Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri yrittää päästä " osingolle" mun uusista kavereista.

Vierailija
31.07.2015 |

Onks teillä samoja kokemuksia? Mulla on siis yksi vanha ystävä, josta tykkään kovasti. Meillä ei ole yhteistä ystäväpiiriä käytännössä ollenkaan, toki toinen toistemme juhlissa tapaamme toistemme kaverita jne. mutta ei mitään hengailuja.

Nyt mä olen löytänyt uuden ystäväpiirin itselleni tosi mielenkiintoisista ihmisistä, ja tää kaveri koko ajan vihjailee, että hän haluaisi messiin. Mutta kun tää uusi ystäväpiiri on mun kanssa samalla alalla ja meillä on ihan omat juttumme, joiden takia viihdymme keskenään, ja tää mun kaveri ei vaan millään istu siihen jengiin.  Niin en tiedä mitä sille pitäisi sanoa? Ärsyttää kun se tuntuu jo ihan loukaantuneelta asian suhteen, vaikka tämä mun uusi ystäväpiiri ei ole meidän yhteisestä ajasta millään lailla pois, päin vastoin me ollaan oltu kuluvan vuoden aikana enemmän yhteydessä kuin koskaan ennen. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se on sulta pois jos kaveri mukana? Kai se huomaa itekin pian, jos ei kuulu joukkoon. Vai häpeätkö kaveriasi?

Vierailija
2/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän hän voi päättää sopiiko jengiin. Joskus on ihan vain kiva kuunnella juttuja, vaikkei niin inside oliskaan. 

Sinuna ottaisin ilman muuta mukaan. Tehköön omat johtopäätöksensä tästä "istuvuudesta" porukkaan. 

Kiva kaveri/ystävä totta kai ottaa mukaan, varsinkin jos halu on selvästi ilmaistu mukaan tulon toivottavuudesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä mustasukkainen kavereistasi?

Anna hänen itse tehdä omat päätöksensä. Tykkääkö vai ei, vaikkei jutut natsaiskaan..

Vierailija
4/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas laskelmoiva ihminen AP, tosi feikkiä. Häpeäisit.

Vierailija
5/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpa juntti :D tulee mieleen pari entistä kaveriani. Toinen veti mulle järjettömät kilarit kun menin hänen siskonsa kanssa erääseen tapahtumaan (meistä on tullut kavereita kun hengailin heidän kotonaan) johon pyysimme myös kaveria mukaan. Ei päässyt mutta, suuttui kun menimme ilman häntä. Toinen taas sai slaagin kun kuuli että eräs tyttö johon olin kaverin kautta tutustunut pyysi mua terassille ja menin. Olimme kuulemma pettäneet hänen :D ihmiset on kyllä välillä idiootteja.

Vierailija
6/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa, tosin ei  mikään erityinen, mun teinille kävi näin, kun opiskelut alkoi, entiset ystävät piti viettivät aikaa uusien kavereiden kanssa, mutta vanhat eivät saaneet tulla mukaan, jos oli nämä uudet mukana. Hrmittavaa, eikös? No, sitten meidänkin teini aloitti vuotta myöhemmin aloitti opiskelut, ja täysin erimielellä, eli onnistui yhyttämään osan kavereista uusiin ja vanhoihin, Ihan loistavaa. Nämä aiemmat eivät silti ole ottaneet meidän teiniä mukaansa kuin satunnaisesti, jos ovat ns uusien kavereidensa kanssa, josku sentään. Mun teini on sitä mieltä, että on kivaa, kun kaverit tutustuu ja tulee uusia suhteita. Ap ei varmasti voi tätä käsittää, eihän?

Vierailija
7/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 17:34"]

Mites se on sulta pois jos kaveri mukana? Kai se huomaa itekin pian, jos ei kuulu joukkoon. Vai häpeätkö kaveriasi?

[/quote]

Ap taitaa enemmänkin pelätä, että kaveri hurmaa nämä uudet ihmiset ja hän jää kakkoseksi ;)

Vierailija
8/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 17:34"]

[/quote]

Niin, mahdanko hävetäkin vähän? Hän on kyllä tosi ihana ja kiva tyyppi, mutta tässä on myös sellainen puoli, että ei hän ole koskaan osoittanut mitään kiinnostusta tutustua mun muihin kavereihin, nyt vaan nämä uudet kiinnostaisi, koska ovat julkisuudestakin tuttuja.

Muutenkin meistä tämän uuden kaveriporukan kanssa on muodostunut sellainen tiimi, ettei sinne muutkaan roudaile omia random-kavereitaan, vaan me ollaan yhdessä, koska meitä yhdistää tietyt asiat.

Ap

Vierailija
9/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:06"]

Ootpa juntti :D tulee mieleen pari entistä kaveriani. Toinen veti mulle järjettömät kilarit kun menin hänen siskonsa kanssa erääseen tapahtumaan (meistä on tullut kavereita kun hengailin heidän kotonaan) johon pyysimme myös kaveria mukaan. Ei päässyt mutta, suuttui kun menimme ilman häntä. Toinen taas sai slaagin kun kuuli että eräs tyttö johon olin kaverin kautta tutustunut pyysi mua terassille ja menin. Olimme kuulemma pettäneet hänen :D ihmiset on kyllä välillä idiootteja.

[/quote]

jos ystäväni itse tutustuisi näihin tai keneen tahansa muuhun mun ystävääni, se olisi täysin ok. Nyt hän haluaisi, että nähdessäni häntä pyytäisin näitä uusia ystäviäni mukaan tai nähdessäni uusia ystäviäni, pyytäisin häntä mukaan. En tahdo niin tehdä, koska en koe sille mitään tarvetta.

Ap

Vierailija
10/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:tä, vaikka nämä mustasukkaisuuden tunteet lapsellisia ovatkin. Ne ovat silti inhimillisiä. Tee ap niin kuin haluat mutta riitoja toki vältellen ja edelleen ystävääsi hyvin kohdellen! Mutta kyllä sinä saat päättää, pyydätkö häntä mukaasi vai et.
-
Tämä on vähän samanlainen kysymys kuin se, saako parisuhteessa olla omia, erillisiä kaverimenoja. Kummallakin on oikeus omaan sosiaaliseen elämäänsä. Minkä takia ap:n vanhempi ystävä juuri PITÄISI ottaa mukaan, voiko joku selittää? Onko tässä joku velvollisuusjuttu mitä en tajua?

Vierailija
11/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:11"]

Onpa outoa, tosin ei  mikään erityinen, mun teinille kävi näin, kun opiskelut alkoi, entiset ystävät piti viettivät aikaa uusien kavereiden kanssa, mutta vanhat eivät saaneet tulla mukaan, jos oli nämä uudet mukana. Hrmittavaa, eikös? No, sitten meidänkin teini aloitti vuotta myöhemmin aloitti opiskelut, ja täysin erimielellä, eli onnistui yhyttämään osan kavereista uusiin ja vanhoihin, Ihan loistavaa. Nämä aiemmat eivät silti ole ottaneet meidän teiniä mukaansa kuin satunnaisesti, jos ovat ns uusien kavereidensa kanssa, josku sentään. Mun teini on sitä mieltä, että on kivaa, kun kaverit tutustuu ja tulee uusia suhteita. Ap ei varmasti voi tätä käsittää, eihän?

[/quote]

Mä voin kyllä myöntää, että mulle toi on aina ollut vähän vaikeaa. Vaikka itse olen solminut ystävyyssuhteita ystävieni kautta tavatessani heidän kauttaan uusia ihmisiä. Mulla ei vaan ole yhtään luonteva olo, jos mun pitäisi olla ns. yhdyshenkilö eri porukoista tulevien ystävieni välillä. Mitään ongelmaa mulla ei ole tutustua ystävieni ystäviin, MUTTA en ikinä kyllä tuppaudu mihinkään porukoihin, lähden mukaan jos pyydetään.

Ap

Vierailija
12/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 17:34"]

[/quote]

Niin, mahdanko hävetäkin vähän? Hän on kyllä tosi ihana ja kiva tyyppi, mutta tässä on myös sellainen puoli, että ei hän ole koskaan osoittanut mitään kiinnostusta tutustua mun muihin kavereihin, nyt vaan nämä uudet kiinnostaisi, koska ovat julkisuudestakin tuttuja.

Muutenkin meistä tämän uuden kaveriporukan kanssa on muodostunut sellainen tiimi, ettei sinne muutkaan roudaile omia random-kavereitaan, vaan me ollaan yhdessä, koska meitä yhdistää tietyt asiat.

Ap
[/quote]

Tämä selittää todella paljon, jos aiemmat muut kaverit eivät ole kiinnostaneet, mutta nyt nämä puolijulkkikset kylläkin. Kyllä teillä on oikeus ihan siihen omaan porukkaan.

Vierailija
13/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 17:34"]

[/quote]

Ap
[/quote]
Seiskan wannabe-julkkiksia vai? Ap: olet naurettava!

Vierailija
14/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:11"]

[/quote]

Mä voin kyllä myöntää, että mulle toi on aina ollut vähän vaikeaa. Vaikka itse olen solminut ystävyyssuhteita ystävieni kautta tavatessani heidän kauttaan uusia ihmisiä. Mulla ei vaan ole yhtään luonteva olo, jos mun pitäisi olla ns. yhdyshenkilö eri porukoista tulevien ystävieni välillä. Mitään ongelmaa mulla ei ole tutustua ystävieni ystäviin, MUTTA en ikinä kyllä tuppaudu mihinkään porukoihin, lähden mukaan jos pyydetään.

Ap

[/quote]

Ei nämäkään tuppaudu, mutta varmasti ns yksinäisinä hetkinä yrittävät vähän kalastella, josko olis jotain, mitä vois tehdä. Mä oletan, että tämä on nuorten aikuisten ongelma, koska silloin sattuu ja tapahtuu, entiseen verrattuna. Silti en olisi noin jyrkkänä ap. Miksi et edes voi kokeilla, viihtyvätkö seurassa vai eivät? En näe asiaa osingoille pääsemisenä, ellete ole jotain pissiksiä.

Vierailija
15/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 17:34"] Mites se on sulta pois jos kaveri mukana? Kai se huomaa itekin pian, jos ei kuulu joukkoon. Vai häpeätkö kaveriasi? [/quote]   Niin, mahdanko hävetäkin vähän? Hän on kyllä tosi ihana ja kiva tyyppi, mutta tässä on myös sellainen puoli, että ei hän ole koskaan osoittanut mitään kiinnostusta tutustua mun muihin kavereihin, nyt vaan nämä uudet kiinnostaisi, koska ovat julkisuudestakin tuttuja. Muutenkin meistä tämän uuden kaveriporukan kanssa on muodostunut sellainen tiimi, ettei sinne muutkaan roudaile omia random-kavereitaan, vaan me ollaan yhdessä, koska meitä yhdistää tietyt asiat.   Ap [/quote] Seiskan wannabe-julkkiksia vai? Ap: olet naurettava!

[/quote]

Juu ei. Ei mitään silikoni-salarakas-tähtityttöjä. Vaan ihmisiä jotka tekevät ihan oikeita julkisia töitä. Voisivat olla vaikka sirkustaiteilijoita tai kirjailijoita.

Ap

Vierailija
16/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, sä oot ihan paska ihminen! :D  Ime varhaiskaalia, on halpaa! :)

Vierailija
17/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:47"]

Hah, sä oot ihan paska ihminen! :D  Ime varhaiskaalia, on halpaa! :)

[/quote]

Eks säkään päässyt parempiin piireihin? Ymmärrän että vituttaa.

Vierailija
18/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku ap:ta kritisoineista selittää, miksi on velvollisuus pyytää tätä yhtä mukaan? Miksei riitä, että haluaa olla tällä selkeästi jotenkin tiiviillä omalla porukalla? Monestihan tuollaisetkin porukat ajan myötä vähän väljenevät "kuherrusvaiheen" mentyä, mutta kai sellaiseen on silti oikeus.

Vierailija
19/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lasten touhua, oikeesti. Vähän hävettää sun puolestas. Mitä sä kerrot sille sun kamuista yms jos aiot hylkiä sitä ystävääsi? Jos et aio ottaa häntä mukaan, niin älä myöskään puhu niistä toisista kavereista

Vierailija
20/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:55"]

Aika lasten touhua, oikeesti. Vähän hävettää sun puolestas. Mitä sä kerrot sille sun kamuista yms jos aiot hylkiä sitä ystävääsi? Jos et aio ottaa häntä mukaan, niin älä myöskään puhu niistä toisista kavereista

[/quote]

Ai että jos tää kaveri kysyy multa mitä kuuluu ja mitä oon puuhaillut, niin mun pitäisi valehdella? Näiden uusien kavereiden kanssa mä näen luontevasti melko usein, mutta tää vanha kaveri on sellainen, että aika harvoin nähdään ( molemmilla pieniä lapsia, uusilla kavereillani ei), ja hän asuu kauempana. Nyt kun tarkemmin ajattelen, niin mua taitaa tässä eniten ärsyttää se, että tuo vanha kaveri on selvästi innokkaampi näkemään mua ja olemaan muhun yhteydessä nyt kun tietää nämä mun uudet kuviot.

Ap