Kaunein vanhempi nainen mielestäsi
Minusta Christie Brinkley on upea ikäisekseen.
Kommentit (62)
Tea Leoni vain seksistyy ja seksistyy
Tea Leoni ja Andie Macdowell mun julkkis kauhistukset kautta aikojen niin nuorina kun vanhoinakin mutta jokaiselle löytyy näköjään ihailijansa!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:11"]
Minusta Christie Brinkley on upea ikäisekseen.
[/quote]Muistuttaa Johanna Rauniota.
Edesmenneistä Wallis Simpson. Oli upea seitsemänkymppisenä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 13:18"]
Phyllida Law. Ihana.
[/quote]Ihanaa kun joku muukin tykkää! Tätä olin tulossa ehdottamaan. Niin kaunis ja ihana <3
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:47"]
Jennifer Connelly.
[/quote]On tosi kaunis. Mutta minkäikäistä nyt tarkoitetaan vanhemmalla naisella?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:20"]
Mun äiti<3
[/quote]Sinä olet ihana <3
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:15"]
Helena Lindgren
[/quote]
Satuin kesäkuussa katsomaan hetken matkaa jotain tangokarsintaa, jossa Helena oli tuomarina ja tuli kyllä vastenmielinen olo, kun liki kuuskymppisellä naisella naama on rypyttömämpi, kuin 15 vuotiaalla tytöllä. Helena on kyllä niin muovinen, että siitä on paha enää muovisemmaksi pistää. Liekö enää iholla yhtään aitoa kohtaa.
-luomunaisia rakasta mies 47v-
Yks mikä tuli mieleen on Gwen Stefani. On kuitenkin jo 45v, ja aivan älyttömän hyvännäköinen.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:16"]
Johanna Raunio
[/quote]
"Helena on kyllä niin muovinen, että siitä on paha enää muovisemmaksi pistää"
No niin, ois ehkä pitänyt lukea sivu loppuun, tai edes yksi viesti pidemmälle, ennen kuin kommentoi :D
En ole koskaan salkkareita vakituiseen seurannut, mutta juuri Johanna Raunion aikoihin tuli muutama jakso vilastua ja olihan se ihan hirveetä kattoo, kun muutenkin lahjattomalta "näyttelijältä" on vedetty iho viimesen päälle piukkaan ja pumpattu vielä kemikaaleja höysteeksi. Tulos oli kuin olisi nukketeatteria katsonut, paitsi että nukketeatterissa sentään äänissä on elämää ja nyansseja, toisin kuin Raunion "näyttelemisessä".
Christine Baranski siis se good wifen Diane.Jotenkin en osannut tota ap:n laittamaa pitää vielä vanhempana naisena.
Jennifer Lopez. Ehdottomasti. Upea kroppa ja persoonallisella tavalla kauniit kasvot.
Anu Kiiveri on kuuma kamaa