G: minkä ikäisiä lapsia sinulla on ja haluatko lisää?
Kommentit (72)
2-vuotiaat kaksoset, ei lisää lapsia meille. Ei meinata selvitä näistäkään kunnialla.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:44"] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:39"]Kaksivuotias tyttö. En halua enempää. [/quote] Tätähän tässä kysyttiinkin. Pysy sinä siellä vela-ketjujen puolella vaan :) [/quote] Häh? En nyt oikein tajunnut. Kysyttiin, minkä ikäisiä lapsia on ja haluaako lisää. No, minulla on yksi tyttö, joka on kaksivuotias, enkä halua lisää lapsia. Olen aina halunnut vain yhden lapsen ja olen nyt täysin tyytyväinen meidän perheemme lapsilukuun. Jos sinä olet päättänyt puskea reiästäsi kymmenen kakaraa, se on sinun asiasi, mutta älä tule minua kutsumaan velaksi, jos minä olen halunnut tehdä vain yhden lapsen. [/quote] Anteeksi kamalasti! Lainasin näköjään vahingossa väärän viestin, piti lainata tuo sinun vastauksesi alapuolella oleva jolla ei ole eikä tule lapsia! Perhanan puhelin.
[/quote]
Selitys hyväksytty :)
9, 6, 4 ja 3kk. Ja ei tule lisää!
10v, 7 v ja 2 v. Lisää ei tule. Pitäisi vaihtaa isompi asunto ja tinkiä liikaa elintasosta. Lisäksi en jaksaisi raskautta, vauvavuotta ja sitä että olen liian sidottu kotiin. Ikäkin tulee vastaan. Meillä vauvavuodet olleet sairastelun takia raskaita. Luulen et neljäs olisi omalle jaksamiselle liikaa.
10 kk vanha vauva, haluan vähintään yhden lisää, unelmoin kolmesta.
Lapset 1v ja 2v ja krooninen vauvakuume, ehdottomasti haluan! Ikävä kyllä ei voida jatkaa sarjaa vaan pakko pitää pari vuotta väliä mutta kolmas halutaan ja neljännestä tullaan keskustelemaan ;) enempään tuskin tulee olemaan varaa. Olen onnellinen näistä kahdestakin ja erittäin hyvin tiedossa että lapsia ei tehdä vaan saadaan mutta meillä on onneksi vielä vuosia ja vuosia aikaa tehdä päätöksiä ja yrittää.
4- ja 2-vuotiaat. Ei ole mitään hirveää hinkua hankkia enempää just nyt, mutta ei myöskään ole lyöty lukkoon, että lapsiluku jäisi tähän. Taitaa kumpikin vähän haaveilla ainakin siitä kolmannesta, mutta tällä hetkellä ei ole sopiva aika yrittää.
15-, 12- ja 10-vuotiaat. Ei enää enempää.
14 ja 19, ei tule enkä halua lisää
21v, 18v, 17v, 14v, 11v, 7v, 4v ja 3v. Ei enempää, alkaa jo olla ikää.
8v ja 4v, seuraavan laskettu aika tämän kuun lopulla, kyllä sitten riittää :)
Kaksivuotias tyttö. En halua enempää.
0, enkä halua yhtään. En voi sietää lapsia.
1v 8kk tyttö ja ehdottomasti haluan toisenkin. Harmittaa ettei elämäntilanne salli tehdä toista lasta ennen kuin muutaman vuoden päästä. Saas nähdä jos sitten tekisikin saman tien kaksi lyhyellä ikäerolla niin olisi lapsiluku 100 % täynnä ja edes toisella lapsella leikkikaveri...
Esikoinen on 1v 9kk ja toinen on puolivälissä tulossa. Mä olen ajatellut, että kaksi on hyvä luku, mutta mies haluaisi kolmannenkin. Katsotaan nyt mitä tuleman pitää.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:39"]Kaksivuotias tyttö. En halua enempää.
[/quote]
Tätähän tässä kysyttiinkin. Pysy sinä siellä vela-ketjujen puolella vaan :)
1,4,6 ja 8 vuotiaat. Ei tule lisää
1v3kk. En ainakaan näillä näkymin halua lisää, en tietenkään voi tietää mitä tulevaisuudessa ajattelen (iän puolesta vielä kymmenenkin vuotta aikaa mietiskellä).