Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaduttaako useampien lasten tekeminen?

Vierailija
01.08.2015 |

Myönnän että kaduttaa. Esikoisen jälkeen vaimo ehdotti lisälapsen hankintaa ja vaikka olin epävarma, suostuin. Kaksosten syntyessä esikoinen oli kolmevuotias. Kaikki lapset ovat minulle rakkaita, mutta siitä huolimatta mietin paljon mielessäni että olisi pitänyt jättää yhteen. 

Kaikki on todella paljon kalliimpaa, olipa kyse sitten lomasta, autosta tai asunnosta kun pitää miettiä viiden ihmisen tarpeita kolmen sijaan. Vapaa-ajan jakaminen lapsille on paljon hankalampaa. Mikäli tulisi avioero, puolison (tai oma) sairastuminen / työttömyys olisimme puilla paljailla. Vuorottelu / opintovapaa tms. ei tule kyseeseenkään taloustilanteen vuoksi.

Jeps, kyse oli omasta valinnasta. Silti, jos tekisin päätöksen nyt en tekisi useampia lapsia. En usko etttä ajattelisin toisin vaikka nyt tulikin kaksoset yhden sijaan.

m34

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mitä en ole pahemmin katunut on lapset.. ja niitä ei suinkaan ole kaksi, vaan seitsemän.. Osalla jo ammatit ja pärjäävät omillaan..eikä suurempia ongelmia pienemmilläkään.  Isä kaikilla sama, mutta ei enää kuviossa. 

Ei lasten määrä onnea tee, eikä sanele..

Vierailija
2/5 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mieti jos niitä olisi 7!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelen, että oli loistava idea saada monta lasta :) joo toki on materiaa vähän niukemmin mutta onnea triplasti :) En osaa ajatella että olisin onnellisempi pari vuotta uudemmassa autossa tai lomamatkalla ilman noita pienempiä.

Vierailija
4/5 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla oli koliikkivauva niin tajusin jättää lapsiluvun yhteen.

Vierailija
5/5 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se tekeminen harmittaa, mutta se hoitaminen kyllä...