Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heh, onpas imartelevaa...

Vierailija
31.07.2015 |

Kirjoitin tästä(kin) tänne jo kerran, mutta kirjoitan uudestaan. Au, kurkku on kipeä ;( vittu... Niin, juttelin netissä ihan kivan oloisen miehen kanssa mutta en ollut nähnyt hänestä kuvaa. Hän sitten näytti kuvansa ja sieltähän paljastui erittäin läski mies. Eipä se naamakaan mikään erityisen hyvä ollut, mutta läskiys oli ehdoton ei-jatkoon. Emme olleet kertaakaan jutelleet puhelimessa, emme tavanneet, vain ja ainoastaan jutelleet netissä. Ilmoitettuani, etten halua mitään suhdetta hänen kanssaan niin hän jatkoi juttelua kuitenkin. Kysäisin sitten et olemmeko kavereita? Mitä hän vastasikaan? Ei hän kykene, hän on niin KIINTYNYT minuun ettei pysty suhtautua minuun pelkkänä kaverina. Öh... Aika outoa..... Kyllä huomaa tuollaisesta suhtautumisesta, että ei todella saa KETÄÄN, jos oikeasti muutama nettiviesti saa noin sekaisin ja tunteet pintaan. Hohhoo...

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
2/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelua jatkui aluksi siis varmaan pari päivää, kunnes tyyppi paljasti dramaattiset tunteensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet parempi ihminen suhteessä häneen miten?! Missä vika?! Kyvyttömyydessä asettua toisen asemaan?! Tunnepuolen köyhdessä vai ihan vaan yleisessä välinpitämättömyydessä?! Lihavuudelle sentään voi tehdä jotain, mutta tuolle päänhötön kanssa joudut elämään hautaan asti.

Vierailija
4/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:32"]

Juttelua jatkui aluksi siis varmaan pari päivää, kunnes tyyppi paljasti dramaattiset tunteensa.

[/quote]

Ok.

Vierailija
5/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:37"]Ja sinä olet parempi ihminen suhteessä häneen miten?! Missä vika?! Kyvyttömyydessä asettua toisen asemaan?! Tunnepuolen köyhdessä vai ihan vaan yleisessä välinpitämättömyydessä?! Lihavuudelle sentään voi tehdä jotain, mutta tuolle päänhötön kanssa joudut elämään hautaan asti.
[/quote]

No en minä nyt silleen tarkoita, mutta en vain oikein ymmärrä tuollaista että pari nettiviestiä saa toisen "kiintymään" noin pahasti. En sanonut itseäni paremmaksi ihmiseksi. Läskiydelle en tosin syty millään.

Vierailija
6/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, soimaa hän jonka ainoana seurana on av-palsta ja netti kirjoittajat, hohhoo...

Vierailija
7/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no oikeastaan kiintymään, ilman heittomerkkejä. Itsehän hän niinsanoi.

Vierailija
8/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:40"]Heh, soimaa hän jonka ainoana seurana on av-palsta ja netti kirjoittajat, hohhoo...
[/quote]

Jaa, hassu päätelmä, mutta olkoon :)

Vierailija
9/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:41"]

[/quote]

Ok.

Vierailija
10/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:41"]

[/quote]

Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen ihastumisen. Todella pöyristyttää nauraa toisen tarpeelle olla rakastettu. Onhan sitä rakkautta ensisilmäykselläkin niin miksei sitten nettikirjoittelun aikana ensiauseella. 

Vierailija
11/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:39"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:37"]Ja sinä olet parempi ihminen suhteessä häneen miten?! Missä vika?! Kyvyttömyydessä asettua toisen asemaan?! Tunnepuolen köyhdessä vai ihan vaan yleisessä välinpitämättömyydessä?! Lihavuudelle sentään voi tehdä jotain, mutta tuolle päänhötön kanssa joudut elämään hautaan asti. [/quote] No en minä nyt silleen tarkoita, mutta en vain oikein ymmärrä tuollaista että pari nettiviestiä saa toisen "kiintymään" noin pahasti. En sanonut itseäni paremmaksi ihmiseksi. Läskiydelle en tosin syty millään.

[/quote]

Mitkä ovat sinun vikasti ja puuteesi, kun haet netistä seuraa...

Vierailija
12/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on toisessa päässä siis epätoivoisen yksinäinen ihminen, joka janoaa edes virtuaalista läheisyyttä. Lihavakin. Toisessa päässä yhtä yksinäinen nainen, mutta niin tympeä, että käy raportoimassa mammapalstalle negatiiviset yrjötyksensä ja jatkaa sen jälkeen samaa yksinäisyyttään naama happamassa virneessä. -Ei voittajia.

Paitsi ehkä se lihva, jolla on tunteet ja sydän tallella. Ehkä niihin vastataankin joskus.

Vierailija
13/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:41"]

[/quote]

Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen ihastumisen. Todella pöyristyttää nauraa toisen tarpeelle olla rakastettu. Onhan sitä rakkautta ensisilmäykselläkin niin miksei sitten nettikirjoittelun aikana ensiauseella. 
[/quote]

Äh, en minä ihan noin ilkeä ole kuin annat ymmärtää! Ehkä minua vain vituttaa se, etten kelpaa kaveriksi. Ei se voi mitään aitoa ihastusta jos on nähnyt vain yhden kuvan ja vaihtanut muutaman viestin. Hän on ihastunut mielikuvituksensa tuotokseen ja sen takia minä en saanut kaveria.

Vierailija
14/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:39"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:37"]Ja sinä olet parempi ihminen suhteessä häneen miten?! Missä vika?! Kyvyttömyydessä asettua toisen asemaan?! Tunnepuolen köyhdessä vai ihan vaan yleisessä välinpitämättömyydessä?! Lihavuudelle sentään voi tehdä jotain, mutta tuolle päänhötön kanssa joudut elämään hautaan asti. [/quote] No en minä nyt silleen tarkoita, mutta en vain oikein ymmärrä tuollaista että pari nettiviestiä saa toisen "kiintymään" noin pahasti. En sanonut itseäni paremmaksi ihmiseksi. Läskiydelle en tosin syty millään.

[/quote]

Mitkä ovat sinun vikasti ja puuteesi, kun haet netistä seuraa...
[/quote]

Vikani ja puutteeni on se, että minulla on vaatimuksia miehelle ja livenä vaatimukset täyttävää miestä on äärimmäisen vaikeaa löytää. Netissä on helppoa suodattaa miehiä :)

Vierailija
15/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:46"]Siellä on toisessa päässä siis epätoivoisen yksinäinen ihminen, joka janoaa edes virtuaalista läheisyyttä. Lihavakin. Toisessa päässä yhtä yksinäinen nainen, mutta niin tympeä, että käy raportoimassa mammapalstalle negatiiviset yrjötyksensä ja jatkaa sen jälkeen samaa yksinäisyyttään naama happamassa virneessä. -Ei voittajia.

Paitsi ehkä se lihva, jolla on tunteet ja sydän tallella. Ehkä niihin vastataankin joskus.
[/quote]

Öh... :D Olen yksin mutta en yksinäinen. Jos ihminen on omasta tahdostaan yksin niin se ei tarkoita muuta kuin sitä, että haluaa olla rauhassa. Tosin, en ymmärrä mistä virmtusta päättelit tuollaista. Siksikö, että käytän nettiä? :D Hui...

Vierailija
16/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vitusta*

Vierailija
17/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:50"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:39"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:37"]Ja sinä olet parempi ihminen suhteessä häneen miten?! Missä vika?! Kyvyttömyydessä asettua toisen asemaan?! Tunnepuolen köyhdessä vai ihan vaan yleisessä välinpitämättömyydessä?! Lihavuudelle sentään voi tehdä jotain, mutta tuolle päänhötön kanssa joudut elämään hautaan asti. [/quote] No en minä nyt silleen tarkoita, mutta en vain oikein ymmärrä tuollaista että pari nettiviestiä saa toisen "kiintymään" noin pahasti. En sanonut itseäni paremmaksi ihmiseksi. Läskiydelle en tosin syty millään. [/quote] Mitkä ovat sinun vikasti ja puuteesi, kun haet netistä seuraa... [/quote] Vikani ja puutteeni on se, että minulla on vaatimuksia miehelle ja livenä vaatimukset täyttävää miestä on äärimmäisen vaikeaa löytää. Netissä on helppoa suodattaa miehiä :)

[/quote]

Akateeminen tutkinto, Armanin neule, ehdottomasti litteä vatsa... niin ja vihreät silmät.

Vierailija
18/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:52"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:46"]Siellä on toisessa päässä siis epätoivoisen yksinäinen ihminen, joka janoaa edes virtuaalista läheisyyttä. Lihavakin. Toisessa päässä yhtä yksinäinen nainen, mutta niin tympeä, että käy raportoimassa mammapalstalle negatiiviset yrjötyksensä ja jatkaa sen jälkeen samaa yksinäisyyttään naama happamassa virneessä. -Ei voittajia.   Paitsi ehkä se lihva, jolla on tunteet ja sydän tallella. Ehkä niihin vastataankin joskus. [/quote] Öh... :D Olen yksin mutta en yksinäinen. Jos ihminen on omasta tahdostaan yksin niin se ei tarkoita muuta kuin sitä, että haluaa olla rauhassa. Tosin, en ymmärrä mistä virmtusta päättelit tuollaista. Siksikö, että käytän nettiä? :D Hui...

[/quote]

Toi lause on niin kulunut klisee...omasta vapaasta tahdostaa yksin. Mitä lehtiä sinulla yöpöydällä?! Näin viettelen miehen, jos kerran kaikki sinkut on yksin omasta vapaasta tahdosta niin mihin niitä miehen viettely vinkkejä tarvitaan. Mutta toki sinä olet erilainen kuin kaikki muut sinkut.

Vierailija
19/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:49"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 08:41"] Tai no oikeastaan kiintymään, ilman heittomerkkejä. Itsehän hän niinsanoi. [/quote] Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen ihastumisen. Todella pöyristyttää nauraa toisen tarpeelle olla rakastettu. Onhan sitä rakkautta ensisilmäykselläkin niin miksei sitten nettikirjoittelun aikana ensiauseella.  [/quote] Äh, en minä ihan noin ilkeä ole kuin annat ymmärtää! Ehkä minua vain vituttaa se, etten kelpaa kaveriksi. Ei se voi mitään aitoa ihastusta jos on nähnyt vain yhden kuvan ja vaihtanut muutaman viestin. Hän on ihastunut mielikuvituksensa tuotokseen ja sen takia minä en saanut kaveria.

[/quote]

Sinä annoit itsestäsi varsin ikävän kuvan naureskelullasi...turha syyttää muita millaisen kuvan sinä annat itsellesi.

Vierailija
20/52 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku vittu kavereita vaan, vittu, muttei lihavia! Minulla on vaatimuksia, vaikka olenkin vapaaehtoisesti yksin, nih!