Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuseriolo :( Jouduin eilen jättämään väliin serkun kihlajaiset

Vierailija
05.03.2022 |

Kukaan noihin juhliin osallistuneista ei tiedä että menen ensi viikolla leikkaukseen, jossa korjataan synnynnäinen epämuodostuma. Oon oottanut leikkaukseen pääsyä todella kauan. Asia on niin arka, etten voi puhua siitä kuin ihan lähimmille, serkulle en ole saanut kerrottua. Juhlat oli isot ja niihin tuli porukkaa eri puolilta, katsoin koronariskin liian isoksi. Jouduin viikolla valehtelemaan, että altistuin koronalle....

Ja nyt siis on niiiiiin paska olo. Kukaan noihin juhliin osallistuneista sukulaisista ei oo laittanu mitään viestiä eilen tai tänään, pelottaa että mua pidetään nyt petturina ja luuserina.

Voi persetin koronariski :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö voi itse kysellä miten juhlat menivät ja pahoitella ettet päässyt. Tsemppiä leikkaukseen!

Vierailija
2/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät ne sun lähimpäsikään osallistuneet kihlajaisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkun? Jonkun etäisen sukulaisen?

Vierailija
4/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta ettet tullut.

Vierailija
5/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin en edes huomaa, ettet ollut paikalla.

Vierailija
6/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lueppas nyt ajatuksen kanssa aloitus uudelleen.

Vierailija
7/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla sentään oli sen verran käytöstapoja että laitoit serkulle onnittelut, ehkä lahjankin ja pahoittelut ettet pääse mukaan.

Vierailija
8/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkku on isän/äidin veljen/siskon lapsi,ei nyt niin kauhean etäinen ole.

Vierailija
9/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä nimenomaan luin.

Vierailija
10/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on kertonut leikkauksesta lähimmilleen. Kukaan kihlajaisiin osallistunut ei tiennyt leikkauksesta. Kukaan lähimmistä ei siis ollut mukana kihlajaisissa.

Vierailija
11/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka viettää edes kihlajaisia?

Vierailija
12/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan isän/äidin sisarusten väleistä ja asumisetäisyydestä. Kaikki eivät jää samalle kylälle asumaan tai ovat perintöriitojen myötä huonoissa väleissä.

Vierailija
13/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että olet sukulaistesi kanssa niin läheisissä väleissä, että yhden päivän viestimättömyys on aivan poikkeuksellista.

Vierailija
14/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No etkö voi itse kysellä miten juhlat menivät ja pahoitella ettet päässyt. Tsemppiä leikkaukseen!

Kiitos. Ajattelin kysellä, kunhan krapuloistaan toipuvat.

Lähimmillä tarkoitin nyt tietenkin lähinnä miesystävää ja omien vanhempien kanssa asiasta on puhuttu. Ei heistä kukaan mennyt noihin juhliin. Ja vaikka olisi mennyt, en todellakaan olisi halunnut että kukaan kertoo muille, miksi en osallistunut.

Ja laitoin lahjan + onnittelut toisen serkun mukana.

ap

Vierailija
15/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 12 serkkua. En ole ikinä ollut heidän kanssaan missään tekemisissä. Facessa toivottelen synttärionnet, siinä kaikki. Johtuu ehkä osittain myös siitä, että olen serkuksista vanhin. Äitini ei ole myöskään siskojensa kanssa tekemisissä, näkevät kerran vuoteen. Onko muillakin sama tilanne?

Vierailija
16/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi serkku tietää poissaolosi syyn nyt luettuaan sen täältä. Tai tietäisi, jos tämä juttu olisi totta. Pitääkö meidän udella, millaisesta synnynnäisestä epämuodostumasta on kyse?

Vierailija
17/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että olet sukulaistesi kanssa niin läheisissä väleissä, että yhden päivän viestimättömyys on aivan poikkeuksellista.

Niin, kuulostihan tuo tietenkin vähän tyhmälle. Mutta kun kenestäkään ei ole kuulunut, häpeän täyteinen mieli ajattelee että nyt oon boikotissa :( Vaikka varmaan vaan nukkuvat myöhäksi menneen illan takia.

ap

Vierailija
18/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi serkku tietää poissaolosi syyn nyt luettuaan sen täältä. Tai tietäisi, jos tämä juttu olisi totta. Pitääkö meidän udella, millaisesta synnynnäisestä epämuodostumasta on kyse?

Ihan tosissasiko sanot, että kaikki suomalaiset lukevat vauva-palstaa, ja varsinkin jokaisen ketjun täällä?!! :D :D Esim. parikymppinen eilen mahdollisesti bileissä aamuun saakka bailannut ei ehkä aloita dagen efteriä selaamalla av:tä :D

Vierailija
19/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sun oma terveys ensin. Ja nyt Koronan aikana monet välttelee isoja kokoontumisia, et varmasti ollut ainoa joka jäi juhlista pois. Eikä sun perhe.

Tuttu järjesti elokuussa valmistujaisjuhlat joihin kutsui 130 vierasta, 70 tuli paikalle.

Vierailija
20/25 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätköhän itseäsi nyt vähän liian tärkeänä ihmisenä?

Juhlat oli isot ja niihin tuli porukkaa eri puolilta Suomea. Ja yhden serkun puuttuminenko oli sellainen asia, että pilasi kaiken?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän