Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos huonot rinnat niin onko parempi pitää seksin aikana rintsikat päällä?

Vierailija
01.08.2015 |

Tämä kysymys siis miehille

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Manboobsit näyttää paljon paremmilta pitsiliiveihin sullottuna.

Vierailija
2/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän aina, koska rintani ovat aa:t. Ei paljoa huvita näytellä sellaisia itikan pistoja miehille. (Oho, kysymys olikin vain miehille, sori).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:46"]Totta kai. Manboobsit näyttää paljon paremmilta pitsiliiveihin sullottuna.
[/quote]

huoh.ei mahtunut otsikoon että kyseessä ssiis NAISEN rinnat!!!

Vierailija
4/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:47"]Minä pidän aina, koska rintani ovat aa:t. Ei paljoa huvita näytellä sellaisia itikan pistoja miehille. (Oho, kysymys olikin vain miehille, sori).
[/quote]

saa naisetkin kertoilla tänne!kysymys miehille mutta naiset voivat kirjoittaa omia ajatuksiaan:) sori kakkkainen teksti.kirjoitan puh.ja ärsyttää vaihteeksi täää...Ap

Vierailija
5/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Ei miehiä kiinnosta siinä vaiheessa rintojen ulkonäkö. Korostan m i e h i ä ei kiinnosta. Pojat on erikseen.

Vierailija
6/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rinnat eivät kelpaa, kannattaa olls sille miehelle antamatta ollenkaan. Jotain itsekunnioitusta!

Vierailija
7/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa huonoja rintoja

Vierailija
8/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:49"]No ei. Ei miehiä kiinnosta siinä vaiheessa rintojen ulkonäkö. Korostan m i e h i ä ei kiinnosta. Pojat on erikseen.
[/quote]

Minä pidän mieluummin päällä rintsikat..viekä mielyymin topin lisäksi.

Vierailija
9/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:50"]Jos rinnat eivät kelpaa, kannattaa olls sille miehelle antamatta ollenkaan. Jotain itsekunnioitusta!
[/quote]

tämä oli hienosti sanottu...mutta jos otsekin näkee ettå rinnat on runat niin ei niitä vaan halua ees itse katsella...ap

Vierailija
10/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alat piilotella niitä niin se häiritsee miestä. Näin oon saanut kuulla.

Vierailija
11/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:51"]Ei ole olemassa huonoja rintoja
[/quote]

näkisitpä minun rinnat.kehityshäiriöiset paskat!vois leikata helvettiin.ei tulis ikävä!!!mieluummin vaikka täysin ilman.on nää niin hirveet!!!ap

Vierailija
12/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä noista satunnaissuhteista. Oma mies kiihottuu mun isoista roikkutisseistä, joissa on valtavat nännit. Mun mielestä nää on ihan susirumat. Kun alettiin seurustelee, niin pidin alussa rintsikoita tai paitaa, mut aina se sai jotenkin ujuteltua ne pois sieltä ja esille. Eli kait se mies osaa ne tisukat ulos kaivaa, jos ne on sille tärkeät?

Vierailija
13/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:46"]Totta kai. Manboobsit näyttää paljon paremmilta pitsiliiveihin sullottuna. [/quote] huoh.ei mahtunut otsikoon että kyseessä ssiis NAISEN rinnat!!!

[/quote]

Voihan miehelläkin olla huonot rinnat.

Vierailija
14/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsi rintsikat naisella. Ihan kuin pitäisi minua pahana ihmisenä joka tuomitsee tissit, eikä halua päästää lähelleen. Olen siis nainen, mutta en hetero.

Vierailija
15/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:53"]Jos alat piilotella niitä niin se häiritsee miestä. Näin oon saanut kuulla.
[/quote]

No tää on varmana totta.mut se ei silti poista sitä että näyttää omaanki silmään karseilta.en ees yksinäni viitti katella.suljen vaan silmäni niiltä.parasta ois jos leikattaid kokonaan pois!!!!ap

Vierailija
16/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:46"]Totta kai. Manboobsit näyttää paljon paremmilta pitsiliiveihin sullottuna. [/quote] huoh.ei mahtunut otsikoon että kyseessä ssiis NAISEN rinnat!!!

[/quote]

Voihan miehelläkin olla huonot rinnat.
[/quote]

niin voi mutta harva mies käuttää rintsikota.ja kysynmukseni koskee nyt naisen rintoja ei miehen

Vierailija
17/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 14:51"]

Ei ole olemassa huonoja rintoja

[/quote]

Tämä. Tosin jos haluaa peittää jotain niin siitä vaan. Kannattaa sanoa etukäteen että haluaa pitää paidan päällä kun on itsevarmempi olo niin. Ja sanoa että haluaa pitää huoneen pimeänä jos niin haluaa!

Vierailija
18/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kanssa näitä AA-kuppilaisia. En pidä seksin aikana rintsikoita. Ei pidä hävetä vartaloaan. Entä muuten jos mies yrittää riisua rintaliivisi?

Vierailija
19/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika suora mielipide mutta sitä varmaan toivotkin. Jos rintasi ovat rumat omastakin mielestä ja ne on niinkun ruman näköset eikä vika ole korvien välissä niin ehdottomasti pidä rintaliivit päällä, naisesta pitää kuitenkin kiihottua seksin aikana niin jos valitset mukavat nätit rintsikat niin tottakai se on parempi kun rumat tissit. Koska nainen mahallaan, niin b kupin rinnatkin ovat silloin todella olemattomat, ainakin omasta mielestäni, ja jos se häiritsee, pidä rintaliivit päällä

Vierailija
20/29 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:02"]Tämä on aika suora mielipide mutta sitä varmaan toivotkin. Jos rintasi ovat rumat omastakin mielestä ja ne on niinkun ruman näköset eikä vika ole korvien välissä niin ehdottomasti pidä rintaliivit päällä, naisesta pitää kuitenkin kiihottua seksin aikana niin jos valitset mukavat nätit rintsikat niin tottakai se on parempi kun rumat tissit. Koska nainen mahallaan, niin b kupin rinnatkin ovat silloin todella olemattomat, ainakin omasta mielestäni, ja jos se häiritsee, pidä rintaliivit päällä
[/quote]abteeksi lukihäiriö, ei ollutkaan kyse koosta joten unohda tuo loppuosa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme