Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miten toimin.. Pakko laihtua!

Vierailija
30.07.2015 |

Olen niin huono tässä. Nyt mä otan itseäni niskasta kiinni, ja teen sen. Pääsen irti sokerikoukusta ja napostelusta! Kertokaa mulle suoraan, miten syön, kuinka usein jne, että teen sen oikein. Minkä verran tulee liikkua, mikä on liikaa? Pyöräilen väh. 3 päivänä viikossa työmatkat 12km, mitä lisäksi ja minkä verran. Salille ei toistaiseksi ole mahdollista päästä. Painoa mulla on 68kg ja pituutta 165cm.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että et syö tarpeeksi! Laihduttaessa ruokavalion muuttuessa terveellisesti pystyy syömään yllättävän paljon. Ota kiloklubi käyttöön joksikin aikaan ja seuraa sitä kautta onko sun ruokavalio sittenkään niin OK.

Vierailija
22/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22, ehkä se sitten täytyy siirtyä tuonne Kiloklubin puolelle. Olen jo rekisteröityneenä sinne, mutta en saa sivua toimimaan puhelimella.kunnolla ja tietokoneella ravaaminen tuntuu niin työläältä eikä ole mahollistakaan kesken työpäivän. Siksi olen pyrkinyt laskemaan kaloreita päässä, puhelimen laskimen avulla ja tuotepakkausten merkintöjä seuraten. Minulla on myös lievää syömishäiriötaustaa, ja siksikin olen yrittänyt laihduttaa ilman jatkuvaa laskemista ja ravintoarvojen tarkkailua. Jotenkin ahdistun ja stressaannun niistä, ja laskureiden osoittamat 1700 ja 1500 kcal alkavat tuntua liialta ja omassa päässäni asetan kuitenkin tavoitteeksi sen alle 1200, ja vasta kun päivän kalorit ovat alle 1000, olen tyytyväinen.. Mutts yritetään! AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen mobiililla kirjoittaessa tulleita kirjoitusvirheitä.. AP

Vierailija
24/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat liian vähän energiaa ruuasta. Ei ihme, jos on huono olo ja makeannälkä. Sun tilanteessa ei kannata kokeilla paastopäiviä. Syö enemmän ruokaa: kiloklubi auttaa hahmottamaan, minkä verran tarvitset rasvaa, hiilaria ja proteiinia.

Kehosi tarvitsee enemmän kaloreita.

Vierailija
25/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilarit veke! Pelkkää protskua ja kasviksia lautaselle ja kun iskee makean himo niin osta hedelmiä! Juo paljon vettä.

Vierailija
26/26 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin perusteluja tuolle, miksi kaikki hiilarit pois? Jos laihdutan tuolla tavoin, palaako kilot kun alan taas syömään hedelmiä, ruisleipää, näkkäriä? Loppuelämääni en pysty olemaan hiilarittomalla, sen tiedän. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan