Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies puhuu hänen ja exän seksielämästä

Vierailija
31.07.2015 |

Olemme seurustelleet vasta vähän aikaan. Olemme avoimia, puhumme melkein kaikesta. Vaikka kaikkia asioita ei minusta tarvitse kertoa.

Ongelmana nyt MINULLA, että en pysty kuuntelemaan enää yhtään heidän seksielämästään. Koen suurta alemmuutta. Mies ei varmaan edes ymmärrä vertaavansa minua exään.

Itse en saa yhdynnässä orgasmia, mutta exä sai ainakin kaksi kertaa. Ja tämä, että en itse ole koskaan orgasmia yhdynnässä saanut on kova paikka.

Itse tykkän antaa suuseksiä, mutta koskaan en itse siitä ole nauttinut, mutta jälleen kerran mies nauttii antaa suuseksiä (exä halusi monta kertaa viikossa ja miten kiihottavaa se oli)

Tämä kaikki saa minut tuntemaan oloni ihan nollaksi.. En osaa tarkemmin selittää, mutta tuntuu, että olen aina vaan se toinen.. Eikä se haittaa jos mies nautti seksistä exän kanssa, mutta pakkoko se on minulle tuoda esiin... Olenko nyt vaan liian nipo vai miten voisin sanoa, että en halua kuunnella yhtään enempää.. (kerran siitä mainitsin ja olin kuulemma pikkumainen)

P.S itse olne tyytyväinen muuten seksiin. Nautin todella paljon vaikka en sitä isoa oota saakkaan.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset pienet, painavat kuulat. Tulee tulosta ;). T:14

Vierailija
22/46 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies seurustellut kenenkään kanssa exän ja sinun välissä? Sorry, juuri eronneen kanssa touhusta ei pidemmän päälle tule mitään eikä pidäkään ettei sitten joskus jäisi kaduttamaan elämätön elämä (kun hyppää vakiintuneesta suoraan vakiintuneeseen). Liikaa painolastia. Ja vielä jos tuolleen suoranaisesti vertaillaan niin huh. Et ole nipo, et ollenkaan. Mitä jos alkaisit tiputella väliin kommentteja miten sinun kerrallisella exällä oli niiiiin ihanan iso muna että oikein tuntui! Tai miten ihana oli imeskellä sitä. Jätä sanomatta ääneen että ihanampi kuin sinun omaasi, mutta anna ymmärtää asiayhteydestä. Jos loukkaantuu niin tuumi että mitä nipotat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille, että sua harmittaa kun sen penis ei tuota yhtään niin täyttä oloa alapäähän kun on ohuempi kuin sun exän ja, että sun exä ei koskaa vertaillut sua exäänsä.

Vierailija
24/46 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kaipaa edellistä parempaa seksielämäänsä. Ei vika miehessä ole, eikä vika ole sinussakaan, mies vain ansaitsee enemmän.

Vierailija
25/46 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:34"]

Sanot sille, että sua harmittaa kun sen penis ei tuota yhtään niin täyttä oloa alapäähän kun on ohuempi kuin sun exän ja, että sun exä ei koskaa vertaillut sua exäänsä.

[/quote]

Väärin väärin. Kiukkupotkuitku raivarit eivät auta aikuisten asioissa. Kannattaisiko ehkä miettiä mitä voisi tehdä, että mies olisi tyydyttynyt sen sijaan, että alkaa haastamaan riitaa, ja kokea turhasta tyhjää loukkaantumista. Kun miehen alkaa tyydyttämään kunnolla, eikä ainoastaan siellä peiton alla, niin mies kyllä unohtaa edelliset tapahtumat varsin nopeasti ja on erittäin tyytyväinen uuteen.

Vierailija
26/46 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:29"]

Onko mies seurustellut kenenkään kanssa exän ja sinun välissä? Sorry, juuri eronneen kanssa touhusta ei pidemmän päälle tule mitään eikä pidäkään ettei sitten joskus jäisi kaduttamaan elämätön elämä (kun hyppää vakiintuneesta suoraan vakiintuneeseen). Liikaa painolastia. Ja vielä jos tuolleen suoranaisesti vertaillaan niin huh. Et ole nipo, et ollenkaan. Mitä jos alkaisit tiputella väliin kommentteja miten sinun kerrallisella exällä oli niiiiin ihanan iso muna että oikein tuntui! Tai miten ihana oli imeskellä sitä. Jätä sanomatta ääneen että ihanampi kuin sinun omaasi, mutta anna ymmärtää asiayhteydestä. Jos loukkaantuu niin tuumi että mitä nipotat.

[/quote]

Jep, mäkin alkaisin muistella sitä ihanaa eksää, jonka kanssa tuli useita orgasmeja sekä yhdynnässä että suuseksin aikana. Jos kerran aikoo tuollaisen miehen kanssa jatkaa. Parempi olisi erota, kuulosta sen verran mulkulta mieheltä, jos ei edes sanomisen jälkeen tajua lopettaa.

Vierailija
27/46 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 16:29"]

[/quote]

Jep, mäkin alkaisin muistella sitä ihanaa eksää, jonka kanssa tuli useita orgasmeja sekä yhdynnässä että suuseksin aikana. Jos kerran aikoo tuollaisen miehen kanssa jatkaa. Parempi olisi erota, kuulosta sen verran mulkulta mieheltä, jos ei edes sanomisen jälkeen tajua lopettaa.

[/quote]

Parempi erota jos et niitä nykyisin saa. T: osaava mies

Vierailija
28/46 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veljet. Onko ap tuo sinun mies oikeasti niin i-ha-na, että sinun on ihan pakko olla hänen kanssaan? Etkö voisi ottaa vielä vähän typerämmän tampion vai etkö enää löydä typerämpää? Jotenkin ihan uskomatonta miten jotkut tyytyvät tuollaisiin pelleihin ja eivät osaa suutaan aukaista korjatakseen tilanteen. Kuinka vanha ap olet? Onko 16 vuotta liikaa? Naurettava aloitus jälleen.

Vierailija
29/46 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen puhuttua miehen kanssa. Oli todella pahoillaan puheistaan, ei ollut edes tajunnut puhuvansa ohi suun. Saatiin paljon välejä selvemmäksi ja mielikin kevyempi :) Ikää kysyttiin, mies 32 ja minä 31.

Vierailija
30/46 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee myös kertomaan seuraavalle seurustelukumppanille yksityiskohtaisesti teidän seksielämästä, mukavaa eikö?

Vierailija
31/46 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:01"]Mies tulee myös kertomaan seuraavalle seurustelukumppanille yksityiskohtaisesti teidän seksielämästä, mukavaa eikö?
[/quote]Sinne meni ap:n yöunet :D

Vierailija
32/46 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootti mies.

Vierailija
33/46 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta täällä myös yks jota vituttaa kun valehtelematta kerran viikossa miehen täytyy johonkin väliin ujuttaa jokin asia seksistä exien ja muiden entisten naisten kanssa. Milloin mitäkin asennoista, orgasmeista kummassakin reijässä, yks squirttasi, yhellä ei tullu paskaa kun veti kakkoseen, kuinka sai yhden suostumaan anaaliseksiin ja kyllä sitä sitten harrastettiin, pesemätöntä pillua festareilla omalta muijalta, ja kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ollaan oltu yhdessä alle vuosi. Mies 40v, minä 34v.

Vierailija
34/46 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justiina457897 kirjoitti:

Vanha ketju, mutta täällä myös yks jota vituttaa kun valehtelematta kerran viikossa miehen täytyy johonkin väliin ujuttaa jokin asia seksistä exien ja muiden entisten naisten kanssa. Milloin mitäkin asennoista, orgasmeista kummassakin reijässä, yks squirttasi, yhellä ei tullu paskaa kun veti kakkoseen, kuinka sai yhden suostumaan anaaliseksiin ja kyllä sitä sitten harrastettiin, pesemätöntä pillua festareilla omalta muijalta, ja kaikkea maan ja taivaan väliltä. Ollaan oltu yhdessä alle vuosi. Mies 40v, minä 34v.

Miehesi on nolo.

Kysy siltä, että miksi se haluaa kertoa sinulle tuollaisesta.  Kysy myös miltä tuntuisi jos sinä kertoisit omista ihanista eksistäsi. 

Vierailija
35/46 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttejä naisia näemmä löytyy pilvin pimein. Miettii omia naisiaan hetken, lähtölaskenta olisi alkanut about heti jos tollasia alkaisi muistelemaan. Eikä olisi ollut mikään vuorokausien juttu se tosiaan. Seksistä on voinut puhua, tietenkin. Mutta vain omakohtaisesti, ei sitä että kenen kanssa ja mitä. Tolla miehellä on aika huono itsentunto, se taitaa haluta lytätä sinua myös jotenkin. 

Etsi sellainen mies joka aidosti arvostaa itsetietoista naista. 

Vierailija
36/46 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin miettiny syytä ja tuskin se kertoileminen loppuu, jos en ota asiaa puheeksi. Hän todennäköisesti vetää herneen nenään jos kysyn asiasta, mutta vetäkööt vaan. Eivät aikaisemmat poikaystäväni ole kertoneet mitään vanhoja exä-seksi-juttuja, joten tällainen tilanne on minulle täysin uusi.

Vierailija
37/46 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sanoi, kun keskeytit hänet heti alkuunsa sanomalla, että et todellakaan halua kuulla?

Vierailija
38/46 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että et halua kuulla ja ne puheet loppuu nyt.Jos ei lopu niin moro ja näkemiin.

Vierailija
39/46 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin miettiny syytä ja tuskin se kertoileminen loppuu, jos en ota asiaa puheeksi. Hän todennäköisesti vetää herneen nenään jos kysyn asiasta, mutta vetäkööt vaan. Eivät aikaisemmat poikaystäväni ole kertoneet mitään vanhoja exä-seksi-juttuja, joten tällainen tilanne on minulle täysin uusi.

Kun se on törppö tuolla tavoin, niin miksi sä kuvittelet että se osaisi lukea sun ajatuksiasi jos et niitä sille kerro? 

Vierailija
40/46 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niin hyvää siinä miehessä on että viitsit vielä tuollaisen käytöksen jälkeen katsella? En keksi yhtäkään asiaa mikä voisi kompensoida tuon tason tyhmyyden. Olisin näyttänyt ovea jo ensimmäisestä kommentista.