Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menen toiseen huoneeseen ja laitan oven kiinni, mies tulee hetken päästä katsomaan mitä teen

Vierailija
04.03.2022 |

Tää on ihan uutta ja ilmennyt parin viikon ajan. Mies on sairaslomalla, minä teen etänä töitä. Yleensä työhuoneen ovi auki, mutta tv:n ääni välillä häiritsee tai jos on teams palaveri, laitan oven kiinni. Tai jos menen nukkumaan ennen miestä. Viime yönä kävin vessassa, mies hipsi heti perään, kurkkasi vessaan ja meni takaisin nukkumaan. Kävi mielessä, tarkistiko se, että viestittelenkö jollekin tms
En ole miehelle sanonut tästä mitään, koska haluan seurata miten tää etenee.
Mitä mieltä ootte ??

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kellään mitään jäynää, mitä olisin ns salaa tekemässä, kun mies seuraavan kerran paukkaa paikalle?

Vierailija
2/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tarvitaan Narsistihullua, huhuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt hitto vieköön miehellesi jotkut rajat siitä, mikä on normaalia! Eikö sinulla ole ääntä sanoa: ”Ovi kiinni!”

Et edes vessassa saa olla yksin? Johan nyt olet idiootin kanssa yhdessä! Kysyn vain: MIKSI olet?

Vierailija
4/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on jotain ja katsoo että pysyt myös siinä.

Vierailija
5/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota puheeksi?

Vierailija
6/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alota ainakin sillä että laitat vessan oven ens kerralla lukkoon.

Ja sitten myös piiloudut ja säikäytät miehesi.

Vierailija
7/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scream naamari ja odotat ihan oven edessä

Vierailija
8/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Scream naamari ja odotat ihan oven edessä

^ Tämä :D

Oppii kerrasta

Vierailija
9/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä aina joku outo (mutta kiva) performanssi kun kurkistaa ovesta. ;) Lapsena /teininä oli ärsyttävää jos joku vieras aikuinen kurkkasi ovesta.

Vierailija
10/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla olet rikkonut luottamuksen, oletko jäänyt kiinni pettämisestä

Vierailija
11/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies huutaa vessaan, jos olen siellä pitkään. Että mikä on tai onko kaikki hyvin.

Vierailija
12/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita nyt hitto vieköön miehellesi jotkut rajat siitä, mikä on normaalia! Eikö sinulla ole ääntä sanoa: ”Ovi kiinni!”

Et edes vessassa saa olla yksin? Johan nyt olet idiootin kanssa yhdessä! Kysyn vain: MIKSI olet?

No ei kai toi oo syy erota!!!!!! Just tää että nykyään erotaan jonkun pikkuriikkisen asian takia!! Ei tätä ymmärrä! Ei kestetä yhtään vastoikäymisiä!!!

Vierailija
13/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin mies huutaa vessaan, jos olen siellä pitkään. Että mikä on tai onko kaikki hyvin.

Niin meilläkin huudetaan, että onko kaikki hyvin. Pitää varmistaa, ettei toinen ole pyörtyy tms.

Vierailija
14/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta 🙆🏼‍♀️

Vierailija
15/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies avaa lukossa olevan oven ja tulee suihkuhuoneeseen. Mun aineita omia aikoja. Mulla ei ole enää omaa aikaa.

Vierailija
16/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rynni itse vessaan, kun hän istuu tarpeillaan. "Ai sori tulin vaan katsomaan mitä sä teet"

Vierailija
17/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelin exän kanssa tätä, kun tuntui ettei koskaan saanut puuhailla mitään rauhassa kotona, vaan aina hän oli puuttumassa. Esim. menen toiseen kerrokseen, niin heti kyseli, että mitä menet tekemään ja meneekö kauan jne. Ja kommentoikin aina kaikkea mun tekemistä. Ei siis varsinaisesti estänyt mua tekemästä asioita, mutta tää kyttääminen ahdisti niin, että jotenkin passivoiduin ja istuin sitten aina vaan sohvalla katsomassa telkkaria. Suhteessa oli paljon muitakin ongelmia, esim. riidat äityi tosi pahoiksi välillä ja erottiin sittemmin.

Mutta jäin miettimään tuota käytöstä. Omassa lapsuudenperheessäni kaikki sai ns. omaa tilaa ja rauhaa kotona. Ehkä vasta jos joku oli tunteja suljetun oven takana, joku tuli koputtamaan ja kysymään, että mikäs meininki. En minä mitään ihmeitä olisi tehnyt, mutta esim. tykkäsin joskus askarrella jotain kortteja toisten juhlapäiviin, ois ollut kiva rauhassa sovitella ja peilailla jotain vaatteita johonkin tilaisuuteen jne. Mutta rauhaa ei saanut tuolta mieheltä sitten mihinkään. Sanoisin, että oli kontrollifriikki.

Vierailija
18/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies nyt seurannut liikaa uutisia, eikä kehtaa suoraan myöntää, että maailman tilanne ahdistaa? Alitajuisesti roikkuu kiinni sinussa, ikään kuin aikoisi avautua ja puhua, mutta ei sitten kuitenkaan sitä tee. Kysy ja selvitä mitä on, mikä vaivaa. 

Vierailija
19/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä puhelimesi johonkin miehesi näkösälle ennen kuin menet vessaan. Jos hän ei silloin suorita tarkistustaan, niin voit päätellä että halu vahdata tekemisiäsi liittyy jotenkin hänen epäilyksiinsä puhelimesi käytöstä.

Vierailija
20/43 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa todella ärsyttävää. Kysy siltä suoraan, että mitä vahtaat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme