Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin odottaa 40v. mieheltä sängyssä?

Vierailija
31.07.2015 |

Olen tapaillut kiinnostavaa 40v. miestä pari kertaa. Puheet on miehellä kovat (3-4 kertaa ainakin lupailee), mutta yhteen max. kahteen kierrokseen jää. Ja sen jälkeen ei seiso, ei millään. Mies on kiva, mutta odotanko liikaa? Mitä 40v. miehet keskimäärin jaksaa? Mies on siis muuten erittäin mukava. Hän on lopettamssa tupakoinnin. Luulenpa että juuri erektiojutun takia... itse olen hoikka, pitkähiuksinen, kuuma (ainakin omasta mielestäni) 35v. nainen. Ja näytän hänelle kaikin tavoin pitäväni seksistä. Rohkaisu on selvästi vähän auttanut. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia on, että voimakkaan siemensyöksyn jälkeen menee noin tunti-pari ennen kuin voi yrittää uudestaan. Luonto on järjestänyt näin, jotta miehelle ehtii kertyä riittävästi siemennestettä uutta hedelmöitystä varten. Eihän luonto voi tietää onko siinä kyseessä sama kumppani taas. Ja max kaksi kertaa päivässä on normi. Viikkoja pitkän tauon jälkeen voi yrittää sitä kolmatta kertaa. M43A

Vierailija
22/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

53v.Sitten olen epänormaali.Mut vaimo tykkää kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun 46v jaksaa pitkään ja antaa todellakin kunnolla, en sanois et tuolla aktin määrillä on merkitystä vaan nautinnon laadulla , mutta jotkut tykkää hässiä kuin kanit ja toiset ottaa hitaammin koko yön. Tässä taitaa olla maulla enemmän merkitystä kuin iällä ? sekin juttu, et toiset naiset laukee nopeemmin, toiset vaatii vähä enemmän panostusta, et ei kaikkea voi miehen piikkiin laittaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä