Eikai sitä 2v koiraa nyt tapettu!? :'(
Kommentit (28)
Vie eläinkotiin. Kerro että löytökoira. Älä kerro että on oma.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:01"]
En mä vielä tappanu ku yritin pyytää täältä apua eli kumpi, vasaralla otsaan vai hukuttaminen saaviin? Osotan kyl ettei tää oo provo, laitan teille kuvan kyl
[/quote]Laki kieltää lopettamasta koiraa(lemmikkiä) itse. Olet sairas ja pervo ja toivottovasti provo. Mä kuristan sut omin käsin , lyön vasaralla munille ja hukutan kun saan kiinni. Älä edes leikilläsi kysele tuollaista. Jos et halua koiraa pitää, anna tänne.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:01"]En mä vielä tappanu ku yritin pyytää täältä apua eli kumpi, vasaralla otsaan vai hukuttaminen saaviin? Osotan kyl ettei tää oo provo, laitan teille kuvan kyl
[/quote]
Hyi helvetti, vie eläinkotiin NYT tai huomenna. Älä tapa. Älä vittu tapa. Älä. Tapa.
OLETKO SÄ SAATANAN PASKA TOSISSAS?!?!??!?!?!?!??!?!?!
Otin screenshotit keskustelusta ja olen tekemässä rikosilmoitusta. Että onnea. Kuvaa en aio katsoa, onko trolli vai ei?
Ootko sä ihan sairas?!?!? Mikä vittu sun korvien välissä on vialla?!?!!! Ei helevetti joku sais hoidella sut ja miehes vasaralla. Hyi saatana
Tuo miehes tänne niin saa saman kohtalon! Odotan että selviää kuka olet! Luuletko että ip osoitetta ei voi selvittää........................
Olen ottabut ip osoittesi selville ja lähetän poliisille rikosilmoituksen jos et nyt todista että tämä on provo, koska miuten olet rikkonut lakia.
Tehkää vinkki nettipoliisille kuka osaa
Tämä on trolli!!!! Kuvahaulla tuo sama kuva löytyy googlesta jenkkiläiseltä rikossivulta!!
Kuvassa kuollut koira jätesäkissä
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:12"]Kiitos pelastit pöiväni:)
[/quote] tarkoitin vastata tohon että löytyy googlesta
Käänteinen kuvahaku palasti provon :Dd
Miksihän se postui, eihän siinä asiattomuuksia ollut.