Näkijää paikalla?
Missä ovat vihki-ja kihlasormukseni? Tässä kotona sisällä melkein pakko olla, mutta mistään ei löydy. Yleensä laitan aina samoille paikoille tasojen päälle, mutta tällä kertaa joko joku on ottanut (lapsi?) tai sitten olen laittanut outoon paikkaan. Vinkkejä mistä kannattaa etsiä?
Kommentit (20)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:13"]
7,mitä näet minulle? Työt?
[/quote]
Valitettavasti en nää vahvasti mitään. Se voi tarkoittaa, että työasiasi jatkuu samaa rataa tasaisesti, eikä suuria muutoksia ole tulossa. Taka alalla sinua miettiessäni nään jonkun sairauden. Sairaus ei ole sinulla, eikä ilmeisesti ihan perheessäsikään vaan ehkä läheisellä ystävällä tai sukulaisella. En nää myöskään sairauden vakavuutta. En kuitenkaan usko, että läheinen menehtyy ainakaan lähivuosina, koska en en saa sellaista tunnetta. Olet tai tulet olemaan hänestä huolissaan.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:21"]
[/quote]
Valitettavasti en nää vahvasti mitään. Se voi tarkoittaa, että työasiasi jatkuu samaa rataa tasaisesti, eikä suuria muutoksia ole tulossa. Taka alalla sinua miettiessäni nään jonkun sairauden. Sairaus ei ole sinulla, eikä ilmeisesti ihan perheessäsikään vaan ehkä läheisellä ystävällä tai sukulaisella. En nää myöskään sairauden vakavuutta. En kuitenkaan usko, että läheinen menehtyy ainakaan lähivuosina, koska en en saa sellaista tunnetta. Olet tai tulet olemaan hänestä huolissaan.
[/quote]
-7 siis tämä
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:21"]
[/quote]
[/quote]
-7 siis tämä
[/quote]
Kiitos. Näetkö mitään muuta? Parisuhde?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:55"]13 Jatkaa...milloin se siis tapahtu?
[/quote]
Onko siitä miehestä mitään 'vihjettä', etunimen alkukirjainta, ikää ym?
En malta odottaa muutoksia, sen verran huonona nyt asiat..
Kodissamme ei ole yhtään mustaa laatikostoa. Onko taitavampia näkijöitä?
Tuo olisi ollut tosi realistinen vaihtoehto, koska sinne laitoin nipsit samana iltana kun heitin sormukset pois. Mutta ei ollut siinä. Tarkistan vielä kertaalleen.
Sormuksistasi en tiedä, mutta lapsesi on terve, joten älä huoli <3 =)
Se joka ehdotti farkkuja, on joko näkijä tai taitava arvaaja. Ne sormukset löytyi kolmen päivän etsinnän jlk likapyykkikorista, farkkujen taskusta! Tosi isot kiitokset!
Ja lasta epäilin siksi, että viimeksi kun sormukset olivat kateissa, oli lapsi piilottanut se patjan alle sänkyyn.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:17"]
Ja lasta epäilin siksi, että viimeksi kun sormukset olivat kateissa, oli lapsi piilottanut se patjan alle sänkyyn. Ap
[/quote]
Ja minä tarkoitin sitä lasta, jota odotat tai alat odottaa pian.
-7
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:55"]
Mun on pakko kysyä seiskalta ! mikä mun parisuhdetulevaisuus on?
[/quote]
En oikein nää nykyistä parisuhdettasi. Tulevaisuudessa nään vahvemman parisuhteen ja puolisosi miehekkäämpänä, mutta en osaa sanoa onko kyseessä uusi suhde vai vanha vahvistuneena. Jokatapauksessa nään tulevaisuudessasi vahvan suhteen.
-7
Up