Onko miehesi tyytyväinen rintoihisi?
Vai haluaisiko tai haluaisitko että ne olisi pienemmät vai isommat?
Mikä on nykyinen rintsikkakokosi?
Kommentit (45)
Ei erityisemmin tykkää rinnoistani, 70AA. Mutta onneksi tykkää monista muista asioista minussa ja sanoo sen olevan tärkeämpää kuin pelkät rinnat.
Varmasti tykkäsi ennen enemmän, sillä käytännössä minulla ei ole enää rintoja imetyksen jälkeen. Ennen oli 70B, nyt ei ole edes A-kupin liiveihin rintoja. Kuitenkaan ei valita, sillä on peppumiehiä ja arvostaa kun takapuoli on muhkea ja reenattu. Rintojen katoaminen häiritsee eniten itseäni, mutta silareita en halua, sillä pelkään nännien tuntoaistin vaurioituvan, mikä menestys seksielämän kannalta. Saan sairaat kiksit kun nännejäni nuollaan:)
Tuo rakastaa ihan jokaista neliösenttimetriä minussa, miksei siis rintojanikin. Saavat toki erityishuomiota ja ihailua aina kun paljaana osuvat näkökenttäänsä. Ja kokoni on 75 A-B, minulla ikää 54 vuotta, joten eivät nuo enää ihan niin terhakat ole kuin 30 vuotta ja kaksi tarkkaan imetettyä lasta sitten. Jo 35 vuotta on jaksanut hullaantua minusta, suorastaan hellyttävää. :)
Tuskin. Enhän mä muutenkaan ole sen mielestä yhtään mitään.
Tuskin on. Riipparit. Ei kyllä juurikaan huomioi niitä. Kerran sanoi kun mietin mitähän rinnoille tapahtuisi jos laihdun paljon, miehen mielestä ei väliä, muu kroppa on tärkeämpi. 80F