Millaiselle vartalolle sopii kauluspaita?
Kommentit (18)
Kaikille muille paitsi joillekin yli 150 kg painaville. Ö-kupin rinnoille myöskin joku muu paitamalli on parempi, ellei ole muotoonleikattu ja istuva paita.
Musta tuntuu ettei mulle sovi :( AA-kupit.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:46"]Musta tuntuu ettei mulle sovi :( AA-kupit.
[/quote]
Sulle just sopii. Ei nappilistakaan tursua.
Suorille ja sporttisille. Ei saa tursuilla. Varsinkin on rumaa, jos tissien kohdalta paita on niin kireällä, että napinlävet vinkuu.
Sellaselle jolla on ylävartalo. Kädetkin ois ihan jees, mutta ei pakolliset.
Jos on isot rinnat, kannattaa suosia vähän syvempää leikkausta kauluspaidassa (ei saa napitettua leukaan asti) ja muotoon leikattua. Esim. Pepperberryltä saa. Muistaakseni myös Lumingerieltä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:48"]
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:47"]
Suorille ja sporttisille. Ei saa tursuilla. Varsinkin on rumaa, jos tissien kohdalta paita on niin kireällä, että napinlävet vinkuu.
[/quote]
Jep. Ei sovi rintavalle eikä muutenkaan yläkropasta lihavalle. Nappilistat on mutkalla ja hartioista ja käsivarsista kiristää ja saumat on ratkeamaisillaan, kun on niin naftia mitoitusta. Parhaiten sopii normaalipainoiselle ja ehkä jopa sirolle, niinkuin oikeastaan kaikki muutkin vaatteet. Valitettavasti.
Mulle sopii: b-kupit, vyötärö ja pyöreä peppu. Ei vatsareppua.
Ei sovi isoharteiselle :(. Itse olen h-mallia, pienitissinen. Paitapuserolla saisi somasti ns vyötäröä, mutta isot hartiani pilaavat kaiken :(. Sopii sirolle ja pystypepulle, joka on pieni.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:48"]
[/quote]
Jep :-) Tosin käsivarret ei saa olla ainakaan kovin paksut ja pulleat. Mikään ei ole kamalampaa kuin kauluspaita jonka hihat on niin tiukat, että soi. Hihoissa kun kuuluu olla aika reilustikin sitä liikkumavaraa. Eikä joo ne sinkoamisvaarassa olevat napitkaan hyvältä näytä.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:47"]
[/quote]
Totta, vaatii kiinteän vartalon. Ja sopivan kokoisen vaatteen, ihme kittanoihin nykyisin näkee jengin ahtautuvan. Luulisi olevan hemmetin epämiellyttävä fiilis kun vaatteet kinnaa tuolla tavalla päällä ja joka paikasta tursuaa ja pursuaa. Lisäksi näyttää vaan entistäkin lihavammalta. Sitä kun ei ole kokoa S tai M, vaikka ne saakin vielä jotenkin päälleen kiskottua.
Sellaiselle bloggaajalle kun Xenia, näyttää niin kauniilta hänen päivettyneellä ihollaan.
Tennis vartalo. Golf vartalo. Jalkapallo vartalo. Jääkiekko vartalo. Snooker vartalo. Ja niiden naamat. Sitten ituhipeille ja kiinalaisille sopii huppari.
Paitapuseroita on monenmallisia. Osa sopii vain hoikalle, mutta on isoissakin koissa isoille ihmisille sopivia paitapuseroita. Täytyy vaan ottaa riittävän iso, että on oikean kokoinen eikä tosiaan napit kiristä yhtään.
Itse en ole edes lihava ja rinnat ei ole olemattomat eikä valtavat ja silti ei ole aina helppoa löytää hyvin istuvaa paitapuseroa.
Mulle sopii. Siro pienitissinen X-vartalo, suht atleettinen/sporttinen ulkomuoto vaikka en himourheilekaan.
n