Koronan jälkeen töihin
Miten pitkään olit sairaslomalla koronan vuoksi? Oliko vielä oireita kun menit töihin vai odotitko että olit kokonaan parantunut?
Kommentit (26)
Mietin että mikä sitten on riittävän hyvä vointi. Olen käynyt kävelemässä hissukseen, se pyörryttänyt. Keuhkoissa tuntemuksia ja painon tunnetta. Nuha on. Vetämättömyyttä.
En tiedä jaksaako jo koko päivän töissä..
Vierailija kirjoitti:
Mietin että mikä sitten on riittävän hyvä vointi. Olen käynyt kävelemässä hissukseen, se pyörryttänyt. Keuhkoissa tuntemuksia ja painon tunnetta. Nuha on. Vetämättömyyttä.
Minä ajattelin, että käytäntö näyttää. Eli palaan nyt töihin ja katson miten jaksan ja tuleeko jotain oireita kummemmin. Työni on hektistä ja puuhakasta, en istu paikallani kuin hetken syödessä ja satunnaisesti välillä+pienen tovin kahvitauoilla, jos sinne ehdin.
Mulla sairasloma kestänyt viikon. Työni on raskasta ja fyysistä. Olo on tukkoinen ja väsynyt mutta muita oireita ei ple enää. Pitäisi olla 2 kuumeetonta päivää kotona ennen töihin paluuta, eli varmaan ne vielä olen pois. Varmuuden vuoksi. Ja kun se on työterveyshuollon suositus. Syyllinen olo olla pois.
Vierailija kirjoitti:
20 lisää, että apteekista saa pullo+letku-setin, sitä kannattaa käyttää hengittelyyn 3-4x/pvässä, irrottaa limaa keuhkoputkista ja edesauttaa paranemista.
-20-
Tai jos löytyy iso tuoppi niin se puolilleen vettä ja pillillä puhaltelee sinne. Saman asian ajaa.
Vierailija kirjoitti:
En sit vielä menis töihin.
20 lisää, että apteekista saa pullo+letku-setin, sitä kannattaa käyttää hengittelyyn 3-4x/pvässä, irrottaa limaa keuhkoputkista ja edesauttaa paranemista.
-20-