Säde-juttu pähkinänkuoressa?
Siis että mistä tässä oikein on kyse ja mitä ja miten on tapahtunut?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:03"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:30"] Ihmiset maksoivat hyvätuloisen perheen kuolleen keskosen hautakiven [/quote] Hyvätuloisen? Saako lisävalaistusta? Eikö perheellä ollut kamalat velat? [/quote] Kahdelle hyvätuloiselle tai normaalituloiselle ei 50 000 tai siis 30 000e + rapiat ole mikään kamala velka. [/quote] Mistä tiedetään, että perhe on hyvätuloinen? [/quote] Olisit seurannut keskustelua. Johan tuolla on ruodittu missä talossa asuvat ja ihan niitä tulojakin selvitetty.
[/quote]
Onko noille tiedoille mitään todisteita, vai onko ne vain mutua?
[/quote]
Verotuksesta sen näkee kuka tahansa.
Kyllä se teksti ifin korvaamisesta on siellä
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:17"]
Ottamatta kantaa perheen toimintaan/keräykseen, eikö If yhtiönä toiminut väärin myydessään matkavakuutuksen vauvalle/sikiölle joka ei läheskään vielä korvattavien viikkojen ikäinen?? Vähän höntiltä muuten tuntui kun äiti Satakunnan Kansassa murehti raskasta kesää "kun piti pojalle rippijuhlatkin järjestää..."
[/quote]
Vakuutuksen voi ostaa ihan itse netistä ja silloin on omalla vastuulla tutustua vakuutusehtoihin itsenäisesti. Et pääse tekemään kauppaa loppuun asti, ennen kuin olet rastittanut kohdan, jossa kerrot lukeneesi säännöt.
Hyvä tiivistys muuten mutta yli 12-viikkoinen ei ole enää alkio vaan sikiö.
Viittaan siis tuohon 10 tiivistelmään. T. Edellinen
Ifin asiakkaana tämä keissi vituttaa minua äärettömän paljon. Tuo keräys oli hyvä juttu, sai itse päättää, tahtooko maksumieheksi tuollaiseen sekoiluun.
Ottamatta kantaa perheen toimintaan/keräykseen, eikö If yhtiönä toiminut väärin myydessään matkavakuutuksen vauvalle/sikiölle joka ei läheskään vielä korvattavien viikkojen ikäinen?? Vähän höntiltä muuten tuntui kun äiti Satakunnan Kansassa murehti raskasta kesää "kun piti pojalle rippijuhlatkin järjestää..."