Kuka oikein ostaa kauppojen torkkupeitot ja tuikkukipot?
Jotenkin on pistänyt silmään tuo ihan järjetön torkkupeittojen ja tuikkukippojen yliedustus ihan missä tahansa kaupassa. Aivan sama menenkö rautakauppaan ostamaan maalia vai Prismaan ostamaan banaaneja niin ensimmäisenä sisäänkäynnin edessä on lavallinen sisustustilpehööriä. Montako miljoonaa tuikkukippoa ja torkkupeittoa teillä muilla ihmisillä oikein on? Meneekö noi oikeasti kaupaksi edes?
Kommentit (45)
Olen miettinyt samaa, tähän vielä lisättynä erilaiset sisustustekstitaulut ja tyynyt.. Mihin ihmiset tunkee ne vanhat tavaransa sitten?
Tässä mä istun tänä vuonna ostetun torkkupeiton alla. :D Edellinen käytettiin riekaleiksi asti.
Tuikkukippoja meillä on muutama lahjaksi saatu Kivi.
Meillä on muuten monta torkkupeittoa: alakerrassa on olkkarissa yksi villainen, yläkerrassa on kolme villaista ja kolme fleeceä. Meillä on kylmä talo, tarvitaan lämmikettä. Yksi villaisista toimii pienemmän lapsen petarina, fleecejä käytetään vanhemman lapsen sängyssä peittoina ja kosteussulkuna, hänellä kun tulee öisin välillä pissavahinkoja. Fleecet kuivuvat nopeasti ja ne voi pestä 60 asteessa.
Mä ostin 3e:n torkkupeiton piknik-viltiksi. Kaksi kertaa tänä kesänä sille oli käyttöä \../
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:22"]
Olen miettinyt samaa, tähän vielä lisättynä erilaiset sisustustekstitaulut ja tyynyt.. Mihin ihmiset tunkee ne vanhat tavaransa sitten?
[/quote]
Kirpputorille ja roskiin, koska kulutusyhteiskunta. Pitää olla kauden mukaiset tyynyt tai on ihan last season...
Epätoivoiset lahjan- ja mökkituliaisenetsijät ne ostavat. Ne ovat sellaista kulutustavaraa, mille jokaisella on käyttöä. Niin, ja juhlienjärjestäjät. Se on niin söpöä, kun istutaan kesäiltana juhlateltassa torkkupeittoihin kääriytyneinä kynttilänvalossa.
[/quote]
No siis kun ennen ne tavarat oli lipastonlaatikoissa piilossa, nyt ne pitää pistää valkoisiin rustiikkeihin laatikoihin, joissa lukee älykkäästi että "sitä sun tätä". Ihminen ei ehkä muuten muistaiskaan, mitä laatikkoon laittoi.
Sopulibloggaajat ostelee niitä, ja lampaat ostelee perässä. Mieluiten valkoisena.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:31"]
[/quote]
Kirpputorille ja roskiin, koska kulutusyhteiskunta. Pitää olla kauden mukaiset tyynyt tai on ihan last season...
[/quote]
Ole kiltti ja opettele kirjoittamaan sivulauseita.
Tuikkukippoja ostavat ne ihmiset, joiden lapset ovat päiväkodissa tai alakoulussa.
Torkkupeittoja ostavat kaikki minun sukulaiseni ja antavat ne meille joulu-, syntymäpäivä- ja nimipäivälahjaksi ja kaikenlaisiksi tuliaisiksi. Valitettavasti.
Kai eduskunnan torkkupeitot pitää uusia säännöllisesti, onhan ne kovassa käytössä. Ehkä joku eduskunnan sihteeri käy noita ostelemassa?
Torkkupeittoja menee myös todella paljon eläimille.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:59"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ole kiltti ja hanki elämä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:33"]
Epätoivoiset lahjan- ja mökkituliaisenetsijät ne ostavat. Ne ovat sellaista kulutustavaraa, mille jokaisella on käyttöä. Niin, ja juhlienjärjestäjät. Se on niin söpöä, kun istutaan kesäiltana juhlateltassa torkkupeittoihin kääriytyneinä kynttilänvalossa.
[/quote]
Harmi ettei kukaan koskaan kutsu sua mukaan.
Onhan noilla sisutusbloggareilla tämän tästä myynnissä ihan hiljattainkin hankittua tavaraa. Ostetaan ja kun kyllästytään, niin sitten kiertoon. Ei tajua.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:59"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ole kiltti ja koeta opetella hillitsemään itsesi palstalla huomatessasi ei_ niin_ oikeaa_ kielioppia. Täällä tehdään paljon virheitä, etkä edes sinä voi kaikkia korjata. Ihan hyvin muuten valkeni asiayhteys ja sanoma. Sen sijaan nämä ikävät välihuomautukset pilaavat ilmapiirin. ohis
Minun anoppini ainakin. Meille lahjaksi. :D 14 vuoden aikana olemme saaneet joka joulu torkkupeiton ja tuikkukipon. Osa on annettu eteenpäin äidilleni ja siskoilleni. 8 torkkupeittoa meillä on kotona. Molemmilla sohvilla kaksi, lapsen sängyssä yksi, meidän sängyssä yksi ja kaapissa kaksi. :D Tuikkukippoja on kirjahyllyssä neljä, ikkunalaudalla neljä ja loput olen niistäkin antanut äidilleni ja siskoilleni. :D
Mulla on neljä tuikkukippoa ja kolme torkkupeittoa. Menee ne kaupaksi, ei niitä muuten olisi myynnissä.