Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kännimokia perjantain kunniaksi

Vierailija
31.07.2015 |

kännimokia perjantain

Kertokaa muutkin ihmeessä vaikka näitä ketjuja onkin ollut

itse olen hirveä ääliö kännissä vaikken kyllä muutenkaan mikään penaalin terävin kynä ole.. ikää vähän päälle 20 ja lapsikin jo löytyy mikä tekee häpeästä kamalampaa. . Olen ikävuosina 16-23 mm

-olen kussut housuun kun sammuin keskellee kaupungin keskustaa josta ambulanssi vei sairaalaann ja räyhäsin lääkäreille
-tanssin kuin sätkynukke ja kaatuilen tanssilattialla, huidon kuin hullu ja muut hieman hillitysti keikuttaa peppua kun minä moshaan ja hieron itseäni seiniin ym
-olen jäätynyt karaokessa monesti kun biisi onkin ollut eri/nopeampi versio ym...todella noloa seistä hiljaa mikki kädessä puoli biisiä ja rääkyä väliin kun vielä menen lavalle rinta rottingilla. .
-selitän omiani, kuten poikaystäväni toinen veli on bandidoksessa ja toinen helvetin enkeleissä joten tiedän nää hommat Hei! Enpä oikeasti tiennyt. .
-olen pannut varattua hänen rapussaan kun sisälle ei voinut mennä kun sen muija nukkui kotona. .hyi..Myös toista ihmistä olen pannut hänen kaverin rapussa kunnes tämä kaveri tuli etsimään meitä ja löysi kesken kaiken
-olen mennyt tapailemani miehen luo kännissä ihan vaan tupakalle mutta ilta päättyi minun vonkaamiseen, mies siis selvä, ja hän antoi säälistä varmaan et sai minut ulos enkä enää kuullut hänestä sitten
-olen toivoton piereskelemään kännissä, siis missä vaan koska vaan vaikka bussissa, tiskillä, narikassa.yksin.kaksin.. .hyi! 
-känniviestit ihastuksille on perus. .viestit ei ole noloja vaan itse yhteydenotto
-kaatuilut pitkin katuja on erikoisalaani..
-olen antanut nuolla pilluani baarin loossissa pöydän alla ja poke melkein heitti pihalle
-olen hipelöinyt housujen läpi mies-kaveriani jonka tunnen vuosien ajalta johon en tunne vetoa. .Usein myös puhun hänelle erittäin kyseenalaisia juttuja kuinka ihana hän on. .niin on mutta onko pakko selittää sitä kännissä tyyliin kaulassa roikkuen kun hän on kuitenkin mies
-olen skitsoillut niin turhista asioista ettei mitään järkeä. .siis huutoraivonnut tyyliin väärästä väristä, toki aamulla paloitellut, saan vielä aikuisenakin niitä itkukohtauksia myös..Olen mm kännissä kotiin tullessani raivonnut isälleni joka muuten vaan vaihtoi lakanani että mitä vittua $#@$$#...
-olen jättänyt hellan päälle yöksi täysille kun laitoin ruokaa, onneksi mitään ei käynyt
-olen muuten vaan heittänyt poliisiautoa kengällä
-mennyt random nuoren komistuksen kanssa toiseen baariin ja kun hän jutteli joillekin muijille ohimennen, menin"suutuksissani" jonkun 40v ulkomaalaispapan pöytään flirttailemaan ja hän tarjosi juomankin ja sitten palasin alkuperäismiehen luo. .Onneksi
-olen soittanut poliisit koska koirani päälle juoksi vapaana ollut iso koira ja mitään ei edes käynyt. .Soitin ihan 112 ja sanoin haluavani tehdä rikosilmoituksen
-sylkäissyt katsomatta vaan jonkun muijan päälle kadulla, tuli mies hieman vihaisena huutamaan että katso vittu eteesi

Pahimpia on silti oudot jutut joita kyllä riittää. .
Itken aina kuinka kuolen yksin ja kukaan ei halua minua.. no ihmekös tuo! Kaikenmaailman selkäänpuukotus tarinoita rakkaista kavereista myös "hirveä läheisriippuvainen huora tai "ei ihme että on ikisinkku" hyi mitä juttuja. . Meikkaa myösaina baarin pöydässä ilman valvalaistusta ym peiliä ja jälki on sen mukaista  ihme kun ei kukaan sano mitään. . 

-

Noh kertokaas omanne?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä näitä itsekään hauskoina pitänyt, ei kai moka sitä tarkoita? :D ja on minulla toki normiviikonloppujakin, nämä ovat melkein kymmenen vuoden aikana tapahtuneet ja juo n kerran kuussa ja sanon vielä sen että mies sekoilut olivat minun ollessa sinkku. Todella ääliö olen toki mutta tarkoitus ei ollut olla hauska todellakaan :D ihmettelen vaan kun tästä on ollut ketjuja ilman moraalisaarnaa pahemmillakim tarinoilla ?

Hullu mikä hullu mutta puolustautua en voi kun sanomalla etteivät nuo nyt vuoden sisällä lähellekään tapahtuneet enkä juo viikoittain :D

Vierailija
2/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lohduttaisko sua mun mokat? Mä juon ehkä 6 kertaa vuodessa humalan ja tässä 15 vuoden aikana on tullut mm.

Harrastettua kahden miehen kanssa seksiä

Baarin vessassa seksiä, nappasin vaan jonkun miehen tiskiltä

Soittanut kahdelle miehelle yhtä aikaa ja molemmat ajoi mun luo seksi mielessä juu... Onneks ottivat huumorilla ja lähtivät pois. Siis vahingossa humalassa soitin...

Iskenyt taksikuskin kaksi kertaa

Iskenyt miehen keskeltä katua mun luo harrastamaan seksiä

(mulla on ollut seksiadfiktio, joka käynnistyi humalassa aina)

Tehnyt todella noloja tunnustuksia kavereille mm sukupuolitaudista joka mulla on näiden seksihurjastelun muistona, kertonut ihastuksista vuolaasti itkien.

Itkeskellyt kaverien perään, kun he lähtivät baarista kotiin, itkin kuin olisivat suurinpiirtein sotaan lähdössä. Juuh...

Mennyt vieraiden ihmisten autoon, toki niitäkin iskenyt seksiseuraksi

Käyttänyt holtittomasti rahaa

Polttanut pilveä (vihaan huumeita)

Lähetellyt noloja tekstiviestejä ihastuksille, kunnes keksin jättää puhelimen kännäysilloiksi kotiin.

Yrittänyt iskeä työkavereita

Mulla todettiin myöhemmin kaksisuuntainen mielialahäiriö, joka osaksi selittänee käytökseni.

Mitäköhän vielä... Noloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin WT-pubiruusua paljaalteen baarin vessassa. Lisäksi k.o. nainen otti poskeen siellä vessassa. Oli kiva herätä seuraavana päivänä tuhannen darrassa. Testeihin oli sitten pakko mennä. Onneksi ei löytynyt mitään....

Vierailija
4/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä panin useamman miehen kanssa muutaman kännipäivän ratoksi ja panin niin paljon, että sain järkyttävän emätintulehduksen, mahaa kouristeli ja hirvee kipu alapäässä!

Useamman kerran on tullut istuttua tärisevänä seksitautien poliklinikalla... Yhdeltä sain herpeksen, yhdeltä kondylooman, jota jäädytettiin nestemäisellä typellä monta kertaa... Järkyttävä kipu.

Ihmiset älkää juoko itseänne holtittomaksi.

Terv 17

Vierailija
5/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mitä lorttoja ootte.

Vierailija
6/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 15:28"]Ap lohduttaisko sua mun mokat? Mä juon ehkä 6 kertaa vuodessa humalan ja tässä 15 vuoden aikana on tullut mm.

Harrastettua kahden miehen kanssa seksiä

Baarin vessassa seksiä, nappasin vaan jonkun miehen tiskiltä

Soittanut kahdelle miehelle yhtä aikaa ja molemmat ajoi mun luo seksi mielessä juu... Onneks ottivat huumorilla ja lähtivät pois. Siis vahingossa humalassa soitin...

Iskenyt taksikuskin kaksi kertaa

Iskenyt miehen keskeltä katua mun luo harrastamaan seksiä

(mulla on ollut seksiadfiktio, joka käynnistyi humalassa aina)

Tehnyt todella noloja tunnustuksia kavereille mm sukupuolitaudista joka mulla on näiden seksihurjastelun muistona, kertonut ihastuksista vuolaasti itkien.

Itkeskellyt kaverien perään, kun he lähtivät baarista kotiin, itkin kuin olisivat suurinpiirtein sotaan lähdössä. Juuh...

Mennyt vieraiden ihmisten autoon, toki niitäkin iskenyt seksiseuraksi

Käyttänyt holtittomasti rahaa

Polttanut pilveä (vihaan huumeita)

Lähetellyt noloja tekstiviestejä ihastuksille, kunnes keksin jättää puhelimen kännäysilloiksi kotiin.

Yrittänyt iskeä työkavereita

Mulla todettiin myöhemmin kaksisuuntainen mielialahäiriö, joka osaksi selittänee käytökseni.

Mitäköhän vielä... Noloa!
[/quote]

Et selkeästikään ole vaimomatskua.

Vierailija
7/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut niin kännissä etten muista niitä mokia.

Vierailija
8/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen valehdellut olleeni vielä suhteessa exäni kanssa kun nussin kännissä pari kertaa yhtä miestä jota en edes halunnut, Keikkunut holtittomasti tanssitangolla. Siinä ne elämäni hurjimmat kännimokat.. Ehkä eniten inhottaa tuo hetken seksiromanssi koska en sellaisia tykkää muutenkaan harrastaa vaan olen parisuhde ihminen, thank god olen tolkuissani ollut sen verran etten ole tuon enempää lähtenyt jakelemaan enkä pahempaa mokaillut.

Vierailija
9/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hauskoja "mokia"

Vierailija
10/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Tota ei pysty lukemaan kovin kauaa

b) Miksi kännäät, kun et selvästikään osaa hallita sitä?

Vierailija
11/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

TLDR

Vierailija
12/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

c) Kännit ja mokailut eivät ole mitenkään kunniaksi perjantaille.

Vierailija
13/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko sulla olla adhd? Ei pahalla :) Mutta ei toi normaalilta kuulosta.

Vierailija
14/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua kultaseni! Koita ryhdistäytyä, nuo jutut eivät olleet ollenkaan hauskoja! Sinulle itsellesi käy vielä huonosti, kumma kun et saanut sylkemisestä pahoinpitelysyytettä.. Mieti miksi juot itsesi tuollaiseen tilaan, tuo ei ole enää hauskaa. Pohdi hetki tilannettasi ja harkitse terapiaan menemistä.
Läheisilläsi on varmasti kova huoli sinusta, kirjoitan tämän kaikella rakkaudella.
Terveisin, entinen "kännisekoilija" jolle kävi ikävästi

Vierailija
15/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en ottaisi alkoholia tipan tippaa. Nuo ei todellakaan ole enää hauskoja kännimokia. Olet aivan uskomaton koheltaja ja en ikinä haluaisi olla tuollaisen lähipiirissä.

Vierailija
16/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuista on vaikea pistää pahemmaksi. Huh huh. Itse en ole tainnut mokailla koskaan, sen verran nätisti osaan käyttäytyä kovassakin humalassa. Tai oikeastaan olen ehtinyt kotiin nukkumaan ennenkuin olisin siinä kunnossa, että voisin jotain typerää sanoa tai tehdä.
N24

Vierailija
17/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla täytyy ap olla ihan järkyttävä morkkis joka lauantai! Miten selviät niistä? Itsellä menee morkkiksessa kärsiessä koko viikonloppu, vaikka en tee tai sano koskaan mitään typerää. Krapulaa ei tule koskaan, mutta morkkis aina. Siksi juonkin erittäin harvoin.

Vierailija
18/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä ap, nauran sulle kun olet niin säälittävä. Sinut vois laittaa sanakirjaan kohtaan "luuseri".

Vierailija
19/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liian humalassa ja näytin naurettavalta ja varmaan kuulostinkin.

Vierailija
20/22 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, mitä helvettiä ap? Ja mä kuvittelin, että ite oon ollut kauhea koheltaja. Kannattaisko harkita vakavasti alkon käytön lopettamista, se erittäin selkeästi ei näytä sulle sopivan. Sulla sentään on lapsikin. Ryhdistäydy, nuori ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan