Heh, onpas imartelevaa...
Kirjoitin tästä(kin) tänne jo kerran, mutta kirjoitan uudestaan. Au, kurkku on kipeä ;( vittu... Niin, juttelin netissä ihan kivan oloisen miehen kanssa mutta en ollut nähnyt hänestä kuvaa. Hän sitten näytti kuvansa ja sieltähän paljastui erittäin läski mies. Eipä se naamakaan mikään erityisen hyvä ollut, mutta läskiys oli ehdoton ei-jatkoon. Emme olleet kertaakaan jutelleet puhelimessa, emme tavanneet, vain ja ainoastaan jutelleet netissä. Ilmoitettuani, etten halua mitään suhdetta hänen kanssaan niin hän jatkoi juttelua kuitenkin. Kysäisin sitten et olemmeko kavereita? Mitä hän vastasikaan? Ei hän kykene, hän on niin KIINTYNYT minuun ettei pysty suhtautua minuun pelkkänä kaverina. Öh... Aika outoa..... Kyllä huomaa tuollaisesta suhtautumisesta, että ei todella saa KETÄÄN, jos oikeasti muutama nettiviesti saa noin sekaisin ja tunteet pintaan. Hohhoo...
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:50"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:39"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:37"]Ja sinä olet parempi ihminen suhteessä häneen miten?! Missä vika?! Kyvyttömyydessä asettua toisen asemaan?! Tunnepuolen köyhdessä vai ihan vaan yleisessä välinpitämättömyydessä?! Lihavuudelle sentään voi tehdä jotain, mutta tuolle päänhötön kanssa joudut elämään hautaan asti. [/quote] No en minä nyt silleen tarkoita, mutta en vain oikein ymmärrä tuollaista että pari nettiviestiä saa toisen "kiintymään" noin pahasti. En sanonut itseäni paremmaksi ihmiseksi. Läskiydelle en tosin syty millään. [/quote] Mitkä ovat sinun vikasti ja puuteesi, kun haet netistä seuraa... [/quote] Vikani ja puutteeni on se, että minulla on vaatimuksia miehelle ja livenä vaatimukset täyttävää miestä on äärimmäisen vaikeaa löytää. Netissä on helppoa suodattaa miehiä :)
[/quote]
Akateeminen tutkinto, Armanin neule, ehdottomasti litteä vatsa... niin ja vihreät silmät.
[/quote]
Ihan vain lapseton, fiksu, hauska, lojaali ja alkoholia kohtuudella käyttävä, ei nuuskaa eikä miel. röökiä. Perus mies.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:59"]Niinku vittu kavereita vaan, vittu, muttei lihavia! Minulla on vaatimuksia, vaikka olenkin vapaaehtoisesti yksin, nih!
[/quote]
Öö... En halunnut parisuhdetta hänen kanssaan. Kaveruutta halusin. Ongelmia korvien välissä? :)
Mies ei halunnut uusia kavereita. Esitti tämän sinulle nätillä tavalla.
Niin että ap saa profiloida lyhyn kontaktin jälkeen miehen kelvottomaksi, mutta mies ei saa ihastua mielikuvaan, jonka ap:sta sai? Ontuva on logiikka.
Mitä vittuja te olette tuomitsemaan minut :D Ette tiedä elämästäni MITÄÄN, ette tiedä kenet olen menettänyt, ketä suren 24 h. Ette tiedä mitä stressaan, mistä huolehdin, murehdin. Voin kertoa, että ei ole pitkään aikaan kiinnostanut tipan tippaa MIKÄän eikä kukaan. Eli todellakin olen ollut yksin mutta en yksinäinen.
Öh! Öh? Öööö. Vittu.
Kuulostaapa tuo ap ihastuttavalta ihmiseltä, kova ähkimään ainakin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:03"]Niin että ap saa profiloida lyhyn kontaktin jälkeen miehen kelvottomaksi, mutta mies ei saa ihastua mielikuvaan, jonka ap:sta sai? Ontuva on logiikka.
[/quote]
Minä näin lihavuuden, eli tiedän etten ihastu häneen. What the fuck is the problem? Minä sentään olen reaalimaailmassa, hän kuvitteli omiaan.
Krääh. Tuksulta kuulostat, ja siitä sentään on kuultu liikaakin.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:04"]Öh! Öh? Öööö. Vittu.
Kuulostaapa tuo ap ihastuttavalta ihmiseltä, kova ähkimään ainakin.
[/quote]
:)
Mitä sinä hänen elämästään tiedät?
Vähän tökerö asenne ap:llä.
Sitä en kyllä itsekään tajua miksi mies joka saa pakit ei voi jatkaa kaverina, etenkin jos nainen ei siinä nolaa miestä eikä muutenkaan ole tyly. Mihin se ihastuminen perustuu, siihenkö vain että voi kun pääsisi pukille? Sitten kun tuo mahdollisuus torpataan niin eipä siinä ole enää mitään mieltä olla missään tekemisissä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:04"]
Mitä vittuja te olette tuomitsemaan minut :D Ette tiedä elämästäni MITÄÄN, ette tiedä kenet olen menettänyt, ketä suren 24 h. Ette tiedä mitä stressaan, mistä huolehdin, murehdin. Voin kertoa, että ei ole pitkään aikaan kiinnostanut tipan tippaa MIKÄän eikä kukaan. Eli todellakin olen ollut yksin mutta en yksinäinen.
