Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies puhuu hänen ja exän seksielämästä

Vierailija
31.07.2015 |

Olemme seurustelleet vasta vähän aikaan. Olemme avoimia, puhumme melkein kaikesta. Vaikka kaikkia asioita ei minusta tarvitse kertoa.

Ongelmana nyt MINULLA, että en pysty kuuntelemaan enää yhtään heidän seksielämästään. Koen suurta alemmuutta. Mies ei varmaan edes ymmärrä vertaavansa minua exään.

Itse en saa yhdynnässä orgasmia, mutta exä sai ainakin kaksi kertaa. Ja tämä, että en itse ole koskaan orgasmia yhdynnässä saanut on kova paikka.

Itse tykkän antaa suuseksiä, mutta koskaan en itse siitä ole nauttinut, mutta jälleen kerran mies nauttii antaa suuseksiä (exä halusi monta kertaa viikossa ja miten kiihottavaa se oli)

Tämä kaikki saa minut tuntemaan oloni ihan nollaksi.. En osaa tarkemmin selittää, mutta tuntuu, että olen aina vaan se toinen.. Eikä se haittaa jos mies nautti seksistä exän kanssa, mutta pakkoko se on minulle tuoda esiin... Olenko nyt vaan liian nipo vai miten voisin sanoa, että en halua kuunnella yhtään enempää.. (kerran siitä mainitsin ja olin kuulemma pikkumainen)

P.S itse olne tyytyväinen muuten seksiin. Nautin todella paljon vaikka en sitä isoa oota saakkaan.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittele, että hän osaisi lukea ajatuksiani. Hän hermostuu helposti, niin olen kai sen takia jättänyt mainitsematta asiasta. Nyt se asia on kuitenkin jo alkanut vituttaa.

En sitten vissiin ole ihan turhasta valittaja, jos mainitsen hänelle asiasta. Tai kukin tulkitsee asiat eri tavoin.

Vierailija
42/46 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa heti kun tulee tällaista puhetta. Yleensä johtuu siitä, että haluavat vakuuttaa sinut siitä, että osaavat kyllä petipuuhat. Eli tarkoitus ei ole loukata mutta eivät vaan tajua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt heti vaan sanoa, mutta kun en aluksi tiennyt, että siitä alkaa tulla joka viikkoinen asia. Täytyy nyt oikeesti ryhdistäytyä.

Vierailija
44/46 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maininnut miehelleni nyt muutaman kerran, että lopettaisi seksipuheet exien kanssa, mutta ne kertomiset vaan jatkuvat. Joku pienikin asia pitää vieläkin johonkin väliin kertoa. Kuulemma vanhat seksijutut eivät enää merkitse hänelle mitään eivätkä ole tärkeitä. Jotenkin vaan on vaikea uskoa kun yhä haluaa niitä kertoa. Mielummin puhuu seksistä exien kanssa kun seksistä mun kanssa. Ärsyttää ja harmittaa.

Vierailija
45/46 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että jos joskus vielä haluaa seksiä nykyisen naisen kanssa, niin olisi syytä lopettaa exän muistelu ja häneen vertaaminen.

Ei kai siinä auta kuin sanoa suoraan ja jämäkästi. Herää kyllä kysymys, että miten tollo miehen pitää olla että kehtaa sanoa nykyiselleen yhtään mitään seksistä exän kanssa, vieläpä ylistävään sävyyn.

En jaksaisi katsella tuollaista puolisoa, jättäisin.

Vierailija
46/46 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin niin, että jos mies kesken seksin mainitsee exän, niin lopettaisin seksin siihen. Jos mies muussa yhteydessä mainitsee exänsä, niin samana päivänä on turha kuvitella harrastavansa seksiä minun kanssani. Jos mies ei puhetta ymmärrä, niin sitten kovemmat keinot käyttöön.

Oikeasti kyllä jättäisin miehen ja etsisin arvoistani seuraa.