IL: Mikä oli Putinin ”karmea” sääntö vaimolleen?
Varmaan Putinin elämän naiset osaisivat kertoa tarkemmin millainen Putin oikeasti on.
Tämä salasuhdespekuloitu voimistelijahan istuu nykyään duumassa ja on toistellut samoja juttuja kuin Putinkin mm. natseista Ukrainassa. Joskus jopa väitettiin, että Putinilla on salalapsi hänen kanssaan. Muitakin huhuja lehtolapsista on ollut, viimeksi viime vuonna.
” Putinin salatut elämät
Venäjän ensimmäinen nainen hurmasi Suomen vierailulla. Myöhemmin hän paljasti presidentin vastenmieliset säännöt vaimolleen kotona ja kulissi särkyi. Yksi asia yhdistää Vladimir Putiniin yhdistettyjä naisia.”
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9b7d1732-9624-4feb-8bf7-a90ec4ac9411
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vaati nielemään
Venäläinen nainen nielee aina!
No se että naisen pitää tehdä kaikki kotityöt. Olis karmeaa ainakin minusta.
Vierailija kirjoitti:
No se että naisen pitää tehdä kaikki kotityöt. Olis karmeaa ainakin minusta.
Tuoko se karmea sääntö siis oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä aloittanut *aiskaukset valloittamassaan kaupungissa:
https://nypost.com/2022/03/04/ukrainian-woman-svetlana-zorina-claims-ru…
Ja näitä venäisiä sotilaita on täälläkin sureksittu kun ovat "pakotettu" sotimaan. Muka viattomia nuoria poikia.
Tätä ne siellä tekevät. Täysiä hirviöitä. Ei mitään armoa näille.
Osa varmaan mennyt sinne juuri sen vuoksi, että saa toteuttaa sairaita halujaan. Jutussa kerrotaan venäläisten sotilaiden raiskanneen mm. 17-vuotiaan tytön ja sen jälkeen tappaneen tämän.
Aivan sairasta. Ja todella surullista ettei tämä maailma muutu.
Sota stressi aiheuttaa miehille hormonaalisia muutoksia. Myös koulemanpelko aiheuttaa sen ettei maailmassa ole sääntöjä. Kaikkea saa tehdä ennen kuolemaa. Tästä syystä itse olen sivari. Vaikka nyt on sitä mieltä että en raiskaisi niin sodassa sotilaat ovat humalassa ja aineissa. Moni pelkää ja pistää pahan kiertämään. Hyviä sotilaita ei olekaan...
Haluan tähän väliin kertoa mitä70-luvulla kuollut isoisäni kertoi minulle kun viina nousi päähän. Tietenkin verisiä taisteluja mutta se mitä naisille tehtiin joukolla tuvissa. Voitte varmasti kuvitella. Tuon ajan mies oli kova ja sovinistinen. Oman vaimonkin sai ottaa väkisin. Babushkat olivat valmiita tyydyttämään suulla sotilaita liepuskaa vastaan. Isoisä naureskeli pelottavalla tavalla että hampaattoman mummon suuhoitoa muistelee mielellään. Tämä tarina toistui usein viinaa ottaneena. Olin teini-ikäinen. Kävin armeijan 82. Isoisä kuoli tulipalossa. Humalassa oli ollut. Noin muuten hyvä vanhanliitonmies. Yksityiskohtia en viitsinyt tänne kertoa, ne voisi tuottaa pahoinvointia.
Osa tuon ajan miehistä oli kovia, ja osa on nykyäänkin salaa tuollaisia.
Empaattisia, hyviä miehiä on kuitenkin aina ollut olemassa eli ei väkivallattomuus ja muiden ihmisten kunnioittaminen ole mikään uusi juttu ihmiskunnassa, vaikka siitä onkin tullut yleinen vaatimus ihan kaikille vasta verrattain äsken.
Siihen on myös syynsä, miksi sata vuotta sitten ja aiemminkin oli kaikenlaisia raittiusliikkeitä ja miehiä, jotka näitä kannattivat. Toiset ihmiset ovat aina olleet pahempia kuin toiset, pahuus ihmisissä ei ole vakio.
Toivottavasti sinä olet syntynyt ja kasvanut paremmaksi ihmiseksi kuin isoisäsi.
Empaattisia, hyviä miehiä on olemassa ja pahuus ihmisissä ei ole vakio, mutta kuitenkin miehet massoittain raiskaavat käytännössä kaikissa sodissa, ja miehiä oikein houkutellaan sotaan tällä syyllä. Itsehän ei voi oikeasti koskaan tietää, millaiseksi oma mies muuttuu tuollaisessa tilanteessa. Harvoin naiset itse sitä ovat näkemässäkään.
Eli onko kukaan lukenut sitä Iltalehden maksumuurin takana olevaa juttua?