[/quote]
Me vain yritämme puolustaa tuota miestä, jonka sinä tuomitset tuntematta vain koska hän ei mielyttänyt sinua ulkonäöllisesti. On todella epäkypsää ja loukkaavaa nauraa tuollaiselle. Sinä et tiedä hänen elämästä mitään, et kenet hän on menettänyt, ketä hän suree, jne.... Sitä saa mitä tilaa!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:07"]Vähän tökerö asenne ap:llä.
Sitä en kyllä itsekään tajua miksi mies joka saa pakit ei voi jatkaa kaverina, etenkin jos nainen ei siinä nolaa miestä eikä muutenkaan ole tyly. Mihin se ihastuminen perustuu, siihenkö vain että voi kun pääsisi pukille? Sitten kun tuo mahdollisuus torpataan niin eipä siinä ole enää mitään mieltä olla missään tekemisissä.
[/quote]
Niinpä!! Enkä todellakaan ollut ilkeä enkä nolannut. Kerroin vain, että olemus ei nappaa siinä mielessä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:06"]Mitä sinä hänen elämästään tiedät?
[/quote]
Vähän kaikenlaistahan hän tuppasi kertomaan.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:04"]
[/quote]
Me vain yritämme puolustaa tuota miestä, jonka sinä tuomitset tuntematta vain koska hän ei mielyttänyt sinua ulkonäöllisesti. On todella epäkypsää ja loukkaavaa nauraa tuollaiselle. Sinä et tiedä hänen elämästä mitään, et kenet hän on menettänyt, ketä hän suree, jne.... Sitä saa mitä tilaa!
[/quote]
En minä ole nauranut. Vitutti, koska hän romantisoi minut mielikuvissaan eikä voinut olla kaveri
Ymmärrän ap:ta! Jos olisin edes kaveri jokaisen ei-kiinnostavan ihmisen kanssa, niin olisipa siinä urakkaa kerrakseen!
Kyllä kai jokaisella ihmisellä saa olla kriteerit kumppania - tai edes kavereita - valitessaan. Itse olen vuosien mittaan harvakseltaan treffipalstaillut, enkä todellakaan jaksa ryhtyä edes kaveriksi kellekään, joka ei vaan kiinnosta! Olkoon syynä huono kirjoitustaito tai -ulkonäkö.
Enkä yhtään loukkaantuisi, jos vastapuoli ei haluaisi jatkaa kanssani kuvani nähtyään. Nettijutut on nettijuttuja, muutama viestittely ei edellytä edes kaveruutta!
Uhh aika epätoivoista mieheltä! Älä välitä näistä kommenteista, läskeillä menee tunteisiin!
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:23"]Ymmärrän ap:ta! Jos olisin edes kaveri jokaisen ei-kiinnostavan ihmisen kanssa, niin olisipa siinä urakkaa kerrakseen!
Kyllä kai jokaisella ihmisellä saa olla kriteerit kumppania - tai edes kavereita - valitessaan. Itse olen vuosien mittaan harvakseltaan treffipalstaillut, enkä todellakaan jaksa ryhtyä edes kaveriksi kellekään, joka ei vaan kiinnosta! Olkoon syynä huono kirjoitustaito tai -ulkonäkö.
Enkä yhtään loukkaantuisi, jos vastapuoli ei haluaisi jatkaa kanssani kuvani nähtyään. Nettijutut on nettijuttuja, muutama viestittely ei edellytä edes kaveruutta!
[/quote]
Siis minulle olisi kelvannut kaveruus ihan hyvin, mutta miehellä oli jokuihmeen fiksaatio minuun. Muutama vaivainen viesti ja toinen on ihan "hulluna"..........
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:52"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:46"]Siellä on toisessa päässä siis epätoivoisen yksinäinen ihminen, joka janoaa edes virtuaalista läheisyyttä. Lihavakin. Toisessa päässä yhtä yksinäinen nainen, mutta niin tympeä, että käy raportoimassa mammapalstalle negatiiviset yrjötyksensä ja jatkaa sen jälkeen samaa yksinäisyyttään naama happamassa virneessä. -Ei voittajia. Paitsi ehkä se lihva, jolla on tunteet ja sydän tallella. Ehkä niihin vastataankin joskus. [/quote] Öh... :D Olen yksin mutta en yksinäinen. Jos ihminen on omasta tahdostaan yksin niin se ei tarkoita muuta kuin sitä, että haluaa olla rauhassa. Tosin, en ymmärrä mistä virmtusta päättelit tuollaista. Siksikö, että käytän nettiä? :D Hui...
[/quote]
Toi lause on niin kulunut klisee...omasta vapaasta tahdostaa yksin. Mitä lehtiä sinulla yöpöydällä?! Näin viettelen miehen, jos kerran kaikki sinkut on yksin omasta vapaasta tahdosta niin mihin niitä miehen viettely vinkkejä tarvitaan. Mutta toki sinä olet erilainen kuin kaikki muut sinkut.
[/quote]
Klisee tai ei, se on täyttä totta. Näin suruaikana kun ei ole sattumoisin ihmiset kiinnostaneet missään mielessä.