Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

v-pen+trikozol kokemuksia??

Vierailija
31.07.2015 |

Olen nyt maanantaista syönyt näitä antibiootteja hammasoperaation aiheuttaman tulehduksen hoitoon. Olen syönyt maitohappobakteereja niin pillereinä, piimänä, mehuna ja jugurttina.

Nyt on muutaman päivän ollut ylävatsakipuja varsinkin syömisen jälkeen. Eilen jo luulin oksentavani sen verran ylävatsaa korvensi. Tämän ylävatsavaivan lisäksi maha on ihan sekaisin. Ei välttämättä aamulla mutta sitten illemmalla kyllä. Vielä olisi 5pv kuuria jäljellä ja 5 takana. Mietin vaan tuota vatsakipua että onko ok jatkaa? pakkaus selosteessa se mainitaan yleisenä haittavaikutuksena tuon ripulin lisäksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mahavaivoihin auta mikään, jos on jo maitohappobakteerit käytössä. Kärsittävä vaan. Oot jo puolessa välissä, jatkat sitkeesti kuurin loppuun.

Vierailija
2/4 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökää nyt ihmiset sitä PRECOSAA!!!! Se auttaa oikeasti! Joka apteekissa missä olen nykyään käynyt on sanottu että voi jättää maitohapot syömättä, niistä ei ole todistettavasti apua, mutta precosasta on.

Se oli ennen reseptillä saatava ja sitä käytetään ihan yleisesti sairaalassakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aina sen pari tuntia ja puolituntia syömättä antibiootin ottamisen aikaan?

Vierailija
4/4 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Precosaa niin paljon kuin saa ottaa. Kysy aoteekista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän