Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolot asiat, joita teille on sairauden takia tapahtunut

Vierailija
31.07.2015 |

Itsellä syömishäiriön takia noloja ja kamalia tapahtumia riittää... Mitä teille on tapahtunut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kohdussa pari hyvälaatuista myoomaa, jotka aiheuttavat runsaat, äkisti alkavat menkat. Kerran olin duunissa ohuessa vihreässä kesähameessa... ja vasta kotona huomasin menkkojen alkaneen, järkyttävät ja näkyvät eltaantuneen ketsupin väriset tahrat loistivat hanurissa. Teki mieli jättäytyä saikulle välittömästi silkasta noloudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epileptinen kohtaus keskellä vilkasta toripäivää... Onneksi oli mies mukana, ei tarvinnut yksin selvitä

Vierailija
4/8 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin olemaan vaipoissa sairaalassa tehohoidossa.

Vierailija
5/8 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on selkärankareuma ja kerran lähikaupassa tuli niin järkyttävä kipukohtaus, etten voinut liikuttaa alaruumistani lainkaan. Kipristelin kivusta ja esitin 15 minuuttia lähimmän hyllyn edessä katsovani jotain hiton majoneeseja etten näyttäisi epäilyttävältä :D

Vierailija
6/8 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarat tippuilee käsistä, ja noloa on myös näppäinvirheet täällä av:lla, kun tulee haukkuja.

Vierailija
7/8 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnärillä suunnitellussa sektiossa. Olin pelkässä selästä auki olevassa kaavussa ja minut kärrättiin leikkaussaliin, jossa nuori komea anestesialääkäri odotti puudutteiden kanssa. Se tunne kun nolotti perse paljaana maata kyljellään ja toinen laittaa alaselkään puudutteita ja epiä, tuntui että sen naama oli muutaman sentin päässä omasta hanurista... Myös osastolla kun ei voinut liikkua sängystä leikkauspäivänä ja kätilö kävi painelemassa kohtua ja vaihtamassa vaippaa alle.. En tykkää olotilasta, jossa olen muiden armoilla ja varsinkin kun siihen liittyy alastomuutta. Vaikka ihan normaaliahommiahan nuo on leikkurissa ja osastolla.

Vierailija
8/8 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin leikkauksessa heräämisen jälkeen virtsaaminen ei onnistunut.

Katetria tunki kaksi naishoitajaa mulkusta rakkoon, ei siinä muuten mitään mutta nolotti ja hävetti helvetisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän