Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin työpaikkani valvontakameran nauhat viime yöltä!

Vierailija
15.07.2015 |

Niissä ei tapahtunut yhtään mitään. Kaksi miestä kävi kokeilemassa keskiyöllä pääovea, varttia vaille neljä kävi joku pappa dyykkaamassa roskiksia.

Oletteko te törmänneet valvontakameran nauhoja katsellessa johonkin mielenkiintoiseen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa säälittävä tarina.

Vierailija
2/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:33"]olipa säälittävä tarina.
[/quote]

Olin itsekin hieman pettynyt. Odotin kummituksia. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supikoiria näkyi joskus pyörimässä roskisten ympärillä kun yönauhoja katselin. Yllätyin.

Vierailija
4/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:36"]Supikoiria näkyi joskus pyörimässä roskisten ympärillä kun yönauhoja katselin. Yllätyin.
[/quote]

Meillä pyöri oravia ja variksia ympäri ämpäri pihaa. Hassuja.

Vierailija
5/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työpaikkavaras varastamassa työpaikalta. Ei se nyt kovin mielenkiintoista ollut katsottavana, mutta selvisipä ainakin kuka se oli.

Vierailija
6/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla hiljaista kun ehdit nauhoja kyttäämään. Ei meillä vaan onnistuisi.

Vierailija
7/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:41"]Taitaa olla hiljaista kun ehdit nauhoja kyttäämään. Ei meillä vaan onnistuisi.
[/quote]

No kesäaikaan meillä valitettavasti on.. Eikä siinä kauaa kestänyt, kamera näyttää vaan ne pätkät, joissa havaitsee liikettä. Nekin katsoin pikakelauksella :)

Vierailija
8/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kennedyn murha. Piru vieköön kun piti sekin kasetti hukata...

Vierailija
9/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Joskus jotkut tosi "hauskat" nuoret oli pukeneet pellenaamarit ja esitti leikkipyssyillä ampuvansa toisensa. Hahahaha

Vierailija
10/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:43"]Olen. Joskus jotkut tosi "hauskat" nuoret oli pukeneet pellenaamarit ja esitti leikkipyssyillä ampuvansa toisensa. Hahahaha
[/quote]

Justiinsa. Mikä ammatti?

Vierailija
11/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:43"]Olen. Joskus jotkut tosi "hauskat" nuoret oli pukeneet pellenaamarit ja esitti leikkipyssyillä ampuvansa toisensa. Hahahaha
[/quote]

Justiinsa. Mikä ammatti?
[/quote]

Poliisi. Ajattelivat varmaan että meillä on tylsää, antoivat vähän viihdykettä.

Vierailija
12/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen useammankin kerran katsellut valvontakameran näyttöä jota käyttää vartija toisessa huoneessa. Eli siis pystyn havannoida sivulta millaisia tapauksia vartija lähtee kameralla seuraamaan.
Vartija ei itse tiedä milloin joku katsoo omalta näytöltä saman kameran kuvaa kuin vartija.
No asiaan.. Kerran eräs jantteri käytti työpäivästään melkoisen siivun siihen että tsuumaili asiakkaiden takapuolia tai kassamyyjien rintoja!
Leikki vielä sillä kameralla kuin pikkupoika, zuumasi tisseihin, kauemmas, tisseihin, kauemmas.....
Ei tainnut montaa varasta kiinni saada.. Mutta nolo oli kyllä kuin mikä kun häntä asiasta huomautettiin.

Vierailija
13/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 16:56"]Mä olen useammankin kerran katsellut valvontakameran näyttöä jota käyttää vartija toisessa huoneessa. Eli siis pystyn havannoida sivulta millaisia tapauksia vartija lähtee kameralla seuraamaan.
Vartija ei itse tiedä milloin joku katsoo omalta näytöltä saman kameran kuvaa kuin vartija.
No asiaan.. Kerran eräs jantteri käytti työpäivästään melkoisen siivun siihen että tsuumaili asiakkaiden takapuolia tai kassamyyjien rintoja!
Leikki vielä sillä kameralla kuin pikkupoika, zuumasi tisseihin, kauemmas, tisseihin, kauemmas.....
Ei tainnut montaa varasta kiinni saada.. Mutta nolo oli kyllä kuin mikä kun häntä asiasta huomautettiin.
[/quote]

Ällö :D

Vierailija
14/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan nähnyt mitään mielenkiintoista edellisen työpaikan kamerassa.

Vierailija
15/15 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katselen joskus huvikseni kettutyttöjä yrittämässä navettaan. Ovet on lukossa ja ne kiertää ympäri rakennusta (niitä ovia on yhteensä 12, sulkeutuvat sähköisesti) ja yrittää kaikkia, yrittää kivittää ikkunoita rikki, etsii tikapuita eikä tyhmät tajua, että ne valot toimii liiketunnistimella ihan siksi, että saa hyvää kuvaa kiertelijöistä. Ne ikkunat on muuten erikoislasia, ei mene ihan kiviä heittelemällä rikki. Mutta on se vaan niin viihdyttävää, kun joskus jätetään yksi ovi auki ja olettavat pääsevänsä johonkin - tuulikaappiin, jonka sisäovessa lukee, että hymyile, sinua kuvataan juuri nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä