Kaveri yrittää päästä " osingolle" mun uusista kavereista.
Onks teillä samoja kokemuksia? Mulla on siis yksi vanha ystävä, josta tykkään kovasti. Meillä ei ole yhteistä ystäväpiiriä käytännössä ollenkaan, toki toinen toistemme juhlissa tapaamme toistemme kaverita jne. mutta ei mitään hengailuja.
Nyt mä olen löytänyt uuden ystäväpiirin itselleni tosi mielenkiintoisista ihmisistä, ja tää kaveri koko ajan vihjailee, että hän haluaisi messiin. Mutta kun tää uusi ystäväpiiri on mun kanssa samalla alalla ja meillä on ihan omat juttumme, joiden takia viihdymme keskenään, ja tää mun kaveri ei vaan millään istu siihen jengiin. Niin en tiedä mitä sille pitäisi sanoa? Ärsyttää kun se tuntuu jo ihan loukaantuneelta asian suhteen, vaikka tämä mun uusi ystäväpiiri ei ole meidän yhteisestä ajasta millään lailla pois, päin vastoin me ollaan oltu kuluvan vuoden aikana enemmän yhteydessä kuin koskaan ennen.
Kommentit (23)
Luota omaan fiilikseen, jos et halua viedä vanhaa kaveria uuteen porukkaan niin älä vie. Mutta lopeta heistä puhuminen, jos hän utelee niin vastaa ylimalkaisesti ja käännä keskustelu häneen itseensä. Ja muista että voi tulla sekin päivä kun vanha ystävä on kullan arvoinen ja uusi porukkasi hajaantunut.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:28"]
Luota omaan fiilikseen, jos et halua viedä vanhaa kaveria uuteen porukkaan niin älä vie. Mutta lopeta heistä puhuminen, jos hän utelee niin vastaa ylimalkaisesti ja käännä keskustelu häneen itseensä. Ja muista että voi tulla sekin päivä kun vanha ystävä on kullan arvoinen ja uusi porukkasi hajaantunut.
[/quote]
Mä en ole ikinä elämäni aikana hylännyt yhtä ainoaa ystävää, enkä tätä vanhaa ystävää ole millään lailla näihin uusiin vaihtamassa, en ikinä. Kuten sanoin jo, tää uusi ystäväpiiri ei ole millään lailla siitä ajasta pois, minkä vietän tän vanhan ystävän kanssa.
Mutta joo. En yritä väkisin ottaa tuota vanhaa ystävää mukaan, mutta mietin josko saisin vaikka järjestettyä syksymmällä juhlat, johon voisin kutsua kaikkia ystäviäni...
Ap
Minusta on kyllä outoa, että vaatii tutustua kaverin kavereihin. Kyllä kaverit pitää itse hankkia. Jotenkin tuntuu aivan uskomattomalta, että tuolla tavalla on tuppautumassa vieraiden ihmisten seuraan. Erittäin kiusallistakin vielä tuoda joku kaveri mukana, jos porukka keskenään on tiivis. Ilmeisesti tämä on joku harrastusporukka? Miksi sinne pitäisi raahata joku ulkopuolinen, joka ei asiaan liity. Ymmärrän ap:ta.