Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäjän oletetaan hyökkäävän Suomeen!? "Ulkomaiset sijoittajat myyvät Suomi-osakkeita nyt kaksin käsin"

Vierailija
05.03.2022 |

"Venäjän säikäyttämät ulkomaiset sijoittajat myyvät nyt suomalaisia osakkeitaan. Se näkyy Helsingin pörssin muita kovempana alamäkenä."

https://www.hs.fi/visio/art-2000008659958.html

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ostamaan jos on ylimäärästä rahaa.

Vierailija
2/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin kuolee pian eikä tuu ikävä muille kuin Haloskalle ja Juoniojalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma, ostaisin itse, jos olisi rahaa.

Vierailija
4/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tosiaan alkoi torstaina kun alkoi liikkumaan perättömiä huhuja Venäjän vaatimuksista Suomelle ja Ruotsille ja USAn YK suurlähettilään sitten kerrottua niistä.

Ensi viikolla voi odottaa tilanteen normalisoituvan kun Putin kertoi ettei ole tarvetta eskaloida konfliktia. Eikä kykyäkään kuten näkyy Ukrainan sodan hitaasta etenemisestä. 

Vierailija
5/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo johdu siitäkin, että suomalaisilla yrityksillä on paljon kauppaa ja investointeja Venäjään.

Vierailija
6/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota olvii

Vierailija
7/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jo shoppailin, mutta eivät ne niin kamalasti ole tulleet alas, että viitsisi hamstraamaan ruveta. Koronan alussa olivat monet paljon matalammalla.

Vierailija
8/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo johdu siitäkin, että suomalaisilla yrityksillä on paljon kauppaa ja investointeja Venäjään.

Ainakin Fortumin ja Nokian renkaiden kohdalla varmasti tämä syynä.

Vierailija
9/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta vaan. Minä odottelen, koska alas tullaan vielä ja rutkasti. Eikä ole sanottu mikä yritysten ja osakkeiden kohtalo on kun Suomi on osa Venäjän Federaatiota.

Vierailija
10/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Venäjällä nyt niin kovin monta suomalaisyritystä ole.

Vierailija
11/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta vaan. Minä odottelen, koska alas tullaan vielä ja rutkasti. Eikä ole sanottu mikä yritysten ja osakkeiden kohtalo on kun Suomi on osa Venäjän Federaatiota.

Aina kun ollaan lasketeltu hiukan niin ennustetaan maailmanloppua. Kun noustaan niin ennustellaan sitä että noustaan lisää. Minä olen ostanut pikkuisen ja varmasti kevään mittaan ostelen lisää.

Vierailija
12/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nato-maana ollaan riskialtista rajaseutua sijoittajille. Jos halutaan Suomen talous ja hyvinvointi turvata, niin Natoon hetimiten.

Vierailija
13/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset eivät osaa pelätä, koska he eivät tiedä tapahtumia. Ukrainan ydinvoimalatkin lähellä venäjää ja valko-venäjää. He ovat vaarassa myös itse!

Vierailija
14/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oleteta, mutta riski lienee hieman suurempi kuin Nato-maissa.

Vierailija
15/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi kyllä taloudellisestikin hyvin järkevä veto liittyä Natoon. Ei tässä ole enää muuta vaihtoehtoa. Menetämme paljon enemmän rahaa Naton ulkopuolella kuin Naton kustannukset ovat.

Vierailija
16/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi kyllä taloudellisestikin hyvin järkevä veto liittyä Natoon. Ei tässä ole enää muuta vaihtoehtoa. Menetämme paljon enemmän rahaa Naton ulkopuolella kuin Naton kustannukset ovat.

Siitä voisi lyödä vaikka vetoa että ei liitytä, se torpataan sieltä jos ei itse ymmärretä asianlaitaa. 

Vierailija
17/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pelkästään hyvä, että ahneet yritykset kvartaalitalouteen pakottavat lähtevä. Tervehdyttää kummasti yritysten tulistavoutteita ja mahdollistaa pitkäjänteisen toiminnan.

Vierailija
18/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suomalaisyhtiöitä kannattaisi nyt ostaa? 

Vierailija
19/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkeli voi olla hieman tarkoitushakuinen. Nordnetin Ruotsin indeksirahasto on vuoden alusta lähtien laskenut vielä Suomenkin rahastoa enemmän, vaikka Venäjän aggression riski lienee pienempi.

Vierailija
20/27 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa ostaa halvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän