Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin ruveta "harrastamaan" uimista, mutta..

Vierailija
31.07.2015 |

..varmaan sekin tyssää pariin asiaan. Eli siihen ettei tässä kävely/pyörämatkan päässä ole uimahallia eikä mulla ole ajokorttia eli olisin käytännössä miehen kuskaamisen armoilla asian suhteen, bussilla menisi liian aikaa vieväksi, n.1h uiminen+matkat tekis n.2,5-3h ja se on minusta liikaa täyden työpäivän päälle kun perhettäkin. Lähin uimahalli on n.10km päässä. Ja toinen seikka tämä sokeuteni, ilman silmälaseja en näe yhtikäs mitään, vahvuudet -10 ja -8.25 enkä oikein hahmota lasejani kloorivedessä ym, ei varmaan tykkäis sangat/linssit hyvää..piilarit ei silmiini "sovi".

Huokaus, olis vaan kiva kun olis joku ns harrastus ja kai se kroppakin tykkäis siitä. Ihmeen kauan tämä uimishalukin ollut, muistan miettineeni tätä ekan kerran jo joskus vuosia sitten.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimalasit vahvuuksilla.

Vierailija
2/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ala vaikka käveleen tai pyöräileen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörällä uimaan ja takaisin ellet ole todella vanha.

Vierailija
4/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:27"]

pyörällä uimaan ja takaisin ellet ole todella vanha.

[/quote]

En minä jaksa työpäivän seisomisten, ulkoilujen yms päälle pyöräillä 20km ja uida ym. Ja talvella s eoliskin herkkua..

ap

Vierailija
5/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö työpaikan vieressäkään ole hallia? Miksette mene miehen kanssa yhdessä uimaan? uimalasit vahvuuksilla toimii mainiosti.

Vierailija
6/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:24"]

Uimalasit vahvuuksilla.

[/quote]

Rahareikiä olisi muitakin...

Paljonkohan ne maksaa?? normilasini n.500-600e kiitos vahvuuksien ja käsittelyjen (esim maksimimäärä ohuemmaksi hiomista jne).

ap

Vierailija
7/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:29"]

Eikö työpaikan vieressäkään ole hallia? Miksette mene miehen kanssa yhdessä uimaan? uimalasit vahvuuksilla toimii mainiosti.

[/quote]

Öööö, onko työpaikkojen lähellä yleensä halli? juu ei, ei minulla, se on tuo 10km matkaa sinne.

ap

Vierailija
8/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 8, mies ei oikein perusta uimisesta, ei osaa sitä taitoa kunnolla. Enkä tiedä mitä sen ihosairaus siitä tykkäis...ehkä se ei Vitiligoa haittais, en tiedä.

ap

Vierailija
9/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:32"]Niin ja 8, mies ei oikein perusta uimisesta, ei osaa sitä taitoa kunnolla. Enkä tiedä mitä sen ihosairaus siitä tykkäis...ehkä se ei Vitiligoa haittais, en tiedä.

ap
[/quote]

Uintia.
Ja ei, ei haittaa vitiligoa

Vierailija
10/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narinari.

Jos oikeasti haluaisit rueta uimaan, niin keksisit noihin tekosyihin ratkaisun.

Keksi harrastus, jota OIKEASTI haluat harrastaa.

Vierailija
11/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota 11 se tamponi väärästä reiästä pois. Huvittavaa miten ihmistä joka ei saa "keksittyä" ratkaisua jonkun pulmaan alkaa noin kovasti korpeamaan:D:D

Jos tämä olisi asia joka minua ei oikeasti innostaisi niin en tästä taas haaveilisi, sain kimmokkeen taas tänään kun katselin uimahypyn MM-kisoja.

ap

Vierailija
12/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19.90 maksaa lasit vahvuuksilla. uimalasejahan ei tehdä yksilöllisesti, mutta kyllä -8 korjauksella pärjää siellä hallissa yksilöllisesti.

Vierailija
13/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suurin ongelma uimisen aloittamiseen on sopivan uikkarin löytäminen :) Olen siis entinen läski, nykyinen kokoa 38. Painonpudotuksen jälkeen tissit tietenkin ovat mallia riipparit, mutta en ole löytänyt sellaista uimapukua, jossa olisi tarpeeksi tukea tuohon etumukseen. Esimerkiksi speedon ja adidaksen uimapuvut näyttävät aivan järkyttävältä, kun nämä polvissa riippuvat tissit niihin tunkee. En ole löytänyt tarpeeksi jämäkkää pukua vielä, mutta etsintä jatkuu. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan.

Vierailija
14/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla tarpeettomat uimalasit -8.0 voin lähettää! Laita sähköpostiosoite!

Vierailija
15/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:24"]

Uimalasit vahvuuksilla.

[/quote]

Rahareikiä olisi muitakin...

Paljonkohan ne maksaa?? normilasini n.500-600e kiitos vahvuuksien ja käsittelyjen (esim maksimimäärä ohuemmaksi hiomista jne).

ap

[/quote]

Uimalasit on vähän eri juttu, kun niiden ei tarvitse olla just prikulleen oikein. Itselläni silmät -7 ja -8.25. Ostin kolmella kympillä uimalasit, joissa kumpikin silmä -7, ja hyvin sujuu. Uimalaseissa ei ole hajataiton korjauksia ja muita. Nämä olivat jostain uimakaupasta, mutta optikolta luulisi löytyvän myös sellaisia joissa silmissä eri vahvuudet, jos sellaiset haluat, kun sinulla on aika suuri ero silmien välillä.

Uiminen on hyvä harrastus, suosittelen :)

Vierailija
16/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uiminen uimahallissa  on epäterveellistä.  Tulee astma ja  silmissä kirvelee kusi,   jota  useimmat  lorottaa altaaseen.

Vierailija
17/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:42"]

Mulla suurin ongelma uimisen aloittamiseen on sopivan uikkarin löytäminen :) Olen siis entinen läski, nykyinen kokoa 38. Painonpudotuksen jälkeen tissit tietenkin ovat mallia riipparit, mutta en ole löytänyt sellaista uimapukua, jossa olisi tarpeeksi tukea tuohon etumukseen. Esimerkiksi speedon ja adidaksen uimapuvut näyttävät aivan järkyttävältä, kun nämä polvissa riippuvat tissit niihin tunkee. En ole löytänyt tarpeeksi jämäkkää pukua vielä, mutta etsintä jatkuu. Hyviä vinkkejä otetaan vastaan.

[/quote]

http://change.com/fi/swim-classics-10.html Ostin tuollaisen juuri. Toimii ainakin minun suurille, navassa roikkuville tisseilleni. Sisäpuolella on kuppimaiset paikat rinnoille, auttaa pysymään paikallaan eikä valu napaa kohti.

Vierailija
18/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten kuljet töihin?

Vierailija
19/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:42"]

[/quote]

http://sporttori.fi/index.php?route=product/product&product_id=628

http://sporttori.fi/index.php?route=product/product&product_id=629

Rintaliiviosa tukee vähän enemmän kun tavallisissa

Vierailija
20/20 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa ajokortti, niin et ole muiden armoilla kulkemisten suhteen.

Minä en käy uimassa, vaikka haluaisin, koska saan aina vti:n siitä vedestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä