kännimokia perjantain kunniaksi
kännimokia perjantain
Kertokaa muutkin ihmeessä vaikka näitä ketjuja onkin ollut
itse olen hirveä ääliö kännissä vaikken kyllä muutenkaan mikään penaalin terävin kynä ole.. ikää vähän päälle 20 ja lapsikin jo löytyy mikä tekee häpeästä kamalampaa. . Olen ikävuosina 16-23 mm
-olen kussut housuun kun sammuin keskellee kaupungin keskustaa josta ambulanssi vei sairaalaann ja räyhäsin lääkäreille
-tanssin kuin sätkynukke ja kaatuilen tanssilattialla, huidon kuin hullu ja muut hieman hillitysti keikuttaa peppua kun minä moshaan ja hieron itseäni seiniin ym
-olen jäätynyt karaokessa monesti kun biisi onkin ollut eri/nopeampi versio ym...todella noloa seistä hiljaa mikki kädessä puoli biisiä ja rääkyä väliin kun vielä menen lavalle rinta rottingilla. .
-selitän omiani, kuten poikaystäväni toinen veli on bandidoksessa ja toinen helvetin enkeleissä joten tiedän nää hommat Hei! Enpä oikeasti tiennyt. .
-olen pannut varattua hänen rapussaan kun sisälle ei voinut mennä kun sen muija nukkui kotona. .hyi..Myös toista ihmistä olen pannut hänen kaverin rapussa kunnes tämä kaveri tuli etsimään meitä ja löysi kesken kaiken
-olen mennyt tapailemani miehen luo kännissä ihan vaan tupakalle mutta ilta päättyi minun vonkaamiseen, mies siis selvä, ja hän antoi säälistä varmaan et sai minut ulos enkä enää kuullut hänestä sitten
-olen toivoton piereskelemään kännissä, siis missä vaan koska vaan vaikka bussissa, tiskillä, narikassa.yksin.kaksin.. .hyi!
-känniviestit ihastuksille on perus. .viestit ei ole noloja vaan itse yhteydenotto
-kaatuilut pitkin katuja on erikoisalaani..
-olen antanut nuolla pilluani baarin loossissa pöydän alla ja poke melkein heitti pihalle
-olen hipelöinyt housujen läpi mies-kaveriani jonka tunnen vuosien ajalta johon en tunne vetoa. .Usein myös puhun hänelle erittäin kyseenalaisia juttuja kuinka ihana hän on. .niin on mutta onko pakko selittää sitä kännissä tyyliin kaulassa roikkuen kun hän on kuitenkin mies
-olen skitsoillut niin turhista asioista ettei mitään järkeä. .siis huutoraivonnut tyyliin väärästä väristä, toki aamulla paloitellut, saan vielä aikuisenakin niitä itkukohtauksia myös..Olen mm kännissä kotiin tullessani raivonnut isälleni joka muuten vaan vaihtoi lakanani että mitä vittua $#@$$#...
-olen jättänyt hellan päälle yöksi täysille kun laitoin ruokaa, onneksi mitään ei käynyt
-olen muuten vaan heittänyt poliisiautoa kengällä
-mennyt random nuoren komistuksen kanssa toiseen baariin ja kun hän jutteli joillekin muijille ohimennen, menin"suutuksissani" jonkun 40v ulkomaalaispapan pöytään flirttailemaan ja hän tarjosi juomankin ja sitten palasin alkuperäismiehen luo. .Onneksi
-olen soittanut poliisit koska koirani päälle juoksi vapaana ollut iso koira ja mitään ei edes käynyt. .Soitin ihan 112 ja sanoin haluavani tehdä rikosilmoituksen
-sylkäissyt katsomatta vaan jonkun muijan päälle kadulla, tuli mies hieman vihaisena huutamaan että katso vittu eteesi
Pahimpia on silti oudot jutut joita kyllä riittää. .
Itken aina kuinka kuolen yksin ja kukaan ei halua minua.. no ihmekös tuo! Kaikenmaailman selkäänpuukotus tarinoita rakkaista kavereista myös "hirveä läheisriippuvainen huora tai "ei ihme että on ikisinkku" hyi mitä juttuja. . Meikkaa myösaina baarin pöydässä ilman valvalaistusta ym peiliä ja jälki on sen mukaista ihme kun ei kukaan sano mitään. .
-
Noh kertokaas omanne?
Kommentit (22)
huutoraivonnut tyyliin väärästä väristä, toki aamulla paloitellut
Tolla menolla en yhtään epäile etteikö jonain aamuna vielä paloitella.
Tuo ap:n meno kuulostaa erittäin huolestuttavalla. Ehkä kannattaisi lopettaa juominen ja hakea apua siihen, elley yksin pysty. Sulla on kuitenkin lapsi, niin tee se edes hänen vuoksi.