Olen naimisissa aivokirurgin kanssa, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (33)
Oletko kolmas vaimo (osastosihteeri yms.?) Siis lääkärivaimon ja sairaanhoitajavaimon jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:27"]
millanen työviikko? onko kuin paljon vapaata? elääkö kurinalasta elämää ( esim. urheilu, alkoholin käyttö) että pysyis skarppina? onko stressaantunut työstään, on niin iso vastuu kuitenkin. paljon on kk/palkka? täs muutama!:D
[/quote]Pääosin päivätyössä, mutta takapäivystyksiä on. Elää terveellistä elämää, en nyt tiedä että skarppiuden takia kuitenkaan vaan ihan itsensä. Ei koe stressiä. Palkka on hyvä (en katsele tilinauhoja).
Onks sillä yhtä hyvät hiukset ku Derek Shepherdillä?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:28"]
Millaisia leikkauksia miehesi tekee?
[/quote]Laidasta laitaan, kasvainten poistoja, traumoja, nikamia... En tiedä ihan kaikkea.
Lähtikö miehesi pari iltaa sitten takapäivystäjänä "töihin"? Hoiteli ihan muuta päätä ihmisestä kuin yläpäätä silloin. Kirurgit on jees mutta en sellaista naisi siis aviomiehekseni.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:28"]
Millaisia leikkauksia miehesi tekee?
[/quote]Laidasta laitaan, kasvainten poistoja, traumoja, nikamia... En tiedä ihan kaikkea.
[/quote]
Nikamia???? Aivoissa?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:37"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:28"] Millaisia leikkauksia miehesi tekee? [/quote]Laidasta laitaan, kasvainten poistoja, traumoja, nikamia... En tiedä ihan kaikkea. [/quote] Nikamia???? Aivoissa?
[/quote]Selkäytimeen kajoavia siis.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:37"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:32"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:28"] Millaisia leikkauksia miehesi tekee? [/quote]Laidasta laitaan, kasvainten poistoja, traumoja, nikamia... En tiedä ihan kaikkea. [/quote] Nikamia???? Aivoissa?
[/quote]Selkäytimeen kajoavia siis.
[/quote]
AP on siis itse hoitaja, oliko työpaikkaromanssi?
Lääkärimiehet on usein sinkkuina huonosti pukeutuvia, ujohkoja ja normaaleissa iskupaikoissa baareissa ja bileissä nössöjäkin. Ainut paikka mistä saavat itseään ulkoisesti tasokkaampia vaimoja tai syrjähyppyjä on työpaikka. Valmiina vaatteet (kaikilla rumat ja löysät) ja hoitohenkilökunnan naisiin iskee status.
Mää luulin aluksi että oli provo mutta ylpeän hoitsuvaimon häipyminen linjoilta teki hommasta aidon oloisen (kun paljastui ettei lääkärimies ei ole muiden av-mammojen päätavoite elämässä)
Sano etunimesi, niin tiedän heti kuka olet, tai puhutko totta.
Hitsi, arvostan aivokirurgeja! Yksi niistä teki miehestäni taas kävelevän! Leikkasi hyytymän tosi syvältä aivoista, oli alansa huippuja!
Terkkuja! Tiijä vaikka olisi miehesi tai tämän konkarin opissa ollut!
Itse muuten joskus vitsinä heitän, että olen aivokirurgi! Se on eniten arvostamani ammatti ja ala!