Petri nygård on kuumis
En ymmärrä kertakaikkiaan miksi, mutta panisin nygårdia jos tilaisuus tulisi. Vaikka sen sanoitukset on järkyttäviä ja no, habitus muutenkin.
Kommentit (22)
Tietääkö kukaan tästä thaikku-vaimosta enempää?
No mikäs siinä. Kuulemma sille kelpaa naiset laidasta laitaan, vaikka on perheellinen. Eiku yrittämään!
Onko kukaan av:laisista koskaan saanut petriltä? Millainen on varustukseltaan?
Voi varmaan av:lainen tuntua vähän löysältä vaimonsa jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:43"]Voi varmaan av:lainen tuntua vähän löysältä vaimonsa jälkeen.
[/quote]
Jos av:lainen on lapseton 26-vuotias?
Oon joskus sivusilmällä nähnyt kun baarikeikalla on ottanut jonkun kimulin mukaansa bäkkärille.. tai mihin lie kusivessaan. Onhan se hattu ja arskat päässä ihan pantava, mutta ootko nähnyt ilman niitä miltä näyttää?
Ei ole pantava edes hattu päässä ja rillit naamassa, eikä erityisesti ilman niitä! Huh kaikki teille kelpaakin.
Munkin mielestä on melko panettava tyyppi, en myöskään ymmärrä kun on ihan eri tyyppiä mihin yleensä haksahdan.
Kyllä mäki sitä panisin jos mahiksen saisin!!!
Apua, en olekaan ainoa joka ajattelee niin.. Eikä ole myöskään yhtään mun tyylinen!
Hei mitä mä oikein luin?? Onko sillä oikeasti thaimaalainen vaimo ja perhe? Ollut siis jo vuosia??
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 09:15"]Hei mitä mä oikein luin?? Onko sillä oikeasti thaimaalainen vaimo ja perhe? Ollut siis jo vuosia??
[/quote]
Joo hyi. Tai siis, ihan kuva varmaan mutta jotenki koomisen oloinen avioliitto heillä, kun tunnetusti herralle kelpaa vieraskin kolo..
up