G: minkä ikäisiä lapsia sinulla on ja haluatko lisää?
Kommentit (72)
7v, 4v ja 6kk. En halua lisää, kolme on aivan sopiva. Joka päivä nyt nautin vauvastani, mutta yhtä paljon siitä että tämä on viimeinen vauva-vuosi.
Ilman tätä kolmatta olisin ollut tyytymätön kyllä, vaikka miettihän sitä ajoittain että kaksikin on hyvä.. Mutta nyt on ihanan varma olo että tää on just tässä.
4v, 2v 7kk ja 2 viikkoinen, lapsia ei tule enempää vaikka joskus haluaisimmekin, lapsiluku on nyt täynnä.
12v, 11v, 8v ja 5v. Näissä on jo enemmän kuin tarpeeksi :)
6v. Toinen meillä molemmilla haaveissa.
Molemmilla monta vuotta ollut vauvakuume mutta olemme opiskelleet loppuun ja nyt töissä. Kohta olisi ajankohtaista aloittaa toisen yrittämistä.
Olen 2 kertaa luovuttanut munasoluja ja saanut tietää että 4 on hedelmöittynyt ja saatu siirrettyä onnistuneesti kohtuun.
3,5v 2v ja pian 1v. Haluaisimme vielä lisää ehdottomasti :)
7, 4, 2 ja vastasyntynyt. En osaa sanoa vielä onko lapsiluku täynnä. Miehellä ikää 38 ja mulla 32. Voi olla, että joidenkin vuosien päästä toivomme vielä yhtä (ja monikkoraskauskin tietysti tervetullut). Mulla on aika kaamea raskauspahoinvointi ja oksentelu ja se aina sekoittaa koko perhe-elämän kuukausiksi. Se on otettava huomioon tässä "perhesuunnittelussa."
31, 29, 27, 25, 21 (20), 18, 9 ja 8.
Liää kelpaisi, mutta enää en saa.
Tyttö 1 v 3 kk ja haaveilen toisesta parin vuoden sisään, mies samoilla linjoilla.
15 ja 22. En haluaisi lisää, ja tuskin näillä vuosilla 44, enää onnistuisikaan. Niin ja erottukin jo on että uusi ukkokin pitäis.. not.
4 ja 8. Nykyisen miehen kanssa en halua enempää. Jos ja kun eroaisin niin uuden miehen kanssa haluaisin vielä yhden.
16 v
En