Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivooks kukaan muu vessaa

Vierailija
01.08.2015 |

vessapaperilla?? Olen siis yrittänyt ikäni pestä vessapyttyä mikrokuituliinalla tms., mutta aina siihen jää jotain ihme karvamyttyjä tai jotain sellaista. Nyt olen opastamassa vanhinta, joka muuttaa pois kotoa, ja sanoin suoraan, että paras tulos tulee vähän kostutetulla vessapaperilla, saa kaikki pölyn ja nöyhdän pois kerralla. Oliks tää nyt ihan hullusti opetettu??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyyhin aika usein pölyt vessapaperilla, ja sitten lopuksi vasta pesuaineilla ja harjalla/rätillä. :)

Vierailija
2/7 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä huuhdon vain suihkulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC duckia ja harjaa, toi vessapaperijuttu on jotain hyödytöntä sivelyä.

Vierailija
4/7 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspaperilla ennemmin, mutta silloin paperit kannattaa tietenkin viedä roskikseen eikä vetää vessasta.

Vierailija
5/7 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:36"]

Mä kyllä huuhdon vain suihkulla.

[/quote]

Sama täällä. Tosin joissain vessoissa ei ole lattiakaivoa, mitä en käsitä. Onneksi itselläni on.

Vierailija
6/7 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:38"]

Talouspaperilla ennemmin, mutta silloin paperit kannattaa tietenkin viedä roskikseen eikä vetää vessasta.

[/quote]

Talouspaperia minäkin käytän, on kestämpää kuin vessapaperi joten sillä voi hangatakin.

Vierailija
7/7 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan imurilla kaikki paikat ensin (ei tietenkään mitään märkää tai pytyn sisältä ym.) kuten sieltä pytyn alaosista kaikki "saumakohdat" samalla kun lattiankin. Jos tarpeeksi usein pesen, ei mulla ainakaan mitään nöyhtää jää mikrokuituliinaan. Spraypullossa on laimennettu pesuaineliuos ja sitä suihkutan ja pyyhin. Pytyn sisään tehokkaampaa ainetta, ja kunnon harjaus.

Suihkulla tietenkin suihkisin, jos sais. Lattiakaivokin on, mutta ei saa suihkuttaa, koska ilmeisesti vanhan rivarin kosteussulku ei ole soveltuva. Kysyin huoltomieheltä, kielsi suihkun. Bidee on siis se suihku.

Kylppärin pytty onkin ihana, kun voi suihkutella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan