perheen ns. normikokoisten kanssa. Ei tämä vamma rajoita välttämättä elämää milläänlailla, koska me olemme oppineet pärjäämään ja sopeutumaan syntymästä asti, olemme oppineet keksimään ja soveltamaan omia ratkaisuja arjessa selviytymiseen. Todella usein minä ja moni on saanut kehuja ulkonäöstä ja persoonallisuudesta, varsinkin naispuoliset "lyhärit" pitävät yleensä hyvin huolta ulkonäöstään ja pukeutuminen on persoonallista, koska tiedämme että olemme huomion kohteena liikkuessamme ihmisjoukoissa. Lyhytkasvuisuuteen on 500 eri diagnoosia ja kaikissa on omat erityispiirteet. Joissakin se on sellainen että saattaa näyttää vain "mini- ihmiseltä"

Vierailija
71/76 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Just paras korkeus ottaa suihin. Mies olen.

Vierailija
72/76 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voisin. Olen nainen, 42 v.

Vierailija
73/76 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella. Olen keskimittainen nainen, enkä ole koskaan viehättynyt itseäni lyhyemmistä miehistä. En siis usko, että kipinää syntyisi montakymmentä senttiä lyhyemmän kanssa. Olkoon kuinka ihana ihminen tahansa, niin ilman seksuaalista vetovoimaa se on kaveri vaan. Sama pätee huomattavasti ylipainoisiin miehiin.

Vierailija
74/76 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos rakastuisin.

Vierailija
75/76 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa varmaan kyllä, jos olisi ihana ihminen, sinut lyhytkasvuisuutensa kanssa, eikä pituudesta tai liitännäissairauksista olisi merkittävää haittaa arjessa tai matkustellessa. Tilannetta on kuitenkin vaikea kuvitella.

Vierailija
76/76 |
20.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tämä yllättävän asiallinen ketju. Itsehän olen saanut reippaasti paskaa niskaan siitä, että keskipituinen mieheni on minua 3 cm lyhyempi.

Vastaan, että tuskin voisin. Olen ollut vähän ihastunut ehkä 155 cm mieheen, mutta hänellä oli mittasuhteet normaalit. Ulkonäköihanteeni on kuitenkin pitkähköt raajat. Metrin pituisella ei toteudu millään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän