Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olemme seurustelleet vasta vähän aikaan. Olemme avoimia, puhumme melkein kaikesta. Vaikka kaikkia asioita ei minusta tarvitse kertoa.

Ongelmana nyt MINULLA, että en pysty kuuntelemaan enää yhtään heidän seksielämästään. Koen suurta alemmuutta. Mies ei varmaan edes ymmärrä vertaavansa minua exään.

Itse en saa yhdynnässä orgasmia, mutta exä sai ainakin kaksi kertaa. Ja tämä, että en itse ole koskaan orgasmia yhdynnässä saanut on kova paikka.

Itse tykkän antaa suuseksiä, mutta koskaan en itse siitä ole nauttinut, mutta jälleen kerran mies nauttii antaa suuseksiä (exä halusi monta kertaa viikossa ja miten kiihottavaa se oli)

Tämä kaikki saa minut tuntemaan oloni ihan nollaksi.. En osaa tarkemmin selittää, mutta tuntuu, että olen aina vaan se toinen.. Eikä se haittaa jos mies nautti seksistä exän kanssa, mutta pakkoko se on minulle tuoda esiin... Olenko nyt vaan liian nipo vai miten voisin sanoa, että en halua kuunnella yhtään enempää.. (kerran siitä mainitsin ja olin kuulemma pikkumainen)

P.S itse olne tyytyväinen muuten seksiin. Nautin todella paljon vaikka en sitä isoa oota saakkaan.

• ylös 25
  • alas 1

Sivut

Kommentit (46)

Seksissä tärkeintä on rakkaan läheisyys ja yhteinen nautinto, ainakin itselleni. Sinuna sanoisin miehelle, että exän on syytä hiipua jo menneisyyteen.

• ylös 31
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos äijä puhuu exästä nyxälleen niin äijällä se korvien välissä viiraa, sä et oo liian nipo, vaan ei kukaan järkevä ihminen kuka on päässyt yli exästä puhu nykyiselleen tollasta. Mies ei oo päässy yli exästä selvästikään.

• ylös 35
  • alas 0

Kysy mieheltä, mikä saa hänet luulemaan, että haluat kuulla heidän seksielämästään? 

• ylös 35
  • alas 0

Ei se orgasmin saaminen ole tärkeontä vaan se että se seksi tuntuu hyvältä ja turvalliselta. Itselläni meni monta vuotta opetella saamaan orgasmi yhdynnässä ilman käsillä avittamista mieheni kanssa, eikä se koskaan ole ollut minulle/miehelle ongelma

Kuka nyt edes uudelle kumppanille aiemman suhteen seksiasioita kertoo tai vertailee? Erikseen ne, jotka kysyvät aiemmista suhteista. Itse en ainakaan haluaisi kuulla kumppanini aiempia seikkailuja tai kokemuksia, viimeisenä vertauksia.

Asia kannattaa ehdottomasti ottaa esille, mutta toisin kuin täältä neuvottu niin ei kannata heivata mäkeen sen vuoksi. Kaikissa vikoja on ja ne pitää pystyä selvittämään muutenkin kuin kumppania vaihtamalla. T. MIES27

• ylös 14
  • alas 0

Mies siis tuntee alemmuutta, kun ei pysty tyydyttämään sinua niin kun miehen kuuluu.

Pönkittää alemmuuttaan kehumalla exää

• ylös 18
  • alas 0

Sano sille ettet ole sen exä vaan nyxä. Ainakin toistaseks. V.ttu mikä pöljä se ukkos on. Ikänne?

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija
Ei se orgasmin saaminen ole tärkeontä vaan se että se seksi tuntuu hyvältä ja turvalliselta. Itselläni meni monta vuotta opetella saamaan orgasmi yhdynnässä ilman käsillä avittamista mieheni kanssa, eikä se koskaan ole ollut minulle/miehelle ongelma

Orgasmin saaminen ei ole minulle tärkeintä. Rakastan läheisyyttä ja yhteenkuuluvuutta mikä kuuluu seksiin ja syleilyyn sen jälkeen. Itse mietin olenko liian herkkä tai onko tämä normaalia muissa suhteissa ( olen seurustellut kolme kertaa, ensimmäinen kolme vuotta, toinen 8 vuotta ja nyt tämä) tämä nousi vasta tässä viimeisimmässä..

Se on luullut olevansa hirveä panomies, kun exä sai helposti. Nyt on luulot poissa, kun sinä et saakaan. Itse sain ensimmäisen orgasmin 29-vuotiaana. Nykyisin jopa kolmesti yhdynnän aikana. Hankin sellaiset treenikuulat ja loppu onkin yhtä orgasmia :). Nyt kun lihakset timmit, niin sivutuotteena on tullut myös ejakulointi... Ei ollut löysä ennenkään, mutta lihasten treenaamisen jälkeen niitä orgasmeja alkoi sadella :)

• ylös 12
  • alas 1

Samalla mitalla takaisin, ei se muuten tajua kuinka typerästi sua loukkaa . Kerrot tosi yksityiskohtaisesti jostain, mistä tykkäsit eksäsi kanssa. Sellaista, mitä et tältä mieheltä saa.

• ylös 21
  • alas 0
Vierailija
Kuka nyt edes uudelle kumppanille aiemman suhteen seksiasioita kertoo tai vertailee? Erikseen ne, jotka kysyvät aiemmista suhteista. Itse en ainakaan haluaisi kuulla kumppanini aiempia seikkailuja tai kokemuksia, viimeisenä vertauksia.

Asia kannattaa ehdottomasti ottaa esille, mutta toisin kuin täältä neuvottu niin ei kannata heivata mäkeen sen vuoksi. Kaikissa vikoja on ja ne pitää pystyä selvittämään muutenkin kuin kumppania vaihtamalla. T. MIES27

Todennäköisesti kannattaa. Ei ole tervettä verrata exään missään mielessä. Sellaisen miehen kanssa ei voi olla

Mies kokee alemmuudentunnetta ja yrittää vakuutella että hän kyllä osaa seksihommat kun exäkin sai sarjana. Miehet on sikoja ja oma ego menee aina kaiken edelle.

Mies on ihan sika! Niin sinä kuin exäkin varmaan olleet hänelle vain seksiä varten! Jätä se, saat paremman!

Vierailija

Suosittelen. Ja sille ukolle sanot ihan suoraan, että et halua kuulla enää exästä.Nro 14

Näin taidan tehdä, kiitos :)

Sivut