Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa tapailua miehen kannattaa kertoa olevansa isä?

Vierailija
01.08.2015 |

Kun kyseessä on lapsi, jota ei käytännössä koskaan tapaa. (Huijattu isäksi.)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon ja meinasin kirjottaa että yh-isät on kuumaa kamaa. Mut joo, sä olitkin erilainen tapaus mitä luulin. T:ko se siellä kyselee?

Vierailija
22/36 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsesi on? Oletko tavannut ja tutustunut lapseen muuten kuin lapsen äidin ollessa paikalla? Tietävätkö vanhempasi ja ystäväsi lapsesta? Eli toisin sanoen jos sinulla on minkäänlaisia tunteita lasta kohtaan, asiasta tiedetään jne. niin silloin kertoisin hyvinkin nopeasti. Jos taas lapsi on täydellisen pimennossa myös sinulta, ei kertomisessa ole ihan niin kiirettä, mutta kertoisin silloin kun oman elämään kuuluvia tärkeitä asioita aletaan kertomaan toiselle. Naiselle saattaa asia olla hyvinkin tärkeä tieto sinuun tutustumisen kannalta. Jo tapasi kertoa asiasta olisi suhteen jatkon takia hyvin oleellinen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti, välittömästi haluaisin tietää. 1. treffeillä viimeistään on syytä kertoa tuollaiset jutut.

Vierailija
24/36 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa on hyvä kertoa kaikki oleelliset asiat.

Moni jättää kertomatta jopa sen, että on naimisissa.

Vierailija
25/36 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kertoa heti, että sinut on huijattu isäksi, näin nainen ymmärtää olla varuillaan suhteesi.

Opiskelukaverin nyt jo ex-mies oli huijattu ihan kahteebn kertaan smana naisen toimesta isäksi, varottelin opiskelukaveria noin vastunntuntoisesta isätyypistä.

Varoittelut eivät auttaneet ja miehestä tuli isä vielä kolmannenkin kerran, tällä kertaa äitinä opiskelukaverini. Erosivat myöhemmin ja miehellä "yllättäen" paha alkoholiongelöma.

Vierailija
26/36 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sen miehen isä, jota tapailet? Eikö hänellä ole aavistustakaan ?

Vierailija
27/36 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin mielestäni kannattaisi kertoa hyvissä ajoin, heti kun aletaan keskustella vähänkään syvällisemmin.

Eikä kannata ensimmäisellä kerralla aloittaa tuollaisella "huijattiin isäksi" -kulmalla, kertoisin sinuna alkuun sen muodossa "ex-tyttöystäväni tuli raskaaksi vaikka ehkäisyn piti olla kunnossa, hän halusi pitää lapsen ja minä taas en ollut siihen ollenkaan valmis". Voit sitten myöhemmin kertoa omaa näkemystäsi siitä ettei se ehkä ollutkaan vahinko, mutta ainakin minulle tulisi siitä tarinasta ikävän katkera, naisvihamielinen ja vainoharhainen fiilis jos melko tuntematon ihminen väittäisi minulle jotain sellaista. Säästä se siiheksi kun tunnette vähän paremmin ja hän on ehkä jo muodostanut sinusta positiivisen kuvan.

Vierailija
28/36 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti vaan. Itse en huolis miestä, joka ei ole lapsensa kanssa tekemisissä. Kertoo miehestä paljon..

Vierailija
29/36 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tapailla miestä, jolla lapsia, joten kerro heti niin säästämme molempien aikaa!

Vierailija
30/36 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:17"]

Heti vaan. Itse en huolis miestä, joka ei ole lapsensa kanssa tekemisissä. Kertoo miehestä paljon..

[/quote]Täsmälleen näin. Ei normaali mies voi kostaa omalle lapselleen tämän äidin typeryyttä. Tai typerä on kyllä tällainen mieskin, ei menisi ikinä jatkoon.

Vierailija
31/36 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Ei kyseessä ole sen miehen lapsi millään merkityksellisellä tavalla.

Vierailija
32/36 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 18:07"]

[/quote]

Viimeistään perinnönjaossa ko. lapsi on kovinkin merkityksellinen. Miehen tulevan puolison on syytä suojata oma omaisuutensa hyvin, ettei siitä osa päädy hänen sukunsa ulkopuolelle.

Vierailija
33/36 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 18:07"]

[/quote]

kyllä se lapselle on hyvinkin merktyksellistä, en minäkään huolisi tuollaista miestä

Vierailija
34/36 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin tietää heti. Varsinkin, jos on kyse sellaisesta ihmisestä joka on "huijattu" isäksi (raiskattu?), haluaisin ehdottomasti tietää tapailevani ihmistä joka on joko kokenut noin kamalan teon tai vaihtoehtoisesti miehen olevan idiootti.

Vierailija
35/36 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:33"]Kun kyseessä on lapsi, jota ei käytännössä koskaan tapaa. (Huijattu isäksi.)
[/quote]
Missäs vaiheessa sulle itsellesi kerrottiin että olet isä? Voisiko siitä ottaa mallia.

Vierailija
36/36 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää heti. En jatkaisi tapailua.

Minut huijattiin äidiksi. Mies lupaili kuun taivaalta ja sata muuta hyvää. Olla vastuussa ja vastuullinen. Kunhan vain saa lapsen. Mun lapsen. Kuinka rakastaa mua ja mun onni on hänelle tärkein. Tehtäiskö vauva?

Menin lankaan. Nyt mulla on lapsi ja ex-mies. Tietysti hylkäsin sen lapsen. Eiku ei! En hylännytkään, en tajunnut, että se on lapsen syy, että isä on paskapää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme