LAITOIN HINNAT SYNTTÄRI TARJOILUIHIN!
Juhlin 31v synttäreitäni ja ajattelin, että laitan eteiseen oven eteen ison pahvilaatikon jossa lukee lahjoita vähintää 5 euroa rahaa tähän laatikkoon. Sitä ei kukaan kehtaa ohittaa. Sitten erikseen lahjan minimi arvo on oltava 50 euroa. Niin voin myydä sen jos en pidä siintä. Myös tarjoilut maksavat (kakkupala euron, kahvikuppi 1.5 €, toinen kuppi 1 € ja piparit yksi kpl 1 euro. Myös vessassa käynti maksaa 5 € ja jos menee toista kertaa pääsee 2,5€ myös pois pääsy maksu, joka on 2€ lisää laatikkoon jos ei maksa ei pääse pois vaan pitää jäädä koko päiväksi minun kanssani.
Olen kutsunut kaikki tietämäni ihmiset, että saan rahaa mahdollisimman paljon. Vieraita arviolta 60 ihmistä. Kahtena eripäivinä eli yhtenä päivänä 30 vierasta. Mitä mieltä olette tästä?
Kommentit (16)
Ajatelkaa miten paljon raahaa saan! Yksi vieras tuo noin 60 euroa keskimäärin ja 60 vierasta niin saan: 60×60€= 3600 euroa ilman että teen paljon mitään. Ap
Ai mitä mieltä.
Paska provo. Sitä mieltä.
Kyllä tuo selkeä provo, mutta katsotaan mitä ap meille kertoo vielä.
Ajattelin, että voisi vielä varakkaille ihmisille tuoda extra lippaan johon saa päättää määrän itse jonka laittaa. Ap
Joku ES-Jonne taas saanut isänsä tietokoneen hetkeksi, huoh näitä trolleja.
synttäreinäkin voisi olla semmoinen ohjelma tai pari millä kerätä lisää rahaa. niinkuin synttärisankarin ryöstö tms ja hänet saisi takaisin kolehdilla..
Ja voisi pitää samanlaiset nimipäivät ja kissalle myös synttärit, mutta minä pidän rahat. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:44"]Ja voisi pitää samanlaiset nimipäivät ja kissalle myös synttärit, mutta minä pidän rahat. Ap
[/quote]
Epistä T. Kissa
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 10:38"]Ai mitä mieltä.
Paska provo. Sitä mieltä.
[/quote]
Et sitten erota provoa vitsistä.
Ja nyt sain loistoidean oikeasti voisin vielä ostaa koiran noilla rahoilla jonkun parin sadan euron ja saisin sen avulla lisää rahaa kun pitöisin sillekin samanlaiset synttärit niin saisin 3600 euroa eli parisataa 3600 euroon vaihdettu ei paha. Ap
Laita vessassa käyntiin erikseen ulos tulo maksu. Muuten ei pääse ulos jos ei maksa.
No alappa sitten tehdä tota työksesi. :)
Jos onnistuisit tuossa oikeasti ja keksisit erijuhlan aiheita sekä olisi erivieraita ei aina samoja niin sulla olisi kohta rahaa aivan helvetisti. Paitsi, että kukaan täys järkinen ei edes tulisi noihin juhliin.
Piparit jäisi minulla syömättä kun kuuluvat jouluun eli menettäisit kohdallani rahaa. Toisaalta käyn kyllä usein vessassa eli saattaisi tasoittua siinä.