Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet viimeksi käyttänyt kullipassiasi?

Vierailija
15.07.2015 |

Kullipassi on siis se, kun pääset välttiin jostain asiasta, esim. ruuanlaitto tai lastenhoito, koska pojat menee nyt saunaan ja akat jäävät hoitamaan hommat. Kullipassi käytetään myös silloin, kun joku homma tehdään hutiloiden siksi, että eihän me miehet aleta tällaisten pikkuseikkojen kanssa näpräämään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Vierailija
2/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n miehet - living on denial.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan uskalla kertoa.

Vierailija
4/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en alkanut akan tahdon mukaan toimia vaan ilmoitin hänelle että toimitaan minun sääntöjen mukaan tai saa häipyä. Häipyi.  Ilmoitin kyllä että seksiä tarvitsen parin kuukauden päästä. Akka ei tajunnut edes tätä määräystäni totella. Joten en tiedä onko siitä kullipassista juurikaan hyötyä.

t: Mika

Vierailija
5/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat ei keksi omia aloituksiaankaan, miesten pitää tehdä kaikki työt tässäkin suhteessa.

Vierailija
6/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 17:25"]

Av-mammat ei keksi omia aloituksiaankaan, miesten pitää tehdä kaikki työt tässäkin suhteessa.

[/quote]

En ole mies.

Ap

Vierailija
7/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perustellut mies sukupuoltani kiltille vaimolleni syyksi monesti etten viitsi auttaa lasten ja vauva hoidossa. Kuitenkin käyn myös töissä ja minun on levättävä ja saatava ajatukset välillä johonkin mielekkäämpään kuin työ.. Kuitenkin ajan kanssa olen vähän jo luopunut kullipassistani koska kyllähän se makuuhuoneessa näkyy jos ei auta niin ei vaimo jaksa antaa. Plus kotona on kivempaa kun kaikilla on hyvä mieli..

Vierailija
8/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa nolo termi.

Vierailija
9/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 17:25"]

[/quote]

En ole mies.

Ap

[/quote]

Niin, etkä kovin viisas taikka sisälukutaitoinenkaan.

Vierailija
10/10 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole moista käyttänyt. Pillupassiaan vilauttelevia naisia on sen sijaan tullut alvariinsa vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä