Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä blogista?

Vierailija
31.07.2015 |

http://henriikkav.blogspot.fi

Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää muidenkin mielipiteitä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:57"]

Näin anonyymin kommentoinnin hurmiossa porukka oikeen riemastuu kun saa haukkua ja lytätä ketä vaan (bloggaajaa...) kuinka rumasti lystää ilman seuraamuksia. Inhottavia ootte. Ja bloggaajassa ei ole mitään ihmeellisen pahaa että hän tuollaisia haukkuja ansaitsisi.

[/quote]

Niinpä! Jos kerran ko bloggaajalla on jo jonkisortin syömishäiriö- ja koulukiusaamistaustaa, niin kuka tietää onko myös masennusta ja vaikkapa itsetuhoisia ajatuksia? Tuollaiset ilkeät kommentit voi helposti syöstä herkän ihmisen itsetunnon raiteiltaan pahimmassa tapauksessa seurauksin, jotka eivät ole peruutettavissa.

Vähän järkeä päähän naiset, kun haukutte tuntemattomia netissä!

Vierailija
22/34 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä ihmisten raadollisuutta. Mutta kai se oma paha olo purkautuu teidän haukkujien mielestä parhaiten lyttäämällä toista ihmistä. Olisi todella mielenkiintoista nähdä kuvia kommentoijista, ettei vaan olisi käynyt niin että kun lapsen olet pyöräyttänyt (toivottavasti et, ihan vaan lapsen kannalta) sinulle jäikin pari kolkyt kiloa ylimääräistä höllyvää ja voi ihmettä kun ei se lähdekkään paskaa netissä kirjoittamalla ja sipsejä syömällä. HÄVETKÄÄ, oletettavasti AIKUISET IHMISET

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä ketjun aloittajan kuvan. Olet varmaan upea ilmestys!

Vierailija
24/34 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:44"]

Kannattaisi satsata kuviin.

[/quote]

Näin.

Vierailija
25/34 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus loppuu usko ihmsiin. Miten jotkut voi olla niin ilkeitä! Henriikka, älä välitä idiooteista! :)

Vierailija
26/34 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhee

Vierailija
27/34 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että tällaisia juttuja tuntemattomat (?) ihmiset kirjoittaa allekirjoittaneesta vauva-palstalle. Kiva juttu :)

En malta olla linkittämättä tähän kirjoittamaani tekstiä aiheesta 'Somekiusaaminen'. Ois ehkä asiallista jokaisen tähän töpöön kommentoineen lukaista se.

Terveisin Henriikka

Vierailija
28/34 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:32"]Vai että tällaisia juttuja tuntemattomat (?) ihmiset kirjoittaa allekirjoittaneesta vauva-palstalle. Kiva juttu :)

En malta olla linkittämättä tähän kirjoittamaani tekstiä aiheesta 'Somekiusaaminen'. Ois ehkä asiallista jokaisen tähän töpöön kommentoineen lukaista se.

Terveisin Henriikka
[/quote]
Ei kannata av-palstalla oma-aloitteisesti kysellä kommentteja blogistaan, jos ei ole valmis ottamaan vastaan negatiivista palautetta. Kuvittelitko, että kaikki vain kehuvat blogiasi?

Vierailija
29/34 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin 5 postausta, ihan järkyttävän tylsää tekstiä ja liian vähän tylsiä kuvia. Ei herätä oikein mitään muuta mielipidettä.

Vierailija
30/34 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:32"]Vai että tällaisia juttuja tuntemattomat (?) ihmiset kirjoittaa allekirjoittaneesta vauva-palstalle. Kiva juttu :)   En malta olla linkittämättä tähän kirjoittamaani tekstiä aiheesta 'Somekiusaaminen'. Ois ehkä asiallista jokaisen tähän töpöön kommentoineen lukaista se.   Terveisin Henriikka [/quote] Ei kannata av-palstalla oma-aloitteisesti kysellä kommentteja blogistaan, jos ei ole valmis ottamaan vastaan negatiivista palautetta. Kuvittelitko, että kaikki vain kehuvat blogiasi?

[/quote]

Itseasiassa eksyin vasta tänään tähän topicciin kun pitkästä aikaa selasin mitä kautta blogiini on viimeaikoina eksytty. 56 klikkiä osoitteesta vauva.fi.

Että joo, ei mulla ole tarvetta tehdä tällaisia topicceja mammapalstalle, mulle riittää ne '10 lukijaa, joista yksi on oma sisko...'. Suurin syy blogin pitoon onkin juuri se yhteydenpito kaukana asuviin sisaruksiin, sukulaisiin ja ystäviin. :)

Terv Henriikka

Vierailija
31/34 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:35"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:32"]Vai että tällaisia juttuja tuntemattomat (?) ihmiset kirjoittaa allekirjoittaneesta vauva-palstalle. Kiva juttu :)   En malta olla linkittämättä tähän kirjoittamaani tekstiä aiheesta 'Somekiusaaminen'. Ois ehkä asiallista jokaisen tähän töpöön kommentoineen lukaista se.   Terveisin Henriikka [/quote] Ei kannata av-palstalla oma-aloitteisesti kysellä kommentteja blogistaan, jos ei ole valmis ottamaan vastaan negatiivista palautetta. Kuvittelitko, että kaikki vain kehuvat blogiasi?

[/quote]

Itseasiassa eksyin vasta tänään tähän topicciin kun pitkästä aikaa selasin mitä kautta blogiini on viimeaikoina eksytty. 56 klikkiä osoitteesta vauva.fi.

Että joo, ei mulla ole tarvetta tehdä tällaisia topicceja mammapalstalle, mulle riittää ne '10 lukijaa, joista yksi on oma sisko...'. Suurin syy blogin pitoon onkin juuri se yhteydenpito kaukana asuviin sisaruksiin, sukulaisiin ja ystäviin. :)

Terv Henriikka
[/quote]
Ehkä sun kannattaa tehdä blogistasi salasanallinen ja jakaa sen salasanat vain lähipiirillesi, mikäli tarkoituksesi todellakin on vain yhteydenpito läheisten kanssa. Muksi blogisi on julkinen, jos et kestä yhtään palautetta?

Vierailija
32/34 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:32"]Vai että tällaisia juttuja tuntemattomat (?) ihmiset kirjoittaa allekirjoittaneesta vauva-palstalle. Kiva juttu :)   En malta olla linkittämättä tähän kirjoittamaani tekstiä aiheesta 'Somekiusaaminen'. Ois ehkä asiallista jokaisen tähän töpöön kommentoineen lukaista se.   Terveisin Henriikka [/quote] Ei kannata av-palstalla oma-aloitteisesti kysellä kommentteja blogistaan, jos ei ole valmis ottamaan vastaan negatiivista palautetta. Kuvittelitko, että kaikki vain kehuvat blogiasi? [/quote]   Itseasiassa eksyin vasta tänään tähän topicciin kun pitkästä aikaa selasin mitä kautta blogiini on viimeaikoina eksytty. 56 klikkiä osoitteesta vauva.fi. Että joo, ei mulla ole tarvetta tehdä tällaisia topicceja mammapalstalle, mulle riittää ne '10 lukijaa, joista yksi on oma sisko...'. Suurin syy blogin pitoon onkin juuri se yhteydenpito kaukana asuviin sisaruksiin, sukulaisiin ja ystäviin. :) Terv Henriikka [/quote] Ehkä sun kannattaa tehdä blogistasi salasanallinen ja jakaa sen salasanat vain lähipiirillesi, mikäli tarkoituksesi todellakin on vain yhteydenpito läheisten kanssa. Muksi blogisi on julkinen, jos et kestä yhtään palautetta?

[/quote]

Kyllä mä palautetta kestän, jos se on rakentavaa.

Okei, olen haahka. Miten voisin parantaa itseäni sillä saralla?

Ok, en näytä miltään ja olen itseäni täynnä. Miten muutan itseäni parempaan suuntaan, että kelpaan teille arvon mammat?

Ok, perseeni ei näytä hyvältä. Mitä muuta voin vielä tehdä sen eteen, kuin se jo mitä teen (treenaan)?

Huvittavinta tässä on se, että topicin aloittaja (ja suurinosa kommentoijista) on suurella todennäköisyydellä yksi ja sama henkilö, joka tuntee minut IRL. Sitä mä en vaan ymmärrä, että minkä takia hän näkee oikeutetuksi haukkua mua internetissä, kun kuitenkin tietää mun taustan (koulukiusattu, syömishäiriötausta --> huono itsetunto).

- H

Vierailija
33/34 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:42"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:35"] [quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:32"]Vai että tällaisia juttuja tuntemattomat (?) ihmiset kirjoittaa allekirjoittaneesta vauva-palstalle. Kiva juttu :)   En malta olla linkittämättä tähän kirjoittamaani tekstiä aiheesta 'Somekiusaaminen'. Ois ehkä asiallista jokaisen tähän töpöön kommentoineen lukaista se.   Terveisin Henriikka [/quote] Ei kannata av-palstalla oma-aloitteisesti kysellä kommentteja blogistaan, jos ei ole valmis ottamaan vastaan negatiivista palautetta. Kuvittelitko, että kaikki vain kehuvat blogiasi? [/quote]   Itseasiassa eksyin vasta tänään tähän topicciin kun pitkästä aikaa selasin mitä kautta blogiini on viimeaikoina eksytty. 56 klikkiä osoitteesta vauva.fi. Että joo, ei mulla ole tarvetta tehdä tällaisia topicceja mammapalstalle, mulle riittää ne '10 lukijaa, joista yksi on oma sisko...'. Suurin syy blogin pitoon onkin juuri se yhteydenpito kaukana asuviin sisaruksiin, sukulaisiin ja ystäviin. :) Terv Henriikka [/quote] Ehkä sun kannattaa tehdä blogistasi salasanallinen ja jakaa sen salasanat vain lähipiirillesi, mikäli tarkoituksesi todellakin on vain yhteydenpito läheisten kanssa. Muksi blogisi on julkinen, jos et kestä yhtään palautetta?

[/quote]

Kyllä mä palautetta kestän, jos se on rakentavaa.

Okei, olen haahka. Miten voisin parantaa itseäni sillä saralla?

Ok, en näytä miltään ja olen itseäni täynnä. Miten muutan itseäni parempaan suuntaan, että kelpaan teille arvon mammat?

Ok, perseeni ei näytä hyvältä. Mitä muuta voin vielä tehdä sen eteen, kuin se jo mitä teen (treenaan)?

Huvittavinta tässä on se, että topicin aloittaja (ja suurinosa kommentoijista) on suurella todennäköisyydellä yksi ja sama henkilö, joka tuntee minut IRL. Sitä mä en vaan ymmärrä, että minkä takia hän näkee oikeutetuksi haukkua mua internetissä, kun kuitenkin tietää mun taustan (koulukiusattu, syömishäiriötausta --> huono itsetunto).

- H
[/quote]
Minä kirjoitin viestit 9 ja 12 eli on täällä ainakin yksi muukin kommentoija sinun lisäksesi. En ole blogiasi arvostellut, enkä tunne sinua.

Vierailija
34/34 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voin sanoa tietäväni blogin ylläpitäjän, emme ole ystäviä mutta tunnen paremmin kuin anonyymit.

Enkä voi muuta sanoa, kuin saatanan säälittävää tulla jonnekin vauva.fi-palstalle huutelemaan ja arvostelemaan. Haahka? Oikeasti... Toivottavasti tykkäätte olla naurunalaisina, koska tuollaiset kommentit saavat teidät kuulostamaan idiooteilta. Ehkä olette niitä ihmisiä, jotka vain nauttivat muiden kiusaamisesta? Kukaan ei teitä kunnioita tai arvosta, sillä vain pelkurit käyttäytyvät noin.

Hienoa, että yritätte tehdä päätelmiä ja esittää niitä faktoina. Voin kokemuksesta sanoa, että treenit, joita H vetää ovat sellaisi ettei teistä kukaan niitä marisematta läpi vetäisi. Itse olen treenannut Henriikan kanssa ja voin sanoa, että kakkoseksi siinä jää, vaikka kilpailuhenkinen olenkin.

Jos teitä noin paljon ärsyttää H:n blogi, niin mitä jos jättäisitte hänet rauhaan? Ei kukaan teitä pakota lukemaan. Lopettakaa tällainen vikinä ja ulina. Olette nöyryyttäneet itseänne tarpeeksi. Minun silmissä kyseessä on perkeleen hyvä blogi, jonka ylläpitäjä todistaa, että unelmat on mahdollista saavuttaa. Hän on todistanut, että mikään ei ole mahdotonta, jos vain tekee töitä asioiden eteen.

Dahlië B.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi