Miksi töitten jälkeen pitää alkaa hoitamaan lapsia ja siivoamaan?
Vaimo perustelee asian niin, että hän on koko päivän hoitanut kahta lastamme ja siivonnut? Eli hän haluaa sitten illalla vapaata? Eli itse olen päivät töissä ja sitten hommat jatkuu kotona? Tällä logiikalla olisi helpompi olla kotona lasten kanssa, että saa edes illalla tehdä omia juttujaan.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:48"]Me naiset käydään töissä ja illalla hoidetaan lapsia. Mikset säkin? [/quote] Pitääkö vääntää rautalangasta. Mikä oikeus on toisella loisia illat?
[/quote]
Mikä oikeus sulla olisi töiden jälkeen olla edelleen hoitamatta lapsia? Sähän olit vapaalla lapsista koko työpäivän
[/quote]
Työssä oleminen onkin vapaata:) Edelleen miksi sama sääntö ei koske vaimoa, kun hän oli töissä? Sitä kyselen.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:51"] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:48"]Me naiset käydään töissä ja illalla hoidetaan lapsia. Mikset säkin? [/quote] Pitääkö vääntää rautalangasta. Mikä oikeus on toisella loisia illat? [/quote] Mikä oikeus sulla olisi töiden jälkeen olla edelleen hoitamatta lapsia? Sähän olit vapaalla lapsista koko työpäivän [/quote] Työssä oleminen onkin vapaata:) Edelleen miksi sama sääntö ei koske vaimoa, kun hän oli töissä? Sitä kyselen.
[/quote]
No kysy siltä vaimoltasi! Turha sun täällä on ruikuttaa. Ärsyttää tuollaiset miehet, jotka eivät ota vastuuta omista valinnoistaan. Se on kuule sun vastuulla se hoitaminen. Jos vaimosi ei halua hoitaa niin sitten sinä hoidat.
Tällä logiikalla sinun ei olisi kannattanut tehdä lapsia.
Hoitakaa lapset vuoropäivinä ja tehkää suursiivous lauantaisin. Tai sitten viikko-viikko-systeemillä toinen hoitaa kaiken. Onhan näitä vaihtoehtoja.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:05"]
[/quote]
Niinpä. Mutta kuten niin usein käy, tämäkään miesyksilö ei ymmärtänyt mitä se lapsiarki tulee olemaan...
Koko ajan olen töiden päälle hoitanut kotia eikö se ole vastuun ottamista? Jos olisin yh niin en valittaisi mutta, kun meitä on kaksi aikuista.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:07"]
Koko ajan olen töiden päälle hoitanut kotia eikö se ole vastuun ottamista? Jos olisin yh niin en valittaisi mutta, kun meitä on kaksi aikuista.
[/quote]
Niin? Ja sun vaimosi hoitaa yhtä lailla.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:05"]
[/quote]
Niinpä. Mutta kuten niin usein käy, tämäkään miesyksilö ei ymmärtänyt mitä se lapsiarki tulee olemaan...
[/quote]
Olen 4 lapsisesta perheestä vanhin. Kyllä olen nähnyt mitä arki on mutta, kun pointti on edellee se, että vastuut jakaantuisi tasan.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:05"] Tällä logiikalla sinun ei olisi kannattanut tehdä lapsia. [/quote] Niinpä. Mutta kuten niin usein käy, tämäkään miesyksilö ei ymmärtänyt mitä se lapsiarki tulee olemaan... [/quote] Olen 4 lapsisesta perheestä vanhin. Kyllä olen nähnyt mitä arki on mutta, kun pointti on edellee se, että vastuut jakaantuisi tasan.
[/quote]
Mutta kun ne ei aina jakaannu tasan, elämä on sillä tavalla epäreilua. Toki tiesit tämän mahdollisuuden kun päätit ryhtyä isäksi.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:53"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:50"] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:45"]Miksi et halua viettää aikaa mukelosi kanssa? Miksi edes teit lapsen kun isyys ei tunnu kiinnostavan? Siivota sinun täytyy myös, että penskalla olisi hyvät olosuhteet. Elämä on valintoja ja sinä olet valinnut isyyden. On siis aika muuttaa asennetta! [/quote] Tottakai leikin kaikki vapaa-ajat ja siivoan mutta miksi puolison ei tarvitse? Eikö joskus olisi kivaa hetken hengähtää? Silloin, kun hän oli töissä ja olin kotona niin asia ei ollut näin. [/quote] No sehän on jo päivän ollut niiden pentujen kanssa? Sun vuoro. [/quote] Sehän ei ole ollut päivää töissä ja toiseksi, kun hän oli töissä niin hän vaati vapaata, kun oli ollut päivän töissä?
[/quote]
Sun pitää kantaa vastuu isänä. Älä marise, oma valinta!