IL: Mikä oli Putinin ”karmea” sääntö vaimolleen?
Varmaan Putinin elämän naiset osaisivat kertoa tarkemmin millainen Putin oikeasti on.
Tämä salasuhdespekuloitu voimistelijahan istuu nykyään duumassa ja on toistellut samoja juttuja kuin Putinkin mm. natseista Ukrainassa. Joskus jopa väitettiin, että Putinilla on salalapsi hänen kanssaan. Muitakin huhuja lehtolapsista on ollut, viimeksi viime vuonna.
” Putinin salatut elämät
Venäjän ensimmäinen nainen hurmasi Suomen vierailulla. Myöhemmin hän paljasti presidentin vastenmieliset säännöt vaimolleen kotona ja kulissi särkyi. Yksi asia yhdistää Vladimir Putiniin yhdistettyjä naisia.”
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/9b7d1732-9624-4feb-8bf7-a90ec4ac9411
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä aloittanut *aiskaukset valloittamassaan kaupungissa:
https://nypost.com/2022/03/04/ukrainian-woman-svetlana-zorina-claims-ru…
Ja näitä venäisiä sotilaita on täälläkin sureksittu kun ovat "pakotettu" sotimaan. Muka viattomia nuoria poikia.
Tätä ne siellä tekevät. Täysiä hirviöitä. Ei mitään armoa näille.
Osa varmaan mennyt sinne juuri sen vuoksi, että saa toteuttaa sairaita halujaan. Jutussa kerrotaan venäläisten sotilaiden raiskanneen mm. 17-vuotiaan tytön ja sen jälkeen tappaneen tämän.
Aivan sairasta. Ja todella surullista ettei tämä maailma muutu.
Sota stressi aiheuttaa miehille hormonaalisia muutoksia. Myös koulemanpelko aiheuttaa sen ettei maailmassa ole sääntöjä. Kaikkea saa tehdä ennen kuolemaa. Tästä syystä itse olen sivari. Vaikka nyt on sitä mieltä että en raiskaisi niin sodassa sotilaat ovat humalassa ja aineissa. Moni pelkää ja pistää pahan kiertämään. Hyviä sotilaita ei olekaan...
Haluan tähän väliin kertoa mitä70-luvulla kuollut isoisäni kertoi minulle kun viina nousi päähän. Tietenkin verisiä taisteluja mutta se mitä naisille tehtiin joukolla tuvissa. Voitte varmasti kuvitella. Tuon ajan mies oli kova ja sovinistinen. Oman vaimonkin sai ottaa väkisin. Babushkat olivat valmiita tyydyttämään suulla sotilaita liepuskaa vastaan. Isoisä naureskeli pelottavalla tavalla että hampaattoman mummon suuhoitoa muistelee mielellään. Tämä tarina toistui usein viinaa ottaneena. Olin teini-ikäinen. Kävin armeijan 82. Isoisä kuoli tulipalossa. Humalassa oli ollut. Noin muuten hyvä vanhanliitonmies. Yksityiskohtia en viitsinyt tänne kertoa, ne voisi tuottaa pahoinvointia.
Osa tuon ajan miehistä oli kovia, ja osa on nykyäänkin salaa tuollaisia.
Empaattisia, hyviä miehiä on kuitenkin aina ollut olemassa eli ei väkivallattomuus ja muiden ihmisten kunnioittaminen ole mikään uusi juttu ihmiskunnassa, vaikka siitä onkin tullut yleinen vaatimus ihan kaikille vasta verrattain äsken.
Siihen on myös syynsä, miksi sata vuotta sitten ja aiemminkin oli kaikenlaisia raittiusliikkeitä ja miehiä, jotka näitä kannattivat. Toiset ihmiset ovat aina olleet pahempia kuin toiset, pahuus ihmisissä ei ole vakio.
Toivottavasti sinä olet syntynyt ja kasvanut paremmaksi ihmiseksi kuin isoisäsi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä jutussa vaimo kertoo että Putin on sovinisti:
”Ljudmila Putina: Mieheni on sovinisti”
”Rouvan tunnustukset saanevat presidentin korvat kuumenemaan: vaimon mukaan Putin on paitsi vaimonsa tekemisiä vahtiva kotityranni, myös tavattoman nirso ruoan suhteen - eikä pariskunnan yhteinen taival edes alkanut romanttisesti.
-Tavallisestihan käy niin, että ihmiset tapaavat ja rakastuvat. Mutta minä vain totuin häneen, ja sitten vasta rakastuimme, rouva paljasti kirjailija Oleg Blotskille.
Putin on myös häpeilemätön sovinisti.
-Hänellä on kaksi perussääntöä: "Naisen on kotona tehtävä kaikki työt" ja "naista ei saa kehua liikaa tai hän menee piloille", Putina kuvailee Vladimir Putin: Tie valtaan -kirjassa.”
No tuolla perusteella suurin osa suomalaismiehistäkin on häpeilemättömiä sovinisteja.
Tai siis ainakin tuossa samassa ikäluokassa että näiden jälkikasvussa noin 25 vuotta sitten. Nuoremmat toivottavasti on jo tasa-arvoisempia ja romanttisempia. Ja "vanhatkin koirat" oppineet uusia temppuja.
Ja en siis mitenkään puolustele tuota miestä. Päinvastoin, sairas ja kuvottava käppänä. Pointti oli vaan se, että tuollainen se ajatusmalli oli valitettavasti monella muullakin saman ikäpolven miehellä eikä se sinänsä kerro tuosta putinin kokovartalo-mulkkuudesta vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy niitä naisia, jotka pakotetaan tämän miehen tyydytys haaremiin
Pakotetaanko joku? Tuo ex-rouva on mennyt sen verran nuorena yhteen hänen kanssaan, että saa armahduksen, mutta itse ainakin vain halveksin niitä naisia, jotka nykyään tuon kanssa alkavat.
Halveksin jokaista sellaista naista, joka alkaa todistetusti hirviömäisen, kylmän ja suorastaan vaarallisen miehen kanssa.
Kaikki Putiniin avioeron jälkeen yhdistetyt naiset ovat olleet about Putinin tytärten ikäisiä nuoria naisia.
Eikäs tyttäret ole jo vähintään varhaisessa keski-iässä?
Ei muuta kuin tsemppipeukut tyttärille ja ex-vaimolle..
Putin auttoi ex-vaimoaan paljon pääsemään kiinni uuteen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Rouvan tunnustukset saanevat presidentin korvat kuumenemaan: vaimon mukaan Putin on paitsi vaimonsa tekemisiä vahtiva kotityranni, myös tavattoman nirso ruoan suhteen - eikä pariskunnan yhteinen taival edes alkanut romanttisesti.
-Tavallisestihan käy niin, että ihmiset tapaavat ja rakastuvat. Mutta minä vain totuin häneen, ja sitten vasta rakastuimme, rouva paljasti kirjailija Oleg Blotskille.
-Hänellä on kaksi perussääntöä: "Naisen on kotona tehtävä kaikki työt" ja "naista ei saa kehua liikaa tai hän menee piloille", Putina kuvailee Vladimir Putin: Tie valtaan -kirjassa.”
No tuolla perusteella suurin osa suomalaismiehistäkin on häpeilemättömiä sovinisteja.
Tai siis ainakin tuossa samassa ikäluokassa että näiden jälkikasvussa noin 25 vuotta sitten. Nuoremmat toivottavasti on jo tasa-arvoisempia ja romanttisempia. Ja "vanhatkin koirat" oppineet uusia temppuja.
Ja en siis mitenkään puolustele tuota miestä. Päinvastoin, sairas ja kuvottava käppänä. Pointti oli vaan se, että tuollainen se ajatusmalli oli valitettavasti monella muullakin saman ikäpolven miehellä eikä se sinänsä kerro tuosta putinin kokovartalo-mulkkuudesta vielä mitään.
Minä taas en tiedä, tiedänkö ketään tuolla tavoin ajattelevaa vanhempaa miestä. Ainakaan kumpikaan isoisäni eikä heidän lähimmät ystävänsä ole ollenkaan tuollaisia, mutta ei heidän perusteella tietenkään voi koko ikäluokkaa yleistää. Ovat tosin hieman Putinia vanhempia.
Varmaan aina on ollut kaikenlaisia ihmisiä olemassa, mutta ennen on ollut sosiaalisesti sallitumpaa olla mulkkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näitä venäisiä sotilaita on täälläkin sureksittu kun ovat "pakotettu" sotimaan. Muka viattomia nuoria poikia.
Osa varmaan mennyt sinne juuri sen vuoksi, että saa toteuttaa sairaita halujaan. Jutussa kerrotaan venäläisten sotilaiden raiskanneen mm. 17-vuotiaan tytön ja sen jälkeen tappaneen tämän.
Sota stressi aiheuttaa miehille hormonaalisia muutoksia. Myös koulemanpelko aiheuttaa sen ettei maailmassa ole sääntöjä. Kaikkea saa tehdä ennen kuolemaa. Tästä syystä itse olen sivari. Vaikka nyt on sitä mieltä että en raiskaisi niin sodassa sotilaat ovat humalassa ja aineissa. Moni pelkää ja pistää pahan kiertämään. Hyviä sotilaita ei olekaan...
Haluan tähän väliin kertoa mitä70-luvulla kuollut isoisäni kertoi minulle kun viina nousi päähän. Tietenkin verisiä taisteluja mutta se mitä naisille tehtiin joukolla tuvissa. Voitte varmasti kuvitella. Tuon ajan mies oli kova ja sovinistinen. Oman vaimonkin sai ottaa väkisin. Babushkat olivat valmiita tyydyttämään suulla sotilaita liepuskaa vastaan. Isoisä naureskeli pelottavalla tavalla että hampaattoman mummon suuhoitoa muistelee mielellään. Tämä tarina toistui usein viinaa ottaneena. Olin teini-ikäinen. Kävin armeijan 82. Isoisä kuoli tulipalossa. Humalassa oli ollut. Noin muuten hyvä vanhanliitonmies. Yksityiskohtia en viitsinyt tänne kertoa, ne voisi tuottaa pahoinvointia.
Empaattisia, hyviä miehiä on kuitenkin aina ollut olemassa eli ei väkivallattomuus ja muiden ihmisten kunnioittaminen ole mikään uusi juttu ihmiskunnassa, vaikka siitä onkin tullut yleinen vaatimus ihan kaikille vasta verrattain äsken.
Siihen on myös syynsä, miksi sata vuotta sitten ja aiemminkin oli kaikenlaisia raittiusliikkeitä ja miehiä, jotka näitä kannattivat. Toiset ihmiset ovat aina olleet pahempia kuin toiset, pahuus ihmisissä ei ole vakio.
Toivottavasti sinä olet syntynyt ja kasvanut paremmaksi ihmiseksi kuin isoisäsi.
Sota sen teki mahdolliseksi. Mummot olivat nälkäisiä ja perinteinen kapitalismi tarjosi kaupat. Mietin itse että miksi hän kertoi näistä niin yksityiskohtaisesti? Jos sotaa ei olisi ollut niin ei hän tilanteisiin olisi ajautunut. Kommunistien tasa-arvo ja nykyinen meetoo on parantanut naisten asemaa. Sodat pahentaa aseman takaisin kivikaudelle. Muistetaan mitä vietnamissa naisille tehtiin ja miksi näistä maista on tullut seksiturismin kehto. Sodan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halosen ystävä. Uskomatonta.
Ei ihme. Halonen on aina pitänyt tosimiehistä..
mies54v
Karmeaa, täytyy panna puten kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Tai vaikkapa yhdyssanoja opiskelemaan, osaavat sitten kirjoittaa tyydytyshaaremin oikein.
Vierailija kirjoitti:
Karmeaa, täytyy panna puten kanssa!
Mistä me täällä voidaan tietää, vaikka olisikin ollut toisinpäin? Putsku halunnut sträppärillä? Hämmentävän usein näillä ylikorostetun maskuliinisilla miehillä on mieltymyksiä ja harrastuksia joissa ollaan lähekkäin toisten miehien kanssa ja fyysistesti tullaan dominoiduksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sota sen teki mahdolliseksi. Mummot olivat nälkäisiä ja perinteinen kpitalismi tarjosi kaupat. Mietin itse että miksi hän kertoi näistä niin yksityiskohtaisesti? Jos sotaa ei olisi olalut niin ei hän tilanteisiin olisi ajautunut. Kommunistien tasa-arvo ja nykyinen meetoo on parantanut naisten asemaa. Sodat pahentaa aseman takaisin kivikaudelle. Muistetaan mitä vietnamissa naisille tehtiin ja miksi näistä maista on tullut seksiturismin kehto. Sodan takia.
Kännissä käytetään värikynää, ja mulkerosta tulee ekstramulkero. No news today. Monikin veteraani palaa (palasi) johonkin tiettyyn sotamuistoon jauhamaan, hänellä se oli tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halosen ystävä. Uskomatonta.
Ei ihme. Halonen on aina pitänyt tosimiehistä..
mies54v
Huumoriako latelet? Halosen tosimiehet kuljettavat jopa rekkaa,mutta kalua niillä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sääli sotilaita, mutta noista r*iskauksista ei ole vielä kuin yhden naisen väite, joka on omien sanojensa mukaan kuullut tuttavilta, että joku 17-vuotias tyttö olisi r*iskattu ja tapettu. Tuo on sen luokan sotarikos (muiden jatkeeksi, "hyvinhän" tämä sota on jo alkanut...), että odottaisin ehkä vähän enemmän todisteita kuin pelkkää epämääräistä kuulopuhetta.
Onko Venäjän armeijassa naisia ollenkaan? Aseellisissa tehtävissä tai upseereina?
Täällä on naivia porukkaa. Tuomitsette sodan tapahtumat mutta pelkkä vuoden raskas sotiminen tekee miehelle kuin miehelle muutoksen. Sanoohan monimiehistä ettei pettäisi mutta oikea hetki ja aika altistaa sille. Siksi mun mielestä on tyhmää että tuomitsette isoisän mulkuksi kun se kurkutti hampaattomia venäläisiä mummoja leipäpalasta. Hän noin muuten oli ihan normi sankari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huhuh kukahan tuota enää huolii kumppaniksi
Onko red flag, jos tindermies on uhkaillut ydinaseilla? Ei kait se haittaa?
Heh, mitäköhän lukisi Putinin Tinder-profiilissa? Lähettelisikkö unsolicited dick pics?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sääli sotilaita, mutta noista r*iskauksista ei ole vielä kuin yhden naisen väite, joka on omien sanojensa mukaan kuullut tuttavilta, että joku 17-vuotias tyttö olisi r*iskattu ja tapettu. Tuo on sen luokan sotarikos (muiden jatkeeksi, "hyvinhän" tämä sota on jo alkanut...), että odottaisin ehkä vähän enemmän todisteita kuin pelkkää epämääräistä kuulopuhetta.
Alapeukuttajille sen verran tiedoksi, että tämän jutun lähde on New York Post. Astetta vielä vähemmän luotettava tabloidi kuin Daily Mail.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin palveluksen vuonna 82-84. Myöhemmin siirryin käpykaartiin sivariksi. Tämä varmistaa että moraalini ei murru taistelukentillä ja mahdollisuutta sotarikoksiin ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakotetaanko joku? Tuo ex-rouva on mennyt sen verran nuorena yhteen hänen kanssaan, että saa armahduksen, mutta itse ainakin vain halveksin niitä naisia, jotka nykyään tuon kanssa alkavat.
Halveksin jokaista sellaista naista, joka alkaa todistetusti hirviömäisen, kylmän ja suorastaan vaarallisen miehen kanssa.
Kaikki Putiniin avioeron jälkeen yhdistetyt naiset ovat olleet about Putinin tytärten ikäisiä nuoria naisia.
Niin, osa nuorista naisista jostain syystä kostuu vanhemmista, valtaa omaavista miehistä, viis siitä vaikka tietäisivät näiden olevan kylmiä ihmisiä.
Ehkä tuo kylmyys ja vaarallisuus jopa kiehtoo joitain? Kyllähän jollain jengiläisilläkin on naisia, eli ei miehen tiedetty vaarallisuus ja suoranainen pahuus ole kaikille turn off.
Kostuu? 😂 Kostuu rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huhuh kukahan tuota enää huolii kumppaniksi
Onko red flag, jos tindermies on uhkaillut ydinaseilla? Ei kait se haittaa?
Heh, mitäköhän lukisi Putinin Tinder-profiilissa? Lähettelisikkö unsolicited dick pics?
Katsoin eilen dokumenttia, jolla näytettiin Venäjän sotilasparaatia ja esiteltiin kalustoa. Jotain valtavan peniksen näköisiä ohjuksia siinä oli myös ja Putin hymyilee. Jotain tosi perverssiä tuossa koko touhussa on.
Noin kolmekymppisiä taitavat olla kuten on myös tämä ex-voimistelijatar.