Luuseriolo :( Jouduin eilen jättämään väliin serkun kihlajaiset
Kukaan noihin juhliin osallistuneista ei tiedä että menen ensi viikolla leikkaukseen, jossa korjataan synnynnäinen epämuodostuma. Oon oottanut leikkaukseen pääsyä todella kauan. Asia on niin arka, etten voi puhua siitä kuin ihan lähimmille, serkulle en ole saanut kerrottua. Juhlat oli isot ja niihin tuli porukkaa eri puolilta, katsoin koronariskin liian isoksi. Jouduin viikolla valehtelemaan, että altistuin koronalle....
Ja nyt siis on niiiiiin paska olo. Kukaan noihin juhliin osallistuneista sukulaisista ei oo laittanu mitään viestiä eilen tai tänään, pelottaa että mua pidetään nyt petturina ja luuserina.
Voi persetin koronariski :(
Kommentit (25)
Mikseivät ne sun lähimpäsikään osallistuneet kihlajaisiin?
Serkun? Jonkun etäisen sukulaisen?
Tuskin en edes huomaa, ettet ollut paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Lueppas nyt ajatuksen kanssa aloitus uudelleen.
Kai sulla sentään oli sen verran käytöstapoja että laitoit serkulle onnittelut, ehkä lahjankin ja pahoittelut ettet pääse mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Serkku on isän/äidin veljen/siskon lapsi,ei nyt niin kauhean etäinen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nimenomaan luin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on kertonut leikkauksesta lähimmilleen. Kukaan kihlajaisiin osallistunut ei tiennyt leikkauksesta. Kukaan lähimmistä ei siis ollut mukana kihlajaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan isän/äidin sisarusten väleistä ja asumisetäisyydestä. Kaikki eivät jää samalle kylälle asumaan tai ovat perintöriitojen myötä huonoissa väleissä.
Kiva että olet sukulaistesi kanssa niin läheisissä väleissä, että yhden päivän viestimättömyys on aivan poikkeuksellista.
Vierailija kirjoitti:
No etkö voi itse kysellä miten juhlat menivät ja pahoitella ettet päässyt. Tsemppiä leikkaukseen!
Kiitos. Ajattelin kysellä, kunhan krapuloistaan toipuvat.
Lähimmillä tarkoitin nyt tietenkin lähinnä miesystävää ja omien vanhempien kanssa asiasta on puhuttu. Ei heistä kukaan mennyt noihin juhliin. Ja vaikka olisi mennyt, en todellakaan olisi halunnut että kukaan kertoo muille, miksi en osallistunut.
Ja laitoin lahjan + onnittelut toisen serkun mukana.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 12 serkkua. En ole ikinä ollut heidän kanssaan missään tekemisissä. Facessa toivottelen synttärionnet, siinä kaikki. Johtuu ehkä osittain myös siitä, että olen serkuksista vanhin. Äitini ei ole myöskään siskojensa kanssa tekemisissä, näkevät kerran vuoteen. Onko muillakin sama tilanne?
Onneksi serkku tietää poissaolosi syyn nyt luettuaan sen täältä. Tai tietäisi, jos tämä juttu olisi totta. Pitääkö meidän udella, millaisesta synnynnäisestä epämuodostumasta on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Kiva että olet sukulaistesi kanssa niin läheisissä väleissä, että yhden päivän viestimättömyys on aivan poikkeuksellista.
Niin, kuulostihan tuo tietenkin vähän tyhmälle. Mutta kun kenestäkään ei ole kuulunut, häpeän täyteinen mieli ajattelee että nyt oon boikotissa :( Vaikka varmaan vaan nukkuvat myöhäksi menneen illan takia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onneksi serkku tietää poissaolosi syyn nyt luettuaan sen täältä. Tai tietäisi, jos tämä juttu olisi totta. Pitääkö meidän udella, millaisesta synnynnäisestä epämuodostumasta on kyse?
Ihan tosissasiko sanot, että kaikki suomalaiset lukevat vauva-palstaa, ja varsinkin jokaisen ketjun täällä?!! :D :D Esim. parikymppinen eilen mahdollisesti bileissä aamuun saakka bailannut ei ehkä aloita dagen efteriä selaamalla av:tä :D
Tottakai sun oma terveys ensin. Ja nyt Koronan aikana monet välttelee isoja kokoontumisia, et varmasti ollut ainoa joka jäi juhlista pois. Eikä sun perhe.
Tuttu järjesti elokuussa valmistujaisjuhlat joihin kutsui 130 vierasta, 70 tuli paikalle.
Pidätköhän itseäsi nyt vähän liian tärkeänä ihmisenä?
Juhlat oli isot ja niihin tuli porukkaa eri puolilta Suomea. Ja yhden serkun puuttuminenko oli sellainen asia, että pilasi kaiken?
No etkö voi itse kysellä miten juhlat menivät ja pahoitella ettet päässyt. Tsemppiä leikkaukseen!