Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkässä parisuhteessa olevat: Onko muille käynyt niin

Vierailija
01.08.2015 |

että mies on pikkuhiljaa alkanut luistaa kotitöistä? Meillä ainakin mies oli alkuun ahkera tekemään kotitöitä, teki siinä missä minäkin, joskus enemmänkin. Sitten kun mentiin naimisiin, tahti alkoi jo vähän hiipua. Kun lapset syntyi ja jäin kotiäidiksi, mies lopetti kotitöiden tekemisen käytännössä kokonaan. Käyttää sen ajan mikä mulla menee kotitöihin harrastuksiinsa ja telkkarin katsomiseen yms. Vaihtaa kyllä autoon renkaat 2 x vuodessa, mutta itselläni kun kotitöihin menee aikaa jotain 15 h viikossa täyspäiväisen työn lisäksi niin tympii. Lisäksi mies saattaa ehkä 2 vko välein tyhjentää tiskarin. Ruokaa ei tee nykyään enää lainkaan (nuorena ennen naimisiin menoa teki), ei pyykkää lainkaan jne. 

Olen puhunut asiasta lempeästi sekä ihan suoraan kertanut miltä musta tuntuu, mutta tilanne ei muutu. Mies ei aio enää kotitöitä tehdä. 

En siis todellakaan osannut nuorena vaimona kuvitella tilanteen menevän tähän, vaan iloitsin ja olin ylpeä reippaasti kotitöitä tekevästä miehestäni! 

Onko muilla käynyt yhtä kurjasti?

Nimim. 17,5 vuotta yhdessä 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 17:01"]Kerran kokeilin niin, että pyysin jos mies voisi edes omat pyykkinsä pestä ja jätin hänen pyykit pesämättä. Mies kävi vähistä rahoistamme ostamassa uusia puhtaita vaatteita kaupasta, kun ei pyykkihuolto toiminut enää. Aloin taas pestä hänen vaatteet... =( Jos en ehdi silittämään miehen paitoja, niin käyttää ne äidillään silitettävinä. Noloa... ap [/quote] Sitten kun on rahat loppu sen takia, että mies osti vaatteita niillä niin kysyt, että mitäs syödään. Tehdäänkö keitettyjävaatteita vai uunivaatetta.

[/quote]

Ei vaan mies syö sitten pitseriassa jos en ole tehnyt ruokaa. Mulle ja lapsille jää rahaa jos jää. 

ap

Vierailija
22/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 17:01"]Kerran kokeilin niin, että pyysin jos mies voisi edes omat pyykkinsä pestä ja jätin hänen pyykit pesämättä. Mies kävi vähistä rahoistamme ostamassa uusia puhtaita vaatteita kaupasta, kun ei pyykkihuolto toiminut enää. Aloin taas pestä hänen vaatteet... =( Jos en ehdi silittämään miehen paitoja, niin käyttää ne äidillään silitettävinä. Noloa... ap [/quote] Sitten kun on rahat loppu sen takia, että mies osti vaatteita niillä niin kysyt, että mitäs syödään. Tehdäänkö keitettyjävaatteita vai uunivaatetta.

[/quote]

Ei vaan mies syö sitten pitseriassa jos en ole tehnyt ruokaa. Mulle ja lapsille jää rahaa jos jää. 

ap

[/quote]

No kysyt mieheltä, että mitäs me nyt syödään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla