Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli vanhempiesi käyttämä lempinimi itsestäsi?

Vierailija
31.07.2015 |

Minä olin Hanhisääski. 

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksukainen. Olin normaalipainon alarajoilla painokäyrien mukaan ja harrastin liikuntaa ohjatusti 5 krt/vko, mutta vanhemmilla oli päähänpinttymä siitä että olin lihava ja laiska lapsi. Ankarien puhutteluiden lisäksi koostani piikiteltiin jatkuvasti esimerkiksi juuri muka-hyväntahtoisella lempinimellä

Vierailija
22/39 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luppakorva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 10:55"]

Mahtimela. Penikseni ylitti kuulemma 20 sentin rajapyykin (lepotilassa) ollessani 3-vuotias.

[/quote]

ootkohan sä ihan sekasin?

Vierailija
24/39 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkku. Hyvänä päivänä Kusipää.

Vierailija
25/39 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle annettiin vuosikausia haudottu ja toivottu unelmanimi, eikä minua koskaan kutsuttu millään muulla kuin sillä nimellä, kaikki muu olisi ollut pyhäinhäväistystä.

Vierailija
26/39 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ette usko,mutta Laurista väännettiin puheessa 'Lasse' ja siitä tietysti,kuinkas muuten, 'Lassukka',mutta nyt olen tarkka siitä ,että nimeni on nimenomaan  Lauri ja sillä hyvä ja ne joille ei mene jakeluun, valitsevat näin sen etteivät voi kuulua enää ystäväpiiriini.

Poikkeuksen tekevät vain ,jotkut nyt jo vanhemmanpuoleiset ihmiset eli vanhempieni ystävät jotka saavat sen ikänsä vuoksi anteeksi samoin kuin jotkut aivan satunnaisesti näkyvät entiset koulukaverit,mutta jos kanssa käyminen heidänkin kanssaan jatkuu yli puoli tuntia ,niin heillekin minä  kyllä  tästä nimi-asiastani huomautan ja mainitsen.

Niin ja kumppanini tietysti ,mutta hänen käyttämäänsä lempinimeä minusta  en tässä paljasta.

Lassukka se tosiaankaan EI ole.

Vierailija
27/39 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani eivät oikein päässeet sopuun nimestäni, joten äiti kutsuu yhdellä ja isä toisella nimellä. Kumpikaan näistä ei ole mikään virallisista nimistäni. Ja kutsuvat siis edelleen niillä samoilla nimillä.
.
Oikeastaan harvassa ovat ne, jotka käyttävät minusta virallista etunimeäni enkä siksi aina huomaa, kun minua sillä nimellä puhutellaan. Työn kautta saadut tuttavuudet tunnistaa heti siitä, että käyttävät etunimeäni.

Vierailija
28/39 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höjö höjö!

Vierailija
29/39 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kutsui minua valopääksi, äitini mukaan olin muru, rakas, pienokainen ja todella rakas tyttö. Mietin vaan että kuinka rakas, ku Pariisin matka meni minun edelleni.

Vierailija
30/39 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sontsa

Vierailija
31/39 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellu

Vierailija
32/39 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppu

Vierailija
33/39 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möpö

Vierailija
34/39 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junkkuli :) ja iipukka.

Vierailija
35/39 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobitti. Olin niin pienikokoinen lapsi. Lyhyt ja laiha. Nykyään oon vaan Ansku.

Vierailija
36/39 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyris Tyllerö! Äidin mielestä niin iiiiihana lempinimi, mulla tulee mieleen vaan joko tynnyri, jolla on silmät, tai se Raptorin kappele jossa lauletaan "Tyyris Tyllerö oli iso läskimuna". Juu en siedä kyseistä nimistä näin 30 vuotta jälkeenpäinkään :D

Vierailija
37/39 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippuri silloin kun kiukuttelin.

Vierailija
38/39 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku oon aina ollut. Joskus äiti kutsuu etunimellä tai etukirjaimilla "Aaär".
Pikkusiskollani on hauskempi lempinimi ollut. Sanottiin pitkään Hemuliksi :DD

Vierailija
39/39 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rötösherra.Mulla oli sellainen "vankiraidallinen" potkupuku.Niin ja naispuolinen olen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän